Minulla ei ole Seatia.Mutta voin iloksenne viestiä osastollenne sen että mielestäni Toledo ja Leon on kaikkein komein kaikista ns.perheauto-malleista.Seat on onnistunnut parhaiten tyylissä.
Ehkä seuraava autoni on Leon.
Seatit ovat tyylikkäitä!!!
5
996
Vastaukset
- Utelias
Entä Ibiza?
- Toyotafani
Muistakseeni-- oliko iltalehden jokin vertailu (ibiza ja golf)ibiza ei ihan pärjännyt golfille.Mutta ibizaa kehutiin paljon paremman näköiseksi.sportisemmaksi.Ulkomuoto mielytti kuulemma silmiä.
Minusta ibiza on hyvän näköinen jopa paras kokoluokassaan. - Utelias
Toyotafani kirjoitti:
Muistakseeni-- oliko iltalehden jokin vertailu (ibiza ja golf)ibiza ei ihan pärjännyt golfille.Mutta ibizaa kehutiin paljon paremman näköiseksi.sportisemmaksi.Ulkomuoto mielytti kuulemma silmiä.
Minusta ibiza on hyvän näköinen jopa paras kokoluokassaan.Olen onnellinen Ibizan omistaja.
- E-M P-K
Kyllä ne uudet Toledot ja Leonit on todella tyylikkäitä. Eikös niitten moottoritkin oo taloudellisia.
En tykkää vanhoista Toledoista ihan vaan periaatteesta. Varsinkaan sellaisista, jotka on ollut aluksi ruskeita ja maalattu myöhemmin mustiksi. - E-M P-K
Siinä paha missä mainitaan!!!!!!! Näin tänään tullessani moottorikelkkatapahtumasta juuri sellasen huonon, vanhan mallisen Toledon, joka oli ollut alkuperäisväriltään ruskea, mutta nykyään musta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."422116Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1711893- 1161310
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711150- 95924
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73889Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78839Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43836Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931772- 54691