Huuhaakapinako??

yksitypy

täällä on meneillään? Hämmästyin, lukiessani juttuja. Nikittömät huuhailijat ovat vallanneet palstan :=))))
Missäs nikilliset luuraa?
Kukkuu :=)))))

53

1710

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Otso

Täällä myös yks nikitön! Muttei palstan valtaaja..Kuis Typyllä kulkee?

• yksitypy

kuten aina :=))
        Taivaalta tulee paperisilppua. Isoimmat silput halkaisijaltaan varmaan 4 senttiä.
        Mites Otso? Talviunilta herätty? :=)))

• Otso
        yksitypy kirjoitti:

kuten aina :=))
        Taivaalta tulee paperisilppua. Isoimmat silput halkaisijaltaan varmaan 4 senttiä.
        Mites Otso? Talviunilta herätty? :=)))

vielä..ja tiedä kannatasko vielä edes herätä..Odottaisiko että aurinko korkeemmalta paistais??
        AIKA SYKSYISTÄ!

• yksitypy
        Otso kirjoitti:

vielä..ja tiedä kannatasko vielä edes herätä..Odottaisiko että aurinko korkeemmalta paistais??
        AIKA SYKSYISTÄ!

kuin rahaa panis pankkiin kun nuori mies nukkuu :=))))
        Ai... vai olitko sinä enää niin nuori? Mutta miksei se pätis vähän vanhempaankin mieheen :=)))
        Toisaalta nyt olis korkea aika herätä. Juhannuksesta päivä alkaa taas lyhentyä. Ehtisit vähän aikaa olla hereillä :=))))

• Otso
        yksitypy kirjoitti:

kuin rahaa panis pankkiin kun nuori mies nukkuu :=))))
        Ai... vai olitko sinä enää niin nuori? Mutta miksei se pätis vähän vanhempaankin mieheen :=)))
        Toisaalta nyt olis korkea aika herätä. Juhannuksesta päivä alkaa taas lyhentyä. Ehtisit vähän aikaa olla hereillä :=))))

ne rahat seteleinä...vaikka satasina ja turha niitä pankkiin on kiikuttaa suoraan käteen vaan..KIITOS! Siis nuoriko? HEI! Nyt mun täytyy ryhtyä kattoon pikkukakkosta..mun lemppari nääs..Heippa!

• yksitypy
        Otso kirjoitti:

ne rahat seteleinä...vaikka satasina ja turha niitä pankkiin on kiikuttaa suoraan käteen vaan..KIITOS! Siis nuoriko? HEI! Nyt mun täytyy ryhtyä kattoon pikkukakkosta..mun lemppari nääs..Heippa!

parein käteen ottaa... ne sataset, kun korkoakaan ei makseta :=((
        Vai pikkukakkosta. No mee sitten. Sitä se toinen lapsuus teettää :=)))))

• Otso
        yksitypy kirjoitti:

parein käteen ottaa... ne sataset, kun korkoakaan ei makseta :=((
        Vai pikkukakkosta. No mee sitten. Sitä se toinen lapsuus teettää :=)))))

niin toinen? Aina katsonut pikkukakkosta..eli ensimmäinen lapsuus vasta menossa.

• yksitypy
        Otso kirjoitti:

niin toinen? Aina katsonut pikkukakkosta..eli ensimmäinen lapsuus vasta menossa.

Et sitten ole vielä astunutkaan niistä ensimmäisistä lapsenkengistä ulos :=)))))
        Mulla nimittäin on menossa jo toiset kengät ja tää vasta mukavaa on :=)))

• kipparinoma

arkikiireet vei mennessään;o))))

• yksitypy

tahtoo tehdä, mutta tänä iltana aion ihan vaan laiskotella. Vaikka yleensä olenkin ahkeruuden perikuva :=)))))
        Tuo viimeinen lause sai kyllä aikaan itsessäni pienoisen hymyn :=)))))

• kipparinoma
        yksitypy kirjoitti:

tahtoo tehdä, mutta tänä iltana aion ihan vaan laiskotella. Vaikka yleensä olenkin ahkeruuden perikuva :=)))))
        Tuo viimeinen lause sai kyllä aikaan itsessäni pienoisen hymyn :=)))))

laiskuus intohomomme;o))
        Otan mäkin nyt lunkisti...pakko...kunto ei kaestä viel kamalaa menoa..huoh..:o/

• yksitypy
        kipparinoma kirjoitti:

laiskuus intohomomme;o))
        Otan mäkin nyt lunkisti...pakko...kunto ei kaestä viel kamalaa menoa..huoh..:o/

Apua.. oliko Q tuo kirotusvire vai tarkoituksella kirjoitettu? :=)))))))

• kipparinoma
        yksitypy kirjoitti:

Apua.. oliko Q tuo kirotusvire vai tarkoituksella kirjoitettu? :=)))))))

Toi Froidilainen lipsahdus...se kertoo kaiken...No OK...Olen Q ja en ole homokammoinen;o))
        Pastat...Mä mokailen ja kohellan kaikenaikaa...Kirjoittelen mitä sattuu...:o)

• yksitypy
        kipparinoma kirjoitti:

Toi Froidilainen lipsahdus...se kertoo kaiken...No OK...Olen Q ja en ole homokammoinen;o))
        Pastat...Mä mokailen ja kohellan kaikenaikaa...Kirjoittelen mitä sattuu...:o)

luulin et muut tietää et olet___. En muuten olis sua sillä nimellä huudellut :=(((
        Ethän suuttunut?
        Ethän sinä ihan mitä sattuu kirjoittele. Minähän kyllä sitä teen koko ajan ja tarkoituksella :=))))

• kipparinoma
        yksitypy kirjoitti:

luulin et muut tietää et olet___. En muuten olis sua sillä nimellä huudellut :=(((
        Ethän suuttunut?
        Ethän sinä ihan mitä sattuu kirjoittele. Minähän kyllä sitä teen koko ajan ja tarkoituksella :=))))

En mä koskaan suutu...En edes exälle...:o/

Mun ajatukset aivan muualla..Typy...toivo nyt hyviä ajatuksia...hänelle:o)!!!!!!

• yksitypy
        kipparinoma kirjoitti:

En mä koskaan suutu...En edes exälle...:o/

Mun ajatukset aivan muualla..Typy...toivo nyt hyviä ajatuksia...hänelle:o)!!!!!!

Ilman muuta. Onko jokin hätänä?

• kipparinoma
        yksitypy kirjoitti:

Ilman muuta. Onko jokin hätänä?

ja nyt vihdoin toivon toimenpiteitä...!!!!! Syy tiedossa jo puoli vuotta! Silti huolettaa!!!

• yksitypy
        kipparinoma kirjoitti:

ja nyt vihdoin toivon toimenpiteitä...!!!!! Syy tiedossa jo puoli vuotta! Silti huolettaa!!!

Usko vaan, niin kesään mennessä asiat OK :=))
        Tämä ei ole tietenkään mikään terkkujen lähettelypalsta, mutta vie kuitenkin typyltä terveiset pikaisine paranemisiin :=))))

• kipparinoma
        yksitypy kirjoitti:

Usko vaan, niin kesään mennessä asiat OK :=))
        Tämä ei ole tietenkään mikään terkkujen lähettelypalsta, mutta vie kuitenkin typyltä terveiset pikaisine paranemisiin :=))))

kesällä mun lomani aikaan kaikki on hyvin:o))))
        Kerron terkut illalla..Hyvänyön soitossa;o)))))))

• Alien-8

Tulipa pitkästäaikaa aurinkoinen ilma tänne eteläänkin:)

• yksitypy

vai taas etelässä paistaa aurinko :=((( Täällä paperisilppua tulee taivaan täydeltä.
        Nyt puhallan ne sinne. Odotas pari tuntia :=)))))

• Alien-8
        yksitypy kirjoitti:

vai taas etelässä paistaa aurinko :=((( Täällä paperisilppua tulee taivaan täydeltä.
        Nyt puhallan ne sinne. Odotas pari tuntia :=)))))

Aamupäivällä tuli vielä vettä,mutta nyt on taivas ihan sees vaihteeksi.Iltalenkille tästä on vielä lähdettävä:)

• yksitypy
        Alien-8 kirjoitti:

Aamupäivällä tuli vielä vettä,mutta nyt on taivas ihan sees vaihteeksi.Iltalenkille tästä on vielä lähdettävä:)

aamulla toisinpäin. Sinä siis puhalsit ne pilvet tänne? Voisit edes hiukan sääliä meitä tundran kasvatteja :=(((

• Alien-8
        yksitypy kirjoitti:

aamulla toisinpäin. Sinä siis puhalsit ne pilvet tänne? Voisit edes hiukan sääliä meitä tundran kasvatteja :=(((

Juhannuksesta elokuun 16 päivään lupaan sinne kunnon uimarantailmoja ja helteitä.Lämpömittari pysyttelee koko tämän ajat 20 C paremmalla puolella.Kelpaakos tämä tundrantyttelille:=)))?

• yksitypy
        Alien-8 kirjoitti:

Juhannuksesta elokuun 16 päivään lupaan sinne kunnon uimarantailmoja ja helteitä.Lämpömittari pysyttelee koko tämän ajat 20 C paremmalla puolella.Kelpaakos tämä tundrantyttelille:=)))?

mistä muuten ennustit? :=)))

• Alien-8
        yksitypy kirjoitti:

mistä muuten ennustit? :=)))

Sinähän tiedät,että mä polttelen sätkiä kotosalla ollessa.Sellaisen aromatopan kun kaataa pöydälle paperin päälle,alkaa näkymään ihmeellisiä asioita purujen syövereistä..

• pitäisköhän ihan varmuuden vuoks laittaa kattila päähän...*hakee matti ja maija kattilan...*=:0)))))

• yksitypy

ilman muuta. Mulla on jo haarniska ja miekka kädessä :=)))
        Kohta alkaa äkson. Olkaamme valmiit :=)))))

• yksitypy kirjoitti:

ilman muuta. Mulla on jo haarniska ja miekka kädessä :=)))
        Kohta alkaa äkson. Olkaamme valmiit :=)))))

sitte ehkäpä ottaa kaulin kans...*ettii kaulinta...* heeee...juuh nyt oon valmis....=;8))))))

• yksitypy
        BBrunetti kirjoitti:

sitte ehkäpä ottaa kaulin kans...*ettii kaulinta...* heeee...juuh nyt oon valmis....=;8))))))

saat ainakin miehet kuriin. Vanha Justiinan kikka, joka mullakin vielä käytössä :=))))
        No niin... olemme valmiustilassa. Taistelu alkakoon :=))

• yksitypy kirjoitti:

saat ainakin miehet kuriin. Vanha Justiinan kikka, joka mullakin vielä käytössä :=))))
        No niin... olemme valmiustilassa. Taistelu alkakoon :=))

tappelu...tappelu...heh...niin mää huudan ku lätkää katon...kjäh....

• yksitypy
        BBrunetti kirjoitti:

tappelu...tappelu...heh...niin mää huudan ku lätkää katon...kjäh....

miehet rauhoittua. Sun ei tarvinnut kuin mainita tuo kaulin :=))))
        Raukat.. Heti menivät hiljaiseksi :=((

• yksitypy kirjoitti:

miehet rauhoittua. Sun ei tarvinnut kuin mainita tuo kaulin :=))))
        Raukat.. Heti menivät hiljaiseksi :=((

tääl oli miehii...hitsi.......=:8((((((((((...apua jos sokeudun tai jotain......iiiiikk

• yksitypy
        BBrunetti kirjoitti:

tääl oli miehii...hitsi.......=:8((((((((((...apua jos sokeudun tai jotain......iiiiikk

muita kuin tuo Otso, joka meni kattoon pikkukakkosta ja Alien läks lenkille :=)))
        Muut pysyvätkin sitten hiljaa. Eivät uskalla tulla neljän naisen väliin. Luulen että kaulin peloitti heidät pois lopullisesti koko huuhaalta :=))))

• yksitypy kirjoitti:

muita kuin tuo Otso, joka meni kattoon pikkukakkosta ja Alien läks lenkille :=)))
        Muut pysyvätkin sitten hiljaa. Eivät uskalla tulla neljän naisen väliin. Luulen että kaulin peloitti heidät pois lopullisesti koko huuhaalta :=))))

heittää takasin laatikkoon....voih nyt jos miehet säikähti...... oon ihan nyt järkyttynyt...nyyyh...ei miehii mailla ei halmeil.....nyyyyyhhhhhh

• yksitypy
        BBrunetti kirjoitti:

heittää takasin laatikkoon....voih nyt jos miehet säikähti...... oon ihan nyt järkyttynyt...nyyyh...ei miehii mailla ei halmeil.....nyyyyyhhhhhh

Heitetään kaulimet, miekat ja haarniskat pois.
        Huudetaan yhteen ääneen: "Miehet, voi kuinka me teitä kaivataan" !!!!!

• mistelinalla
        yksitypy kirjoitti:

Heitetään kaulimet, miekat ja haarniskat pois.
        Huudetaan yhteen ääneen: "Miehet, voi kuinka me teitä kaivataan" !!!!!

kaipaa ketään. ja tämä satu on tosi.

• vai vai

nehän näyttää tekevän teinisen vaikutelman!

• vai vai kirjoitti:

nehän näyttää tekevän teinisen vaikutelman!

ujostele.....=:0)))

• bag_gie

juu ei pal ole ollut sanomista :(
      Juttuavauksia tulee nopiammin kun kerkiää tavan immeinen lukia eikä niissä ain niin pal sanottavaa ole :(

Kiva kun edes sie...
      =D

• Tyytyväinen lukija

Pääasia että on tullut juttua.

• nylkkäri

olen harkinnut rekisteröityä nimellä Marcus Aurelius nimeä jolls minua on kutsuttu.

• TrueLady

paikalla... ainakin nyt =)

• perushuuhaalaiset eivät kapinoi - kun katsoo tätäkin ketjua, tarvitaan vain sytyttävä aloittaja *lipoo Typyä*

>Kukkuu :=)))))<

- hyvät huomenet tuon kukunnan myötä - olen täällä minäkin, mahd. toisenlaisista toiveista huolimatta............?

Terveisin, MM.

• yksitypy evk

Älä ala lipomaan mua, maistusin nyt suolalle, kun kävelin töihin. Hiki valuu. :=))
        Ja muutenkin porukka ei tykkää jos mua lipoisit.
        Kaikki täällä käärmeissään kun tekstejä poistetaan :=(((

• yksitypy evk kirjoitti:

Älä ala lipomaan mua, maistusin nyt suolalle, kun kävelin töihin. Hiki valuu. :=))

>Älä ala lipomaan mua<

- enhän minä, kevennykseksi tarkoitin

>Ja muutenkin porukka ei tykkää jos mua lipoisit.<

- katso ed. vastaus

>Kaikki täällä käärmeissään kun tekstejä poistetaan :=(((<

- käärmeitäkö vai mitä huuhaalla/huuhaalaisilla? *ei ymmärrä*

Just lähti muuten tuosta yksi vastausviesti Sinulle - ei ollut minun kirjoittamani/poistamani *rekatuthan ne niin voivat tehdä*

Että näin - terveisiä tundralle, t. MM.

• kipparinoma
        yksitypy evk kirjoitti:

Se oli mun viesti...Poistin sen itse..Mä en osaa enää kai oikeinkirjoitusta:o/..

• yksitypy evk
        kipparinoma kirjoitti:

Se oli mun viesti...Poistin sen itse..Mä en osaa enää kai oikeinkirjoitusta:o/..

ihmettelinkin, kuka sen ehti poistamaan. En ehtinyt vastaamaankaan.
        Ehkä MM ei syyllinen ihan kaikkiin poistoihin :=)))

• yksitypy evk
        Man-of-Mystery kirjoitti:

>Älä ala lipomaan mua<

- enhän minä, kevennykseksi tarkoitin

>Ja muutenkin porukka ei tykkää jos mua lipoisit.<

- katso ed. vastaus

>Kaikki täällä käärmeissään kun tekstejä poistetaan :=(((<

- käärmeitäkö vai mitä huuhaalla/huuhaalaisilla? *ei ymmärrä*

Just lähti muuten tuosta yksi vastausviesti Sinulle - ei ollut minun kirjoittamani/poistamani *rekatuthan ne niin voivat tehdä*

Että näin - terveisiä tundralle, t. MM.

Kyllä tiesin että ihan muuta lipomista tarkoitit :=)))
        Etkä ole syyllinen varmaan kaikkiin poistoihin, vaikka useat niin luulevat.
        Minua joskus suivaannuttaa vaan, kun porukka sanoo et yksitypyn aloituksia ei koskaan huuhaalta poisteta :=(((
        Pitäiskö sun joku aloitus poistaa, et olisivat tyytyväisiä :=)))))

• kipparinoma
        yksitypy evk kirjoitti:

ihmettelinkin, kuka sen ehti poistamaan. En ehtinyt vastaamaankaan.
        Ehkä MM ei syyllinen ihan kaikkiin poistoihin :=)))

välillä...Perfektionistina mua harmitta omat virheet:o/ Hauskaa työpäivää sulle Typy...Nyt mä hyppään fillarin satulaan...ne työt kutsuu;o)

• yksitypy evk kirjoitti:

Kyllä tiesin että ihan muuta lipomista tarkoitit :=)))
        Etkä ole syyllinen varmaan kaikkiin poistoihin, vaikka useat niin luulevat.
        Minua joskus suivaannuttaa vaan, kun porukka sanoo et yksitypyn aloituksia ei koskaan huuhaalta poisteta :=(((
        Pitäiskö sun joku aloitus poistaa, et olisivat tyytyväisiä :=)))))

>Minua joskus suivaannuttaa vaan, kun porukka sanoo et yksitypyn aloituksia ei koskaan huuhaalta poisteta :=(((
        Pitäiskö sun joku aloitus poistaa, et olisivat tyytyväisiä :=)))))<

- et ole pyytänyt - poistopyyntöä voit myös Sinä käyttää

Seuraa huonoa huumoria, vai liekö huumoria laisinkaan:

- pyydä minua poistamaan tuo aloituksesi, tai poista itse..................!

Terveisin täältä etelästä, MM.

• yksitypy evk
        Man-of-Mystery kirjoitti:

>Minua joskus suivaannuttaa vaan, kun porukka sanoo et yksitypyn aloituksia ei koskaan huuhaalta poisteta :=(((
        Pitäiskö sun joku aloitus poistaa, et olisivat tyytyväisiä :=)))))<

- et ole pyytänyt - poistopyyntöä voit myös Sinä käyttää

Seuraa huonoa huumoria, vai liekö huumoria laisinkaan:

- pyydä minua poistamaan tuo aloituksesi, tai poista itse..................!

Terveisin täältä etelästä, MM.

uhastakaan, enkä pyydä suakaan poistamaan.
        Mun motto taas: Sanottu mikä sanottu :=))))
        Vastarannan kiiskihän tahdon aina olla joka asiassa :=))))

• isledudiable

mitäs meidän vara ikinuori pirkko mannolalle kuuluu? jokos olet vetässy kahveet väärään kurkkuun!??? ja matot on tumputettu????

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      206
      2429
    2. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      41
      1597
    3. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      138
      1251
    4. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      287
      1043
    5. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      56
      992
    6. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      303
      975
    7. Kääminsä polttanut taksi suomussalmella

Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen
      Suomussalmi
      20
      932
    8. olisit voinut mies edes

Pyytää anteeksi 🙏🫶
      Ikävä
      55
      916
    9. Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."

Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S
      Tanssii tähtien kanssa
      19
      794
    10. Aina ku nään sun kuvan

Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭
      Ikävä
      58
      763
    Aihe