vaippafoorumi perustaminen

jonttu

olempa tässä mietiskellyt vaippafoorumin perustamist kun olen näitä keskusteluja seurannut. foorumi voisi toimia eräänlaisena vertaistukena ja tietopankkina,kun mun mielestä ainakin näistä asioista voi puhua asiallisesti ja terveydellisistä syistä vaippoja käyttäviä ihmisiä on suomessa todella pajon eihän asia tietysti mikään mukava ole mutta kummasti vaippa helpottaa jos niitä pitää käyttää

11

5172

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sitten kun

      teilläkin on oikeasti pissavika niin on eri sävel.
      Teille on oma osio; Seksi ja sieltä -leikit ja fetissit.
      Sinne kirjoittamaan jos on äidiltä lupa.

      • jonttu

        no täs nyt ei oo mitää tekemist oo fetiisin kanssa nimitäin itekin joudun käyttää terveydellisistä syistä ne jotka haluu touhuta leikkimieles siitä vaa


      • Mihin tarvitaan??
        jonttu kirjoitti:

        no täs nyt ei oo mitää tekemist oo fetiisin kanssa nimitäin itekin joudun käyttää terveydellisistä syistä ne jotka haluu touhuta leikkimieles siitä vaa

        Vaippafoorumia.
        Minä olen käyttänyt vaippaa koko ikäni ja ihan tosi tiedän mitä se on.
        Siinä ei mitään foorumeita tarvita. Tunnen yhden kohtalotoverin vaikka olen jo puolivuosisataa elänyt. Tarkoitan sellaista ihmistä joka on siis myös aina joutunut turvautumaan vaippaan, ne on eri asia jotka makaa vanhainkodeissa ja laitoksissa ja vanhuuden takia alkaa paikat pettää.
        En ole koskaan tarvinnut "vertaistukea" eikä kukaan muukaan kaltaiseni tarvitse. Arki sujuu niinkuin muillakin ja vaippa on osa elämää.
        Pientä poikkeamaa elämässä on aina ollut vaippojen takia, joitain rajoituksia mutta ei häiritsevästi, kuten sanoin kaikkeen tottuu.
        Jokainen jolle tulee pissavika ja alkaa käyttää vaippaa, heille löytyy apu oikeasta paikasta, info siitä mistä löytyy vaippoja ja millaisia vaippoja mihinkin tarpeeseen, siinä ei mitään seksi-yhdistystä tarvita.
        Tiedän että on olemassa ihmisiä jotka tykkää käyttää vaippaa ja vaipua johonkin lapsen nirvanaan mutta todellakin sinun kirjoitustyylistä näkee jo heti että on kyseessä fetisismi ja olet kuule aivan oikeesti väärällä palstalla. Ole silti vain ei se minua häiritse mutta täältä et löydä pissipöksy-vaippa kavereita.
        Täällä ei kenelläkään pippeli seiso kun vetää kuivaa vaippaa haaraan ja ottaa kusivaipan pois.


    • jonttu

      juu kylhän se elämä sujuu ku ottaa oikeen asenteen ja yleensä jos jotaa tulee kannattaa käydä eka lekuris

    • tyhjää täys

      Ainakin 2 vaippafoorumia on jo suomessa siis.
      Tuttipullo ja vaipat.net. Olen siellä piipahdellut ja N E O N T Y H J Ä Ä T Ä Y S.
      Siellä jotkun tiedustelee Tena vaipoista jotain. Joku kertoo myyvänsä vajaan paketin Attdenseja.
      Joku on löytänyt jostain marketista Hughies XL housuvaippaa...Voi jumalauta sanon minä.
      Sellaistako vertaistukifoorumia tässä nyt tarvitaan. Tuommosilla em foorumeilla ei ole mitää tarkoitusta, joku reppana perustaa sellaisen ja sitten yrittää saada sinne jäseniä.
      Tuleekin niintä - täysin anonyymejä nimimerkkejä ja sitten joku vaippapoika etsii vaippatyttöä seurakseen. Onnettomat kaappi-häiriintyneet.
      Tulkaa ulos kuorestanne ja hyväksykää itsessänne se mikä kiinnostaa ja olkaa avoimia.
      Tuollaiset foorumit sulke kaapin ovia vain lisää.
      Totean että tämä osio on sellaisille joille ihan oikeesti tulee pissat housuun ei tässä osiossa ole vaippafoorumi-ihimisiä kun sillointällöin piipahtamassa.
      Jonttu tukee virtsanpidätyskyvyttömiä ihmisiä:
      jos jotain tulee kannattaa ainaski ensin käydä lekurissa. Kitos Jonttu asiantuntija.
      Niin, et kylläkään kertonut että mitä jotain tulee.

      • fetissi

        em. 2 foorumia ovat vaippa fetisseille tarkoitettu, eli turhaa morkkaat niitä sisällöstä.
        Ne ei liity mitenkään vertaistuki ryhmiin tai vastaavaan toimintaa


    • harmittaaniin

      Minua harmittaa että Tena on muuttanut ainakin pikkuhousunsuojien pintamateriaalia niin että uusi ärsyttää ihoa. Ne oli niin hyviä ja vuosikaudet käytin aina tilanteen salliessa. Nyt pitää käyttää paksumpian tai siirtyä muiden valmistajien tuotteisiin.

    • Lauren889

      eli Chat ei ois huonompi...ja mieluusti jotku reuna-ajat jolloin siis sinne useempi tulis kun tietää et on porukkaa

      • älä välitä

        eikös se ole jokaisen omia asioita mitä käyttää ja mitä tekee kun pysyy lain rajoissa,ja eriasia taas ovat he jotka terveys syistä käyttää mitä käyttää ja heitä ei morkata eiks tehä näin?


    • -----X
    • OAB Stress Incont

      Itseäni pistää silmään tämä asian hyväksyminen... Vaippa on tavallaan sama kun hoitaisi nuhaa niistämällä. Useimmissa tapauksissa löytyy myös hoitoa inkontinenssiin. Niin ponnistusinkontinenssiin kuin yliaktiiviseen rakkoon. Tämä on tosiasia. Eriasia on se tietääkö paikallinen lääkäri hoidoista / viimeisimmistä mahdollisuuksista.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1498
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      38
      771
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      771
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      666
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe