Niin, elikkäs onko kukaan teistä cipralexin syöjistä huomannut painonsa nousevan? Itse olen syönyt reilun vuoden ajan cipralexiä ja painoa on tullut melkein 10kg lisää! Saattaa toki johtua muustakin, kuin lääkkeestä, mutta mielestäni ruokailutottumukseni ovat pysyneet samana ja liikkunut olen suunnilleen saman verran kuin ennen lääkkeen aloittamista. Miten teillä, joille tuli kiloja lisää lääkkeen käyttämisen aikana, muuttui paino, kun lopetitte cipralexin syömisen? Vai muuttuiko ollenkaan? Asiallisia vastauksia kaipaan, kiitos!
cipralex ja lihominen?
6
3220
Vastaukset
- näin minulla
Mulla paino on pudonnut.
- pudonnut
Olen tosiaankin itse laihtunut.
Tosiasia on, että ei lääkkeet lihota. Vaikuttavat ruokahalua lisäävästi tai päin vastoin.
Ehkäpä sinulla on vuoden aikana mieliala kohentunut ja ruokakin maistuu paremmin. Ei sitä aina itse tule ajatelleeksi miten ja mitä tulee syötyä.
Kun minulla aloitettiin Cipralex-lääkitys kysyin lääkäriltä miten vaikuttaa ruokahaluun. Lääkäri vastasi, että Cipralexin ei pitäisi lisätä ruokahalua. - khao
pudonnut kirjoitti:
Olen tosiaankin itse laihtunut.
Tosiasia on, että ei lääkkeet lihota. Vaikuttavat ruokahalua lisäävästi tai päin vastoin.
Ehkäpä sinulla on vuoden aikana mieliala kohentunut ja ruokakin maistuu paremmin. Ei sitä aina itse tule ajatelleeksi miten ja mitä tulee syötyä.
Kun minulla aloitettiin Cipralex-lääkitys kysyin lääkäriltä miten vaikuttaa ruokahaluun. Lääkäri vastasi, että Cipralexin ei pitäisi lisätä ruokahalua.Poistaa kylläisyyden tunteen.
- *nellie*
Olen vähän lihonnut(5-10kg), mutta se voi johtua e-pillereistäkin.. Ja ruokahalu on kyllä lisääntynyt kun olo on parempi, olen ihan erilailla oppinut nauttimaan ruoasta. Mutta eipä ole lihominen hirveesti haitannut, kun laiha olen vieläkin.. Olen syönyt Cipralexia 2 vuotta.
- lihoin
Hei
Olen syönyt cipralexiä ja lihoin n. 10 kg. Tällä hetkellä en ole syönyt mitään puoleen vuoteen. Kaikkein pahinta oli huomata, että kilot ei lähde mihinkään vaikka lääkkeen lopettaa. Eli piti aloittaa armoton laihdutuskuuri...
Olen ihan varma, että tämä lääke oli lihomiseni taustalla, koska söin ja liikuin normaalisti. Ihmettelimme mieheni kanssa sitä, että miten paino voi nousta vaikka kävin jumpassa 3 kertaa viikossa ja söin normaalisti - Lihottaa
Cipralex ja nyt lihonut 3 kk 8 kg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024457Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821178- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091032Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna83903Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10847- 64846
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64816