naisia tai miehiä, jotka tyydyttävät itsensä panemalla tyynyä/peittoa tms.? Minä itse tyydytän itseni tyynyllä. Makaan vatsallaan sängyllä tyyny myttynä jalkojen välissä ja panen tyynyä ilman housuja. Katson peppuni pyöritystä peilin kautta..
Tyynyfetissi
7
5859
Vastaukset
- ...
Itse harrastan tuotakin aina sillon tällön, mutta parhaimmalta tuntuu, kun on käsien varassa tuolin reunalla tyyny alla ja hinkkaa alapäätä siihen..ja sillon myös mielikuvitus alkaa laukkaamaan ja hyvältä tuntuu:)
- Tyttö
Olen leikkinyt itseni kanssa juuri noin. Tyyny alle myttyyn ja "panemaan". Toimii housut jalassakin. Tulee parhaat orkut juuri tuolla tapaa.
- herreherra
voisin tulla tyynyksesi....
- pikku peppi
herreherra kirjoitti:
voisin tulla tyynyksesi....
Fetissi kai se sitten on! Tyydytän itseni aina tyynyllä... Ihanaa, en oikeen edes osaa tehdä sitä muuten. Tyynyjä vain käy sääliksi.. ;)
- nähdä muitakin
tyydyttämässä itseään tyynyyn samalla kun itse tekee samaa, oih!
- vaan
minäkin teen samoin,tyyny vaan tahtoo olla turhan pehmee,ni laitan toisen käden sinne viel mukaan..ja toinen on tuo tuolijuttu ihan mahtavat orkut tulee..kolmas on sellanen keittiös on alakaapit ni se ovi auki ja jalkojen vällii oven yläreuna ,väliin ohut pyyhe tai jth kyl tulee ihanat orkut..keinua eteen taa tietty jalat maassa ettei tuu ovi alas..
- fetisisti
Itsetyydytysfoorumilla on ollut paljonkin juttua tyynyistä. Laittamalla etusivun hakuboxiin hakusanaksi tyyny löytyy jopa 4 sivua tuloksia.
http://itsetyydytys.org/keskustelu/
http://www.solotouch.com
etusivulla hakulaatikkoon pillow tai pillows
Googlella löytyy aika tavalla matskua esim. hakusanoilla itsetyydytys tyyny tai pillow humping.
Yahoosta löytyy muutama asialle omistautunut ryhmä - vaatii kyllä rekisteröitymisen sähköpostiosoitteella.
http://groups.yahoo.com/group/pillowluvin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991588Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43984Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44822Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760