se piirikunnan pomo oli siis MASSIMO MARONE... aivan uskomatonta´.. en ois ikuna uskonu..
KATOITTEKO tappajahain?
6
1209
Vastaukset
- Miekii
No, onhan hän tietty muutakin näytellyt kuin Kaunareita. Itse tunnistinkin heti, vaikka kävinkin elokuvan näyttelijäluettelosta varmistamassa että Joseph Mascolo se oli. Edellisen kerran kun olen nähnyt tuon leffan niin taitaa olla sen verran aikaa että ilmeisesti Mascolo ei ole ollut kaunareissa vielä silloin koska ainakaan edellisellä katsomiskerralla en noteerannut Josephia tutuksi ollenkaan muuten kuin nyt. Onhan hän kyllä saanut jonkin verran painoa ja partaa sekä ikää lisää sitten Jaws 2:sen.
- kuin tukki
hain pyrstö ei liikkunut mutta hai liikkui
- Rhanna
Joseph Mascolo on ollut monessa mukana ennenkuin liittyi Kauniiden ja Rohkeiden näyttelijäkaartiin Massimo Maroneksi v.2001. Eikä mikään ihme, koska Joseph on syntynyt jo v.1935!
Imdb:stä voi käydä katsomassa missä kaikessa mies on vuosien varrella ollut mukana: http://www.imdb.com/name/nm0556217/ Rhanna kirjoitti:
Joseph Mascolo on ollut monessa mukana ennenkuin liittyi Kauniiden ja Rohkeiden näyttelijäkaartiin Massimo Maroneksi v.2001. Eikä mikään ihme, koska Joseph on syntynyt jo v.1935!
Imdb:stä voi käydä katsomassa missä kaikessa mies on vuosien varrella ollut mukana: http://www.imdb.com/name/nm0556217/... Nin,luulen että Joseph Mascolon tuntee kuiteski paremmin Massimon roolin ohella siitä että hän on ollut Stefano DiMera Päikkäreissä,nyt miehestä ei oo jäljellä sarjassa kuin tuhkapurkki.
- Stefano
päikkärifani kirjoitti:
... Nin,luulen että Joseph Mascolon tuntee kuiteski paremmin Massimon roolin ohella siitä että hän on ollut Stefano DiMera Päikkäreissä,nyt miehestä ei oo jäljellä sarjassa kuin tuhkapurkki.
Stefano Dimera on Mascolon paras suoritus. Stefano Dimera on niin ainutlaatuinen tyyppi ettei Massimo eikä mikään muu Mascolon rooli tule vetämään vertoja Stefanon rooliin. Parasta Stefano Dimerassa on salaperäisyys ja sellainen tyylli jota ei oikein sanoin voi selittää. Stefanon lempinimi on feeniks. Feeniks on lintu joka nousee tuhkasta aina uudestaan ja uudestaan.
- se vielä
Stefano kirjoitti:
Stefano Dimera on Mascolon paras suoritus. Stefano Dimera on niin ainutlaatuinen tyyppi ettei Massimo eikä mikään muu Mascolon rooli tule vetämään vertoja Stefanon rooliin. Parasta Stefano Dimerassa on salaperäisyys ja sellainen tyylli jota ei oikein sanoin voi selittää. Stefanon lempinimi on feeniks. Feeniks on lintu joka nousee tuhkasta aina uudestaan ja uudestaan.
kuolleista? Onko se siellä saarella jossa kaikki viime aikoina kuolleet päikkäriläiset ovat?Sekoja muuten nää saippuat=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1532617
- 1971890
- 701667
- 921628
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91351- 721021
- 811010
- 95999
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes190924- 67901