Helsingissä järjestetään tänä vuonna kaksi vappumarssia.SKP marssii yhdessä SDP.n ja Vasemmistoliiton kanssa.Sen sijaan KTP.n ryhmä järjestää oman marssin.KTP ei halua osallistua työväen yhteiseen vappumarssiin se ei hyväksy sitä,että SKP tekee yhteistyötä muun vasemmiston kanssa.
Kaksi vappumarssia Helsingissä.
10
715
Vastaukset
- Kysyjä X
...ja haisee vanhalle viinalle?
Vast: KTP vappumarssilla. - bonaqua
"se ei hyväksy sitä,että SKP tekee yhteistyötä muun vasemmiston kanssa."
oikee asenne..ihmekkö noi ei mitään koskaan saakkaan aikaiseksi..jestas mitä tolvanoita. - Työmies
SKP on usean vuoden ajan tehnyt yhteistyötä Helsingin paikallisjärjestö HAP.in kanssa järjestäessään vappumarsseja.KTP.n väki on syyttänyt tästä asiasta johtuen SKP.tä veljeilystä Sosialidemokraattien kanssa.Tänä keväänä kun vappumarssitoimikunnan kokouksessa valmisteltiin vappumarssia niin kokous päättyi kaaokseen.Jo lähes vuosi sitten oli sovittu,että vappumarssitoimikunnan puheenjohtajaksi tulee SKP.n sitoutumaton henkilö joka ei ole SKP.n jäsen.Mutta kävikin niin ettei KTP.n väki enään muistanut koko asiaa.Kokouksessa äänestettiin tuosta asiasta kun alkoi näyttää siltä,että tuo sitotumaton henkilö valitaan puheenjohtajaksi niin KTP.n väki kaivoi esille valtakirjat ja alkoi väittää,että vain valtakirjan omaavilla henkilöillä on oikeus äänestää.SKP.n väelle ei ollut kerrottu mitään valtakirjoista.Tämän jälkeen vappumarssitoimikunta hajosi ja SKP.n väki marssi ulos kokouksesta ja perusti uuden vappumarssitoimikunnan.Uusi vappumarssitoimikunta vietiin myöhemmin yhdistysrekisteriin.
- poraaja W.Mäkinen
Perheet marssivat syömään ravintoloihin ylihinnoiteltua ruokaa ja ahtaasti.
Ylioppilaat marssivat meren äärelle syömään sivistyneesti ryöstökalastettua pohjanmeren silliä.
Opiskelijat marssivat runsain joukoin vessaan oksentamaan.
Onhan noita marsseja siis,mihinkäs itse aijoit?- Työmies
..tietysti työväen vappumarssille.Sillä olenhan työläinen.
- poraaja W.Mäkinen
Työmies kirjoitti:
..tietysti työväen vappumarssille.Sillä olenhan työläinen.
Meneehän Sauli Niinistökin,työläisiä kaikki tyynni.
Itse en mene.
- Serafim
Kaipa tuolla yhteisellä marssilla on mukana myös muuan SAK?!?
Yhteistyö kannattaa aina! Eikös Hämeen puolessa ollut viime vuosisadalla Yhteistyö-niminen lehtikin...- Kysyjä X
vom kirjoitti:
on edelleen VOIMAA! "El pueblo unido,..."
...economía de mercado! El pueblo unido, ecomonia de mercado!"
Kysyjä X kirjoitti:
...economía de mercado! El pueblo unido, ecomonia de mercado!"
capitalismo, NO!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75670
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372