KATOITTEKO tappajahain?

ei uskois

se piirikunnan pomo oli siis MASSIMO MARONE... aivan uskomatonta´.. en ois ikuna uskonu..

6

1209

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miekii

No, onhan hän tietty muutakin näytellyt kuin Kaunareita. Itse tunnistinkin heti, vaikka kävinkin elokuvan näyttelijäluettelosta varmistamassa että Joseph Mascolo se oli. Edellisen kerran kun olen nähnyt tuon leffan niin taitaa olla sen verran aikaa että ilmeisesti Mascolo ei ole ollut kaunareissa vielä silloin koska ainakaan edellisellä katsomiskerralla en noteerannut Josephia tutuksi ollenkaan muuten kuin nyt. Onhan hän kyllä saanut jonkin verran painoa ja partaa sekä ikää lisää sitten Jaws 2:sen.

• kuin tukki

hain pyrstö ei liikkunut mutta hai liikkui

• Rhanna

Joseph Mascolo on ollut monessa mukana ennenkuin liittyi Kauniiden ja Rohkeiden näyttelijäkaartiin Massimo Maroneksi v.2001. Eikä mikään ihme, koska Joseph on syntynyt jo v.1935!

Imdb:stä voi käydä katsomassa missä kaikessa mies on vuosien varrella ollut mukana: http://www.imdb.com/name/nm0556217/

• Rhanna kirjoitti:

Joseph Mascolo on ollut monessa mukana ennenkuin liittyi Kauniiden ja Rohkeiden näyttelijäkaartiin Massimo Maroneksi v.2001. Eikä mikään ihme, koska Joseph on syntynyt jo v.1935!

Imdb:stä voi käydä katsomassa missä kaikessa mies on vuosien varrella ollut mukana: http://www.imdb.com/name/nm0556217/

... Nin,luulen että Joseph Mascolon tuntee kuiteski paremmin Massimon roolin ohella siitä että hän on ollut Stefano DiMera Päikkäreissä,nyt miehestä ei oo jäljellä sarjassa kuin tuhkapurkki.

• Stefano
        päikkärifani kirjoitti:

... Nin,luulen että Joseph Mascolon tuntee kuiteski paremmin Massimon roolin ohella siitä että hän on ollut Stefano DiMera Päikkäreissä,nyt miehestä ei oo jäljellä sarjassa kuin tuhkapurkki.

Stefano Dimera on Mascolon paras suoritus. Stefano Dimera on niin ainutlaatuinen tyyppi ettei Massimo eikä mikään muu Mascolon rooli tule vetämään vertoja Stefanon rooliin. Parasta Stefano Dimerassa on salaperäisyys ja sellainen tyylli jota ei oikein sanoin voi selittää. Stefanon lempinimi on feeniks. Feeniks on lintu joka nousee tuhkasta aina uudestaan ja uudestaan.

• se vielä
        Stefano kirjoitti:

Stefano Dimera on Mascolon paras suoritus. Stefano Dimera on niin ainutlaatuinen tyyppi ettei Massimo eikä mikään muu Mascolon rooli tule vetämään vertoja Stefanon rooliin. Parasta Stefano Dimerassa on salaperäisyys ja sellainen tyylli jota ei oikein sanoin voi selittää. Stefanon lempinimi on feeniks. Feeniks on lintu joka nousee tuhkasta aina uudestaan ja uudestaan.

kuolleista? Onko se siellä saarella jossa kaikki viime aikoina kuolleet päikkäriläiset ovat?Sekoja muuten nää saippuat=)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      153
      2617
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      197
      1890
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      70
      1667
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1628
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1351
    6. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      72
      1021
    7. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1010
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      999
    9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      190
      924
    10. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      67
      901
    Aihe