KATOITTEKO tappajahain?

ei uskois

se piirikunnan pomo oli siis MASSIMO MARONE... aivan uskomatonta´.. en ois ikuna uskonu..

6

1240

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miekii

      No, onhan hän tietty muutakin näytellyt kuin Kaunareita. Itse tunnistinkin heti, vaikka kävinkin elokuvan näyttelijäluettelosta varmistamassa että Joseph Mascolo se oli. Edellisen kerran kun olen nähnyt tuon leffan niin taitaa olla sen verran aikaa että ilmeisesti Mascolo ei ole ollut kaunareissa vielä silloin koska ainakaan edellisellä katsomiskerralla en noteerannut Josephia tutuksi ollenkaan muuten kuin nyt. Onhan hän kyllä saanut jonkin verran painoa ja partaa sekä ikää lisää sitten Jaws 2:sen.

    • kuin tukki

      hain pyrstö ei liikkunut mutta hai liikkui

      • Rhanna

        Joseph Mascolo on ollut monessa mukana ennenkuin liittyi Kauniiden ja Rohkeiden näyttelijäkaartiin Massimo Maroneksi v.2001. Eikä mikään ihme, koska Joseph on syntynyt jo v.1935!

        Imdb:stä voi käydä katsomassa missä kaikessa mies on vuosien varrella ollut mukana: http://www.imdb.com/name/nm0556217/


      • Rhanna kirjoitti:

        Joseph Mascolo on ollut monessa mukana ennenkuin liittyi Kauniiden ja Rohkeiden näyttelijäkaartiin Massimo Maroneksi v.2001. Eikä mikään ihme, koska Joseph on syntynyt jo v.1935!

        Imdb:stä voi käydä katsomassa missä kaikessa mies on vuosien varrella ollut mukana: http://www.imdb.com/name/nm0556217/

        ... Nin,luulen että Joseph Mascolon tuntee kuiteski paremmin Massimon roolin ohella siitä että hän on ollut Stefano DiMera Päikkäreissä,nyt miehestä ei oo jäljellä sarjassa kuin tuhkapurkki.


      • Stefano
        päikkärifani kirjoitti:

        ... Nin,luulen että Joseph Mascolon tuntee kuiteski paremmin Massimon roolin ohella siitä että hän on ollut Stefano DiMera Päikkäreissä,nyt miehestä ei oo jäljellä sarjassa kuin tuhkapurkki.

        Stefano Dimera on Mascolon paras suoritus. Stefano Dimera on niin ainutlaatuinen tyyppi ettei Massimo eikä mikään muu Mascolon rooli tule vetämään vertoja Stefanon rooliin. Parasta Stefano Dimerassa on salaperäisyys ja sellainen tyylli jota ei oikein sanoin voi selittää. Stefanon lempinimi on feeniks. Feeniks on lintu joka nousee tuhkasta aina uudestaan ja uudestaan.


      • se vielä
        Stefano kirjoitti:

        Stefano Dimera on Mascolon paras suoritus. Stefano Dimera on niin ainutlaatuinen tyyppi ettei Massimo eikä mikään muu Mascolon rooli tule vetämään vertoja Stefanon rooliin. Parasta Stefano Dimerassa on salaperäisyys ja sellainen tyylli jota ei oikein sanoin voi selittää. Stefanon lempinimi on feeniks. Feeniks on lintu joka nousee tuhkasta aina uudestaan ja uudestaan.

        kuolleista? Onko se siellä saarella jossa kaikki viime aikoina kuolleet päikkäriläiset ovat?Sekoja muuten nää saippuat=)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe