Seat Ibiza Sport 20 VT 1,8: Sihahtaako?

Seat Turbo

Uusi Seat Ibiza Sport 20 venttiilinen turbo ei oo mikään ihan lelu peli. Huippunopeus 218 km/h. Kiihtyy 0-100km/h 8 sekunnissa! Seatista löytyy 156 heposta ja lastutuksella ja turbon paineita nostamalla saadaan tehot pilviin!! Vääntöä koneesta löytyy 210 Nm joten eiköhän lähetä vallottamaan joku korkeimmista vuorista autolla. Auton sisältä löytyy näyttöruutu josta selviää kellonaika,lämpötila,radioasema ja tietenkin lämmityslaitteiden toiminnot. Hintaa tällä kaunokaisella on reilut 150 000mk. Taianpa lähtee ostaa sellasen.. Entä muut..?

8

2282

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lexa

Kyllähän se siisti piili on, mutta kun sijoittaa 15000 mk lisää niin saa leonin 1.8 turbon ja 180 hv vakiona. Autokin on mielestäni vielä tyylikkäämpi kuin ibiza. Oikea namu!

• Seat Turbo

Cupra Sport ei kans oo mikään ihn huono.. Kyylä varmaan itekki ottasin Leonin mielummin. Siinä on niin sairaan siistit muodot, etupään valot ja takapään sedanisuus.. Tehojakin piisaa, mut ilman muuta laittasin lastun ja veisin K-S Autosäätöön (www.turbotec.com) ja nostasin vähän tehuja.. Autosäädön omistajalla oli Cosworth Sierra n.600hp.... mukava peli...

• gti 16V
        Seat Turbo kirjoitti:

Cupra Sport ei kans oo mikään ihn huono.. Kyylä varmaan itekki ottasin Leonin mielummin. Siinä on niin sairaan siistit muodot, etupään valot ja takapään sedanisuus.. Tehojakin piisaa, mut ilman muuta laittasin lastun ja veisin K-S Autosäätöön (www.turbotec.com) ja nostasin vähän tehuja.. Autosäädön omistajalla oli Cosworth Sierra n.600hp.... mukava peli...

no ei siin tanaris taint ihan niin paljoo poweria olla..... alta 400 jäi.....

kyl toi turbo leon lämmittää entisen cossun omistajankin sydäntä.....nam nam!

• sammuu

miksiköhän muuten seat vetäytyi rallista?

• Nimimerkki(*

Eiköhän tuo ole VAG:n politiikkaa. Ei ollutkaan tarkoitus pärjätä vaan tehdä nimeä tutuksi. Ei varmaankaan Skodakaan enää pitkään rallaile.

• Jouni

Omistan Ibiza Turbo mallin eikä valittamista ole ollut, vaikkakin olen vasta noin 8tmk sillä ajanut. Ihan näppärästi kulkee vakiona mutta pakkohan siihen on se lastu laittaa keväällä. Mielenkiinnolla odottelen kesän ensimmäisiä rata-ajo päiviä, että pääsee "vähän" kokeilemaan autoa radalla.
      PS. Auto makso muuten alle 150tmk kun itse sen ostin, mistäköhän toi korotus tuli.

• Tama

ostin lastutetun n.160hp

• Tama

siis 180hp ja lisää pitäis saada.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      393
      1038
    2. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      303
      984
    3. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      895
    4. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      78
      771
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      78
      752
    6. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      82
      736
    7. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      665
    8. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      37
      656
    9. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      641
    10. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      39
      640
    Aihe