Miten sheivata pallit?

Vekee

Eli olen siis miespuoleinen henkilö ja kaipasin miehiltä hieman avustusta erääseen ongelmaan. Eli miten/millä te sheivaatte pallinne sekä karvat kullin juuresta?

83

40997

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eli eli

      Eli en tiedä.

    • Poju

      Naisten Venus-säärikarvanajelinkonejutulla minä ajaelen vehkeeni varren ja kivekset. Siistiä jälkeä ilman vaaraa, että tekisi haavaa.

      • partahöylä

        Naisten (leveämpi) malli on parempi pehmeällä iholla, kuin partahöylät tai kapeat halpahöylät.
        Vibrance mallilla saat lisävärinää, varsinkin jos kotihengetär jeesaa.


    • dvddvd

      Rälläkällä ja oksa-sahalla!

      • ..sitten..

        ..kulottamalla.Pitää vain olla vettä saatavilla, nottei kulo karkaa.


      • Kaski.
        ..sitten.. kirjoitti:

        ..kulottamalla.Pitää vain olla vettä saatavilla, nottei kulo karkaa.

        Metsä ei pillun/mulkun karvat.


      • Levyseppä,

        metallityöt rälläkkä,oksasaha metsätyöt joten kumpikaan työkalu ei sovi muna/pillunkarvojen raivaukseen,raivaus tarkoittaa metsän perkuuta roskapuustosta eli risusavottaa.


    • siistit

      tapa poistaa karvoitus palleista on Veet ihokarvanpoistovoide.

      • herkkä iho

        Tuo Veeti kirvelee ja polttelee välillä jo 1 minuutin jälkeen, joten ei tule kateeksi odotella 5 minuuttia ja alkaa sen jälkeen raapimaan vielä ihoonsa lastalla..., menee SM puolelle.


      • 52MHki

        En ole ikinä saanut ko. tuotteella varmaankaan yhtään karvaa irtoamaan :( jos karvat pitkät,tai niitä on paljon,ensin keltavarsi bic halpishöylällä enimmät,sen jälk. gilleten 4 teräisellä loput ja jatkossa 1-2 krt viikossa giletellä. On tyvi ja pallit sileät(ja vaimon pimppa myös mukavan sileä lipaista😋)


    • ajan höylällä

      Kunnon partahöylä ja ihokarvojen poistoon tarkoitettu geeli,niin ei tule kirvelyä eikä näppyjä.Tällä konstilla sheivaan pari kertaa viikossa-pysyy paikat siistinä.

    • on paras

      Sheivaamisesta tulee ikävä sänki joka pistelee. Itse nypin karvat pois jolloin ne pysyy poissa pidempään ja kasvaa ohuempina haituvina takaisin.

    • nih

      no nih

    • paras

      väline! Siis perushöylä ja partavaahto! Eipä tarvii vesisilmissä nyppiä, kun mach3 toimii kivuttomasti ja helposti.

      • samaa mieltä

        itse käytän myös mach kolmosta partageeli vaahdon kanssa ja oikein hyvin sheivaa. Tarvii tietysti olla kunnon terä eikä mitään kulunutta:D Suihkussahan tuo parhaiten onnistuu niin saa helposti huuhdeltuu irtokarvat ja vaahdon pois.
        En haavoja ole onnistunut tekemään pienintäkään partaan kylläkin ,(tietysti eri terällä parta ja alaosa)lienee aika selvyys


      • jatk
        samaa mieltä kirjoitti:

        itse käytän myös mach kolmosta partageeli vaahdon kanssa ja oikein hyvin sheivaa. Tarvii tietysti olla kunnon terä eikä mitään kulunutta:D Suihkussahan tuo parhaiten onnistuu niin saa helposti huuhdeltuu irtokarvat ja vaahdon pois.
        En haavoja ole onnistunut tekemään pienintäkään partaan kylläkin ,(tietysti eri terällä parta ja alaosa)lienee aika selvyys

        Ja voi sitä höylää painaakin jos ei tahdo helposti lähteä. Se haavoja sen enempää aiheuta. Toimii kuin unelma


      • mach3
        jatk kirjoitti:

        Ja voi sitä höylää painaakin jos ei tahdo helposti lähteä. Se haavoja sen enempää aiheuta. Toimii kuin unelma

        on nimittäin ehkä yllättävää, että kasvot on huomattavasti herkemmät partahöylälle kuin pussit. Jos ei ole kokeillut pussien ajelua, niin ei ehkä tätä pysty ymmärtämään. Sen tosin sanon, että ketään naita/ylipäätään muuta ihmistä en kassejani päästäisi ajelemaan.


    • alessa

      minä naisena annan sellaisen vinkin että helpoimmalla miehet pääsette kun annatte naisen auttaa.., naisethan vasta konkareita karvan poistoissa onkin. höylä ehdottomasti paras. kaikkea kokeiltu. yleensä miehellä niin paksut karvat että karvanpoistogeeli ei riitä poistamaan kaikkia. vahaus taas niin perhanan kivuliasta

      • kivuliasta ole

        Ostat kaupasta Veet kuumavahaa ja luet ohjeet huolella! Kun vaan saat hyvän otteen palleista ja ihon kireälle, se ei satu... tai kai se kipu on yksilöllistä! Itse olen päätynyt vahaukseen, koska sänkeä ei tule ihan heti ja se mitä tulee on aika ohutta eikä pistele! Ennen käytin höylää, mutta se on amatöörien hommaa!


      • alsirha

        ... ukkosi pitää siitä. On muuten mahtava esileikki!


      • Anonyymi

        Naiset ei suurin osa tosiaankan tajua mitään miesten runsaampien ja paksumpien karvojen poistosta kun on omia haituviaan vaan ajelleet.


      • Anonyymi
        kivuliasta ole kirjoitti:

        Ostat kaupasta Veet kuumavahaa ja luet ohjeet huolella! Kun vaan saat hyvän otteen palleista ja ihon kireälle, se ei satu... tai kai se kipu on yksilöllistä! Itse olen päätynyt vahaukseen, koska sänkeä ei tule ihan heti ja se mitä tulee on aika ohutta eikä pistele! Ennen käytin höylää, mutta se on amatöörien hommaa!

        Jos ottaa sillä kuumavahalla palleista karvat pois niin onko mahdollista että lähtee ihoa?


    • erittäin

      varovasti.... =)

      • Anonyymi

        En kyllä päästä ketään ajelemaan munakarvojani, itse leikkaan flimmerillä.. Mistä noita vahaliskoja samassa aaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä päästä ketään ajelemaan munakarvojani, itse leikkaan flimmerillä.. Mistä noita vahaliskoja samassa aaa

        Niin sattuuko nuo vahaliskat jos Stockmannilta kyselis... Ei ihan Saituripörssistä ja Tokmannilta kehtaa kysellä🤣🤣


    • muniin

      ensin peset munat
      sit veettiä ja 8 minsaa
      kyllä lähtee...

    • Jusaxl

      Ajan samoilla vehkeillä kuin parran, partavaahtoa ja viisiteräinen "kone". No problems.

    • HHHHHHHIII

      Juuri noin kun edellä, ajellut karvattomat isot pallit hyvän näköiset, keräävät katseita ja nainen hyväilee, nuoleskelee mieluusti. PS: siinä samalla koko vako.

    • Rallikuvia

      Paha kysymys rakas utelias kas kun mullaakka seeivaa ainako mää kännissä nukun, ja sitä tapahtuu tosi, tosi usein, ko herään niin karvat on seivattu ja lopuille laitettu jakaus keskelle. Ei se mitään niin kauanko leikkelee karvoja eikä siirry jaloimpiin ruumiin osiin.

      • Anonyymi

        Olet varmaan taas kännissä. On niin sekavaa juttua!


    • juustoraastepaska

      Juustohöylällä. Lähtee juurineen.

    • Philipsgroom

      Mä hankin uuden vähän herkimmille alueille suunnitellun groomerin;)
      Hyvin toimii, ei tartte pallejs ajellessa pelätä, että sattuu!

      • Anonyymi

        Mikä ongroomeri haluaisin kokeilla sitä 🙂


    • C80

      Lämpimän suihkun tai saunan jälkeen niin, että pallit roikkuu. Jos on pallit vetäytyneenä ni on vaikeempaa.

      Kunnon parranajosaippuaa (ei mitään geeli tai vaahtovatkuleita), kolmeteräistä giletteä käytän.

      Vedät penistä venyttäen varttapitkin pallien suuntaan, toista sama alhaalta ylös. Sitten palleja venytetään ylös tai alaspäin jotta saat pusseista karvat veks. Jos et venytä niin tullee vekkejä. Vaatii useita vetoja.. ylös sekä alaspäin. Kun homma alkaa olee valmis, niin hetken suihkuttelet lämpimällä vedellä, ja sitten kylmällä.

    • Pallipena

      Sytkärillä.....tulee samalla palleihin terve puna kaupanpäälle.

      • Anonyymi

        😟😟🙃🙃


    • Tapsa.J

      MOI ! Mä eräs Tapio olen kokeillut just sitä kyseistä peniksen venyttelyä mistä eräs toinenkin henkilö puhui tällä palstalla

      • Tapsan.kaveri

        No moro ystäväni tapsa ! vinkki jos haluat että joku reagoi kommenttiisi [SUURELLA TODENNÄKÖISYYDELLÄ] niin gay palstalla sinut huomataan varmasti valinta on sinun tee se tai älä tee sitä valintaa=?


      • Anonyymi
        Tapsan.kaveri kirjoitti:

        No moro ystäväni tapsa ! vinkki jos haluat että joku reagoi kommenttiisi [SUURELLA TODENNÄKÖISYYDELLÄ] niin gay palstalla sinut huomataan varmasti valinta on sinun tee se tai älä tee sitä valintaa=?

        Tapsa leikkaa ne mielellään Gay palstalle kyselyjä vaan...ja halvalla


    • Simpassi

      Misstress eva tekee sessiossaan karvan poiston osittain tai kokonaan

    • Quake-earth

      Jeesusteipillä!!! Se on ratkaisu ongelmaan kuin ongelmaan.

      • Anonyymi

        Entäs pallivahaa tai karvanppistoaine joka sulattaa ne😂😂


    • Anonyymi

      itse leikkaan millon milläkin

    • pallit

      anatta parturin tai nainen tai miehen ajaa karvat pois palesta on tosi kiihotavaa

    • Murray_400hp

      Ihan ruohonleikkuria olen käyttänyt, ja jos edellisestä ajosta on pidempi aika, niin sitten ajettavalla ruohonleikkurilla. Naapurin Hilda, 92 vee, auttaa mielellään opaskoiransa kanssa. Leikkurin bensan kanssa kannattaa olla tarkkana, pienkonebensalla ei Murray käy niin hyvin mitä itse sekoitetulla.

      • Anonyymi

        Siis ei helvett* kuolen nauruu😂😂


    • Parampitapa

      Itse käytän epillaattoria. Voi kuulostaa hurjalta, mutta oikein tehtynä ei satu juuri yhtään. Ensin saunassa ja sitten huuhtelee palleja niin kuumalla vedellä kun suosista kärsii. Sitten vaan vetää nahan kireälle niin karvat lähtevät pois pienillä nykäyksillä. Jos nahan jättää löysälle, epillaattori voi tehdä pieniä haavoja.

      Itse ajelen myös nivuset ja persvaon. Peniksen varteen ja häpykarvoitukseen värkki ei sovi. Ainakaan itse en saa nahkaa niin kireälle ettei vetäisi verille. Peniksen varressa sattuu myös eniten.

      Olen tehnyt tätä monta vuotta, eikä palleissa enää edes kasva kunnon karvoja. Muuten olen hyvin karvainen.

    • pitkäänkarvaton

      Epilaattori ei mielestäni hyvä kivespussille, iho on herkkä tulee haavoja. Vahaliuska parempi, mutta vain kerran kohdastaan saman käsittelyn aikana

    • Poika16v

      Tuo Philipsin bodygroom on kätevä itselläni melko tuuhea karvan kasvu mustaa karvaa on paljon ja ajaminen sujuu mukavasti tuolla koneella ja kulli on kunnon seisokissa ajon aikana

      • 32w

        Onks se se halpa noin 25e arvoinen vehje? Itekkin oon sitä miettinyt mut ei jaksais pattereiden kanssa alkaa touhuilee... Miettinyt akku käyttöistä mut onko sitä nyt järkee ostaa kun ei tarvi kun pippeli karvat ajella? Ei edes rintakarvat kasva...


      • 32w

        Ei tarvi muualta ajaa kuin pippelistä.


      • Poika16v
        32w kirjoitti:

        Ei tarvi muualta ajaa kuin pippelistä.

        Kyllä se sama laite on, ei se paljoa pattereita kuluta ei tarvii kovin usein vaihtaa


    • 32w

      Ihan kaks teräisellä höylällä ajelen

    • Jo_Kassiton

      Ajjai sanoo kivespussi

    • Anonyymi

      Kuinka ajaa kikkelikarvat pois ärsyttämättä ihoa?

    • Ihan höylällä vaan

    • Anonyymi

      Meikä vetelee saksilla😎

    • Anonyymi

      mun kaveri onneks sen verran gay että uskaltaa koskee ajelee kaikki mun karvat lopuks hyvää rasvaa joka paikkaan saan lopuksi peppuunikin sisälle spermat hänen jätti kalustaan vaimo ihmettelee kuinka onnistun ajamaan niin hyvin

    • Anonyymi

      Ei varsinaisesti vastaa alkuperäiseen kysymykseen ajelusta, mutta paras ja helpoin tulos tulee kosmetologin toimesta sokerilla. Hintaahan tulee kyllä enemmän kuin höylä hommissa….

    • Anonyymi

      Sokeroinllia saa parhaan tuloksen ja kestää noin pari kuukautta,jonka jälkeen karvankasvu rauhoittuu.
      Itse olen vahannnut pallit ja jalat jo vuosia,mut aika hankalaa,eli olis hauska kokeilla vahausta toisen kanssa molemmin puolin.
      M M kiinostaa.

      • Anonyymi

        Missäpäin? Mä Kouvolan seudulla.


    • Anonyymi

      Savotttamiehet eivät koskaan ajelleet pallejaan.

    • Anonyymi

      Miksei voi samalla koneella ajaa partaa ja palleja?

    • Anonyymi

      Kosanilla riittävän etäältä, sillein nopeilla pyyhkäisyillä. Eikä oo sitten mikään vitsi.

      • Anonyymi

        Siis Toholla, sitä minäkin käytän ja kun ulkona "Tohottaa" kärykin menee tuulen mukana, eikä palovaroitinkaan ulise, vaimo ulisee sitten myöhemmin..


    • Anonyymi

      Kysyin oikeest mitä haittaa jos samaa konetta käyttää

      • Anonyymi

        Ei se Toholla haittaakkaan.


    • Anonyymi

      Sokerointi on parasratkaisi.

    • Anonyymi

      Hei! Om­­­a str­­eam. Sisää­nkäynti kaiki­­lle, jotk­­­a haluav­­­at pi­tää ha­­­uskaa 👉 http://4087555.com/H/9iRyi 👈

    • Anonyymi

      Tääl­t­ä löydät nop­­­easti suku­­pu­­olt­­­a, suh­­­teita, treff­­­it 👉 http://99366.com/H/U7eD 👈

    • Anonyymi

      ota juusto höylä ja mene kyykky asentoon että jalat on 45 asteen kulmassa persettä päin ja ala vetelemään siivuja oman maun mukaan

    • Anonyymi

      H­­­e­­i! Ku­­­ts­umme sinu­t kä­ymään u­­ude­­­ssa chatis­sa! Mei­tä on yli mil­­­jo­­ona! 👉 http://4130555.com/H/6Fex 👈

    • Anonyymi

      Tääl­­t­­­ä löydä­t nop­­easti suku­pu­­­olt­­a, suhtei­ta, tre­­­ffit 👉 http://3205555.com/H/9fBbb 👈

    • Anonyymi

      He­­­i! Ku­­tsumme sinu­­­t kä­­ym­­­ään u­­­ude­­ssa cha­­tissa! Meitä on yl­­­i mil­­­jo­­ona! 👉 http://9999936.com/H/f8GXb 👈

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Vanhat äijät ennen vanhaan ajelivat justeerilla metsäkämpillä

      • Anonyymi

        Niinkö näitkö ihan oikeesti. Musta tuntuu tuo lääketokkuraisen painajaisia.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Täällä kertoi aiemmin joku jätkä että sen sisko oli sheivannut hänet! Sain sellaisen käsityksen että he olivat suunnitelleet sitä yhdessä pitkän aikaa, vasta kolmannella kerralla oli sisko tehnyt mutta ei antanutkaan leikata pois omia vaikka olivat niin sopineet..

    • Anonyymi

      U­u­­­s­i s­ek­si­tea­tteri avautu­­u Su­omeen! Kutsumme kai­kk­­­i­. Il­­mo­it­tau­­­tum­ine­­n ry­­­hmäämme tä­­­äl­­­lä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/R8o8D7

    • Anonyymi

      Paras tapa on laittaa kuppiin sinolia ja se tuleen, sitten vain poltetaan risuhuituvat pois.

    • Anonyymi

      Gilletten 5 teräinen partahöylä ja geeliä, oikein hyvä yhdistelmä.

    Ketjusta on poistettu 99 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1796
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1583
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      49
      1539
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1468
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      10
      1260
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1132
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1113
    Aihe