Jousimieheen luottamista ?

Nimetön

Olen noin kuukausi sitten tavannut jousimies miehen, itse olen kaksosnainen. Kaikkien positiivisten lupausten ko. suhteen onnistumiselle jälkeen olenkin jäänyt miettimään, voinko luottaa jousimieheeni ???

Näemme melkoisen harvoin, koska jousimiehelläni monta rautaa tulessa työn ja opiskelun ym. suhteen... tämä sopii minulle vallan hyvin, koska itsekään en ole sieltä sitomishaluisimmasta päästä.

Minua on kuitenkin varoiteltu tästä miehestä, jousimiehille tyypilliseen tapaan, hän kiinnostuu kovastikin ensi alkuun, mutta parin kuukauden päästä lienee kyllästyminen edessä ja uusi mielenkiinnon kohde jo kiikarissa.

Aluksi tämä jouskari otti yhteyttä tiiviiseen tahtiin ja erittäin mukavin viestein ja soitoin. Näimme useammin. Nyt kuitenkin yhteydenotot ovat minimalisoituneet ja ovat vain informattivisen oloisia. Kuitenkin kun näemme, halailee ja pussailee hän minua... intohimo tuntuu kuitenkin rauhoittuneen.

Miettii tämä kaksostyttö nyt täällä, josko nämä niitä hiipumisen merkkejä ovat? Ja voinko luottaa siihen että jousimies kertoo sikäli mikäli kiinnotusta ei enää ole ja mikäli hänellä mielessään jo mielenkiintoisempi kohde...

Enpä minä sille sitten mitään mahda, jos ei jouskaria enää kiinnosta... mutta kun ei jaksaisi koko ajan miettiä, jotta onkohan se kiinnostunut vai eikös se ole...

Valaiskaa minua joku em. asioista, mikäli ensi käden kokemuksia tahi tietoa asian tiimoilta ompi!

18

6434

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joukkaritar

      voin sanoa et kysyttäessä asiaa kuin asiaa niin saat varmasti rehellisen vastauksen. Joskus myös ehkä liiankin rehellisen =)
      Tieten poikkeuksiakin saattaa löytyä jousimiehistä.

      • itelle

        Minä sitten törmäsin siihen poikkeukseen :)
        Alkuun sain tuntea olevani maailman ihanin ihminen ja uskalsin (harvinaista kyllä) luottaa siihen tunteeseen että kaikki olisi pysyvää, tapahtui mitä tapahtui. Vaan ei se ollutkaan nii yksinkertaista...taisin loppujen lopuksi olla jouskarille en yhtään mitään kun hän vain otti ja lähti sanomatta sanaakaan toisen matkaan ja palasi seuraavana päivänä kaverina koputteleen ovea käyttäytyen kuin meillä ei olisi koskaan muuta ollutkaan. Että sellanen tarina
        Mutta ei mitään pahaa jouskareista, hyvä skooppi =) omaa tyhmyyttä kai se on kun luottaa sellasiin tunteisiin joita ei ole olemassakaan


    • jouskarin kanssa

      Kyllä jouskari vilpitön on tunteitaan ilmaistessaan. Jousimiehillä on kuitenkin usein jonkinlainen 'kaksoiselämä'; toiseen kuuluu yksityiselämä toiseen muu elämä (kaverit, harrastukset...jne.) - jousimies voi olla yllättävän poissaolevan tuntuinen, jos hänellä on jotain mielenkiintoista tekeillä. Hän voi joskus melkein 'unohtaa' olevansa parisuhteessa (tämä taas ei välttämättä tarkoita uskottomuutta).

    • Jouskarinainen/

      Lukiessani näitä kertomuksia, tunnistin jousimiesnaisena sieltä todellakin itseäni ja sain minut hymyilemään.

      Tässä jotain jousimiehistä..

      1. Monta rautaa tulessa yhtä aikaa, olkoonkin sitten vaikka työ, harrastukset... ihmissuhteet

      2. Pidämme sopivan lähellä kiinnostavia ihmisiä ihan vain siksi, että jos joskus ei ole muuta mielenkiintoisempaa niin voimme turvautua nro2:seen

      3. Uppoudumme joskus johonkin asiaan niin syvällisesti, että unohdamme toisen läsnäolon (vrt. kohta 1)

      4. Yksi päivä jousimiehen seurassa voi tarkoittaa 10 vuotta jonkun muun seurassa - riski on varmasti vaivan arvoinen

      5. Antaa kaikkensa ja täydellisen huomionta kiinnostukseen kohteeseensa - jos olet hänelle se Oikea - jos et - kunnes kiinnostavampi on jälleen näköpiirissä

      6. Olemme rehellisiä, usein enemmmän toisille kuin itsellemme, valehtelijoista emme pidä

      7. Rakastamme vapautta - älkää riistäkö sitä meiltä - pysykää etäällä, niin tulemme lähemmäksi

      8. Ole kiinnostunut ja osoita se, niin saatatte saada huomiomme ikuisesti/toistaiseksi

      9. Rakastuessamme omistaudumme toiselle kympillä ja tunnet olevasi maailman ihanin olento, näytämme sen aivan varmasti kehon jokaisella solulla

      10. Ole oma itsesi, emme pidä teeskentelijöistä.

      11. Jos saat meidät rakastumaan, olemme uskollisia, mutta toivomme parisuhteelta muutakin kuin "rutiinia" ja "arkea"... pysyttekö liikkuvan jousimiehen mukana tiukoissa käänteissä ja jyrkissä mutkissa? Emme jaksa kauaa maata laakereillamme

      12. Pidämme myös kuitenkin koti-illoista..

      13. Jokaista edellä mainittua kohtaa ei pidä ottaa liian vakavasti, osatkaa lukea myös rivien välit ja kaikkien kohdilla pätee sanonta "poikkeus vahvistaa säännön". Olemme kuitenkin yksilöitä, kuten kaikki muutkin tähtimerkit.

      • mutta uskollinen

        piti aika lailla paikkaansa mitä edellä m,ainitussa luki. se on kyllä totta että ainakin itse jousimiehenä voin sanoo et innostun tajuttoman helposti eri asioista uusista ihmisistä ja isken silmäni söpihin poitsuihin ja jos jotain lähtee vireille jonkun pojan kanssa se saattaa olla että kiinnostumiseni lakkaa juuri sen 1-2- kk:n jälkeen jolloin saattaa tulla uusi projekti onko se sitten toinen poju tai uusi harrastus, riippuu! mut inhoan ripustautumista ja ripustautujia. vapaus on yksi ehdoton tärkee juttu mulle!
        Mutta uskollinen olen ja mulle aina snaottu että ei tarvitsisi ihan nii rehellisesti sanoa aisoita mitä itse pamauttelen. sanono aisat yhtään kiertelemättä ja kaartelematta IHAN SUORAAN! en pidä valehtelusta joten itse kuitenkin oon uskollinen toiselle jos mulla kumppani sattuu olemaan! haluan ajatella paljon toisen hyvin vointia muuta usein impulsiivisuuttani saatan vaikuttaa itsekkäältä jolloin en huomaa toisen tarpeita!


      • ; )

        'Minä myös tunnistin tuosta listasta itseni'.

        Mitä olen seurannut muita jouskareita ovat hauskoja tyyppejä kavereina (ja jousinaisten ystävyydet ovat hyviä).

        Jousinaisena en ehkä luota ainakaan niiden (jousimiesten kanssa joita tiedän) seurustelun pitkään ikään.

        Olen huomannut että jousimiehet kyllä ehkä ihastuvat minuun jousinaisena helpommin kuin muut. Vai kertovatko he vain sen helpommin kuin muut miehet?

        Joissakin jousimiehissä (naisen näkökulmasta) ärsyttää eniten liian vahva luonne/itseppäisyys. Onko jousi(miehillä) vahva reviiripitoinen asenne? Ainakin joskus se tuntuu joukkarimiehillä olevan liian vahva ominaisuus, mitä olen henk.kohtaisesti törmännyt.

        En ole kuitenkaan koskaan tietääkseni seurustellut toisen jousimiehen kanssa. Voi olla että jousi(miesten) kanssa en usko tai luota suhteeseen. Ystävyys voi olla kuitenkin hullun hauskaa.

        Mulla on jousinaisena melkein aina niin monta rautaa tulessa että välillä tuntuu ettei kaikkea ehdi tekemään mitä haluaisi..

        Vaikka välitänkin ihmisistä todella, niin en välttämättä usein ehdi pitää yhteyttä..

        Jos todella joku mies vie jalat alta olen uskollinen suhteessa.

        Useasti toivon etteivät ihmiset loukkaantuisi suorapuheisuudestani jota arvostan myös muissa.

        Loukkaantumisen sijaan voi ottaa asiat ;)pilke silmäkulmassa, ottaa asian vinkkinä tai unohtaa..

        Kertokaa toki mielipiteenne


    • nessu

      jousimiehet alussa soittelevat ja pitävät yhteyttä koko ajan. jossakin vaiheessa he hieman peruuttavat ja eivät pidä yhteyttä koko aikaa koska tarvitsevat tilaa. Jousimiehet tuntevat olevansa vankina jos joku koko ajan roikkuu. ei se tarkoita että kiinnostus olisi lopahtanut jos jouskarisi vähän ottaa etäisyyttä. ota aihe puheeksi, kyllä se siitä pian ohi menee. pelkäämme välillä että meille ei enää anneta omaa tilaa ja se on jousimiehille pahinta mitä voi sattua ettei saa enää yksinään tai kavereiden kanssa lenkillä tai juhlimassa. kyllä hän sinusta vielä pitää.

      • j--mies

        joo, kun luin tään keskustelun läpi niin oon jouskarina samaa mieltä kun muutkin. ja totisesti tunnistan itseni noista piirteistä... välillä tuntuu et harrastuksetkin vaihtuu parin viikon / parin kuukauden välein kun innostus lopahtaa. ja naisia tulee vilkuiltua sinkkuna ollessa aina kun sellainen vastaan kävelee, mutta seurustelussa en petä enkä pelaa peliä muiden kanssa vaan kerron kylmästi ennenkuin aloitan uutta.


    • heini-elisa

      no jooh, seurustelen jousimiehen kans, eikä kyllä aina oo helppoo. Nimittäin se on huomattu että kaverit/harrastukset menee joskus mun edelle. Jouskarimieheni on niin riippuvainen kavereistansa, et lupaa aina lähtee kavereidensa kans liikenteeseen vaikka olis sovittuna mun kans jotain... Ei siinä mitään, hyvähän se on et molemmil on omaakin elämää, mut ei se pitemmän päälle oo kivaa.. ja joskus saattaa sanoa jonku valkosen valheen mulle, ja sit se puhuukin itsensä pussiin. Haluaisin sellasen suhteen mis molemmat on tasavertaisia kumppaneita, ja tuntuu et ainakaan tän jouskarin kans se ei onnistu. Olen ihan vakavasti harkinnu suhteen lopettamista.
      Ei jousimies ehkä petä, mut ei oo mikään helpoin ihminen parisuhteessa, kun on niin imoulsiivinen ja monta rautaa aina tulilla....

      • gez

        Oletteko todella kaikki sitä mieltä, että jousimies on uskollinen? Ystäväni seurustelee jousimiehen kanssa, mutta tuntuu että tällä miehellä on muitakin virityksiä samaan aikaan. Kysyttäessä ei myönnä mitään, mutta muualta kuulee muuta..
        Eipä asia minulle kuulu, mutta aattelinpa vaan =)


    • Kokemusta on

      Vastaus kaksoisnaiselle.
      Kaverisi on tyypillinen jousimies, jolla on tuhat rautaa tulessa. Luonteeltaan hauska ja hurmaava johon on helppo ihastua. Alussa kaikki on aivan mahtavaa, mutta sitten..
      Jousimies välttelee suoria vastauksia suoriin kysymyksiin. Tapaamisiin ja soittoihin tulee vähitellen pitempiä taukoja. Jos itse otat häneen yhteyttä, niin hän juttelee kuin asiat olisivat vielä kohdallanne ok ja kuitenkin tiedät ettei niin ole. Soitot loppuvat ilman että saisit siihen jonkinlaisen selityksen. Jousimies on seikkailija joka ei ole yhden naisen mies. Hän pelkää vapautensa menettämistä.
      Itselläni on ollut kaksi jousimiestä. Jo ensimmäisen suhteen loputtua aivan yllättäen päätin ettei enää koskaan jousimiestä. Ja kuinkas kävikään..tuli uusi jousimies.
      Kuviot olivat aivan samat kuin sinulla. Tapaamisetkaan eivät ole enää onnistuneet ainaisten työkiireiden vuoksi.
      Hänellä on varmaan jo toinen, ehkä se olet juuri sinä..niin tuttua kirjoituksesi oli.
      Sanoisin, että elämäsi on helpompaa,jos lakkaat odottamasta jousimiestä. Parempiakin miehiä on, vaikka eiväthän jousimiehet omien sanojensa mukaan mitään "pahaa ole tarkoittaneet". Hehän haluavat olla kaikkien kanssa niin hyvissä väleissä. Hyvää kesää Sinulle!

      • Nimetön

        ... Kävi sitten kuitenkin niin, että tämä jousimieheni löysi kuppilasta viereensä toisen naisen... ja minä olin samaan aikaan samassa baarissa...
        Jotta näin! En tiedä sitten, enkä haluaisi uskoa, että kaikki jousimiehet ovat samanlaisia, mutta heitä lienee tuolla kuitenkin aika liuta.
        Minä olen oikeastaan aika ok. Ehdin jo odottaa tätä!
        Tosin nyt lienee niin, että tämä jousimies ei hyväksynytkään niin vain, että minä sain heippa. Hän lienee oikeasti tykännyt minusta ja viihtynyt kanssani, sillä hän ei haluaisi lopettaa tapailua.
        Ei näistä ota selvää! No tämän jousimiehen ja minun tarinani taitaa nyt kuitenkin sitten olla tässä!


      • ...

        Samoja kokemuksia. Ensin ollaan niin älyttömän rakastuneita, suunnitellaan tulevaisuutta ja sitten yhtäkkiä ei mitään yhteydenottoja. Mulle kävi jouskarimiehen kanssa siis niin, että hän ei oikein ollut halukas keskustelemaan erosta vaan meinasi vaan lopettaa kaiken suuressa hiljaisuudessa. Tämähän ei tietenkään minulle oinasnaisena sopinut, vaan hommasta oli puhuttuva.
        en tiedä oliko sekään niin hyvä idea, sillä nyt ollaan epämääräisessä kaveri-seksi -suhteessa jo toista vuotta. jouskarimiehestä ei pääse koskaan eroon. kun siihen on kerran rakastunut, kenenkään muun intohimo ei enää tunnu samalta.


      • mieleeni
        ... kirjoitti:

        Samoja kokemuksia. Ensin ollaan niin älyttömän rakastuneita, suunnitellaan tulevaisuutta ja sitten yhtäkkiä ei mitään yhteydenottoja. Mulle kävi jouskarimiehen kanssa siis niin, että hän ei oikein ollut halukas keskustelemaan erosta vaan meinasi vaan lopettaa kaiken suuressa hiljaisuudessa. Tämähän ei tietenkään minulle oinasnaisena sopinut, vaan hommasta oli puhuttuva.
        en tiedä oliko sekään niin hyvä idea, sillä nyt ollaan epämääräisessä kaveri-seksi -suhteessa jo toista vuotta. jouskarimiehestä ei pääse koskaan eroon. kun siihen on kerran rakastunut, kenenkään muun intohimo ei enää tunnu samalta.

        Itse olen jousimies-nainen ja "sählään" tällä hetkellä jousimies-miehen kanssa. Välillä on niin kiihkeää ja jatkuvasti yhteydenottoja, sitten tuleekin ihan hiljaista ja pikaisia viestejä vain... Väittäisin että jousimies on sellainen luonne (minä ainakin) että kaipaa tietynlaista varmuutta siihen että toinen on olemassa, muttei kestä takertumista tms. Tarvitsee tietynlaisen varmuuden mutta kaipaa myös sitä "henkistä" vapautta. Itse olen huomannut että tämä jousimies ottaa kyllä yhteyttä jos maltan pitää pääni enkä ala hötkyilemään silloin kun hänestä ei kuulu mitään, luulee kai että olen katoamassa johonkin. Ja voi mahdoton sitä tunteen paloa kun hän huomaa etten ole ollut mihinkään menossakaan. Onhan tämä välillä sellaista vuoristorataa että heikompia hirvittää mutta kyllä kaiken arvoistakin!


      • tuosta..

        Oma ukkini oli jousimies ja mummini vaaka,heillä liitto kesti lähes 40vuotta..joka päättyi ukkini kuolemaan.
        Äitini on vaaka ja isäni on jousimies,ja heidän liittonsa on kestänyt yli 50vuotta.
        Siksi en voi uskoa että jokin horoskooppimerkki voisi olla pahempi/parempi kuin toinen....itse olen vaaka myös ja ihastunut jousimieheen:)


    • sellaista

      Niin, itse olen kaksos-nainen ja sen sanon että elämässäni on tasan ensimmäinen ja viimeinen jousimies. Monta rautaa on tulessa ja niistä suurin osa liittyy pettämiseen ja vieraisiin naisiin, joten ei kiitos enää... Ei vain tiedä vielä, että minä tiedän näistä "säädöistä"...

    • Jouskarixx

      Itse olen jousimies ja olen jo useamman vuoden ollut suhteessa, sitoutuneena rakastamaani kumppaniin (kaksonen). Koko nuoruuteni olen saanut mennä miten haluan, joten nyt kun vihdoin löysin kummpanin joka tuntuu kaikin puolin täydelliseltä, haluan tehdä töitä pitääkseni hänet. Kaksonen on itsekin niin vauhdikas, että yhdessä sitä vauhtia riittää ihan riittämiin. Ja totta on, että mulle ystävät ja harrastukset on hyvin tärkeitä, mutta aina voi tehdä kompromisseja jos haluaa. Jos, olet hänelle oikea, hän kyllä panostaa suhun ja on uskollinen. Keskustelkaa!

    • olin suhteessa

      jousimies-miehen kanssa puoli vuotta ja kävi niin että minä kyllästyin/tukehduin
      itse olen härkä ja lukiessani luonneanalyysejä niissä aina sanotaa että härkä ja jousimies ei sovi ja että härkä on omistava
      mut meidän suhteessa oli kyl toisinpäin
      jousimies halusi olla tiiviisti yhdessä,minä kaipaan vapautta ja tilaa

      muuten hän kyllä oli tyypillinen jousimies,hurmaava,hauska,impulsiivinen
      jousimies pitää koskettelusta paljon

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6183
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2576
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2083
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1827
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1631
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1337
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe