remppaan kodinhoitohuonetta ja huomasin, pesukoneen pistorasia on koneen takana noin puolen metrin korkeudessa. Nyt rasia olisi helppo siirtää, onkohan siitä jotain määräyksiä, kuinka korkealla sen kuuluu olla. Vai saako sen jättää edelleen koneen taakse? Koneen vieressä on vesipiste altaineen.
pesukoneen pistorasia
5
8013
Vastaukset
- se on kivempi
Siinä koneen päällä operoitavaksi. Pistä 1.2 - 1,5m. Vikavirtasuojakin olisi kova sana tänään. Löytyy pistorasioita vikavirtasuojalla varustettuna.
- Ropponen
Saat jättää sen sinne pesukoneen taakse, turhaa sitä on sieltä lähteä siirtelemään minnekkään ja onhan se siistimpikin kun ei ole johtoja näkyvissä.
- Siitä, tarvitseeko
Sen 10 senttiä lisätilaa siinä edessä...
- eräs s- mies
Siitä, tarvitseeko kirjoitti:
Sen 10 senttiä lisätilaa siinä edessä...
johdonmitan verran max.
-jos vanha rasia mallia uppo,niin puolikiinteä 'LV'-siirtokansiasennus toimii jonka säkäri saa vain asentaa kytkentöineen.
-vie vähiten tilaa koneen takana.
(harvemmin pesykonetta liikutellaan)
-minulla on pistoria ko. koneelle sopivasti vier. allaskaapissa.(siirrätä sinne,jos entinen on pinta-asennettu shuko). - Sähkäri
eräs s- mies kirjoitti:
johdonmitan verran max.
-jos vanha rasia mallia uppo,niin puolikiinteä 'LV'-siirtokansiasennus toimii jonka säkäri saa vain asentaa kytkentöineen.
-vie vähiten tilaa koneen takana.
(harvemmin pesykonetta liikutellaan)
-minulla on pistoria ko. koneelle sopivasti vier. allaskaapissa.(siirrätä sinne,jos entinen on pinta-asennettu shuko).Paras paikka on viereisessä kaapissa esim. 60cm korkeudessa. Periaatteessa töpseli pitäisi pystyä irrottamaan ilman koneen siirtelyä. En itse laittaisi koneen yläpuolelle, rumannäköinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482483
- 1801718
- 921588
- 691543
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k6925- 80924
- 68871
- 59835
- 61808
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes167784