alistaminen aloitetaan raha- ja tietoliikenteen sekä energian hallinnalla. Sinivalkoinen pääoma muutettiin sinikeltaiseksi nimeään myöden Vesa Vainion puuhastelujen ansiosta. Hän luuli olevansa kovakin kauppamies, kun KOP oli pudonnut polvilleen kyvyttömän johtotroikan (Pertti Voutilainen, Aarto Heinonen yms.) hölmöilyjen vuoksi. Vesa V luuli pärjäävänsä ruotsalaisillekin, kun oli saanut KOP:n raadon pankilleen. Ei pärjännyt; ruotsalaiset korjasivat koko potin kuten arvata saattaa.
Nyt vallantäyteys on virallistettu: suomenkieli on poistettu virallisestikin yhtiön käytännöstä. Vain suomalaisten rahat kelpaavat: Nordean suunnattomasta liikevoitosta lähes puolet tulee Suomesta, vaikka pankki toimii Saksaa lukuunottamatta kaikissa Itämeren maissa.
Suomen ulkomaankaupan rahavirrat kulkevat liki sataprosenttisesti tuon ruotsalaispankin kautta ja sen hallussa ovat myös suomalaisten suuryritysten liikesalaisuudet. Luuleeko joku tosissaan, etteivät ruotsalaiset kilpailijat saisi niitä sieltä?! Hyvä, Pikku-Vesa & Co!
Sonera myytiin paniikissa pilkkahintaan hetkellisen kurssinotkahduksen vuoksi.
Sähkökaapelia vuotavasta Sosnovyi Borin ydinvoimalasta veljemme ruotsalaiset ja venäläiset ajavat Suomeen kuin käärmettä pyssyyn; uusi säie siihen köyteen, johon Suomi-Neito tullaan hirttämään.
Miehitetyn maan
2
229
Vastaukset
- koko maa
Se siitä tulee kun sotketaan politiikka ja bisnes......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1103590
- 633216
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832523
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422144- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706