uusi Vasemmistoliiton puheenjohtaja, eiks´ vaan!
MARKUS MUSTAJÄRVESTÄ
3
152
Vastaukset
- Teuvo.Hämäläinen
Jos sivustatuki sallitaan, niin sen mitä olen seurannut Mustajärven toimia ymmärrän hänet rehelliseksi asiassaan. Tässä kohtaa on valitettavaa että en ole vasemmistoliitonjäsen että voisin suoraan vaikuttaa valintaan.
Vasemmistoliitto muutoin nostaa lipun Euroopan Unionista irtautumisen puolesta. Käsitykseni mukaan valtaosa vasemmistoa äänestäneistä on Euroopan Unioniin epäluottamuksella suhtautuvia.- Teuvo.Hämäläinen
vom kirjoitti:
voithan vaihtaa parempaan, vai eikö ole uskallusta??
Parempi on vielä toistaiseksi kysymysmerkin takana ja tuohon aiempaan kirjoitukseen, jäänyt sana pois, eli toive, voisi liputtaa,,,,jne.
Mitä tulee uskallukseen niin sitä ei puuttune.
Olen aikuistuttuani ollut oman elämäni sankari ja hallinnut tähän asti itseni varsin kelvollisesti. En alistu, en alista, teen valinnat sen mukaan kuin oikeaksi ymmärrän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003467
- 623127
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342634- 802423
- 842406
- 962086
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j412083Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221700- 121686
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411667