Kaksi vappumarssia Helsingissä.

Työmies

Helsingissä järjestetään tänä vuonna kaksi vappumarssia.SKP marssii yhdessä SDP.n ja Vasemmistoliiton kanssa.Sen sijaan KTP.n ryhmä järjestää oman marssin.KTP ei halua osallistua työväen yhteiseen vappumarssiin se ei hyväksy sitä,että SKP tekee yhteistyötä muun vasemmiston kanssa.

10

715

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kysyjä X

      ...ja haisee vanhalle viinalle?

      Vast: KTP vappumarssilla.

    • bonaqua

      "se ei hyväksy sitä,että SKP tekee yhteistyötä muun vasemmiston kanssa."

      oikee asenne..ihmekkö noi ei mitään koskaan saakkaan aikaiseksi..jestas mitä tolvanoita.

    • Työmies

      SKP on usean vuoden ajan tehnyt yhteistyötä Helsingin paikallisjärjestö HAP.in kanssa järjestäessään vappumarsseja.KTP.n väki on syyttänyt tästä asiasta johtuen SKP.tä veljeilystä Sosialidemokraattien kanssa.Tänä keväänä kun vappumarssitoimikunnan kokouksessa valmisteltiin vappumarssia niin kokous päättyi kaaokseen.Jo lähes vuosi sitten oli sovittu,että vappumarssitoimikunnan puheenjohtajaksi tulee SKP.n sitoutumaton henkilö joka ei ole SKP.n jäsen.Mutta kävikin niin ettei KTP.n väki enään muistanut koko asiaa.Kokouksessa äänestettiin tuosta asiasta kun alkoi näyttää siltä,että tuo sitotumaton henkilö valitaan puheenjohtajaksi niin KTP.n väki kaivoi esille valtakirjat ja alkoi väittää,että vain valtakirjan omaavilla henkilöillä on oikeus äänestää.SKP.n väelle ei ollut kerrottu mitään valtakirjoista.Tämän jälkeen vappumarssitoimikunta hajosi ja SKP.n väki marssi ulos kokouksesta ja perusti uuden vappumarssitoimikunnan.Uusi vappumarssitoimikunta vietiin myöhemmin yhdistysrekisteriin.

    • poraaja W.Mäkinen

      Perheet marssivat syömään ravintoloihin ylihinnoiteltua ruokaa ja ahtaasti.
      Ylioppilaat marssivat meren äärelle syömään sivistyneesti ryöstökalastettua pohjanmeren silliä.
      Opiskelijat marssivat runsain joukoin vessaan oksentamaan.
      Onhan noita marsseja siis,mihinkäs itse aijoit?

      • Työmies

        ..tietysti työväen vappumarssille.Sillä olenhan työläinen.


      • poraaja W.Mäkinen
        Työmies kirjoitti:

        ..tietysti työväen vappumarssille.Sillä olenhan työläinen.

        Meneehän Sauli Niinistökin,työläisiä kaikki tyynni.
        Itse en mene.


    • Serafim

      Kaipa tuolla yhteisellä marssilla on mukana myös muuan SAK?!?
      Yhteistyö kannattaa aina! Eikös Hämeen puolessa ollut viime vuosisadalla Yhteistyö-niminen lehtikin...

      • on edelleen VOIMAA! "El pueblo unido,..."


      • Kysyjä X
        vom kirjoitti:

        on edelleen VOIMAA! "El pueblo unido,..."

        ...economía de mercado! El pueblo unido, ecomonia de mercado!"


      • Kysyjä X kirjoitti:

        ...economía de mercado! El pueblo unido, ecomonia de mercado!"

        capitalismo, NO!!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      670
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe