Eli missähän legendaarinen tv-sarja Tankki täyteen on kuvattu?Vissiin jossain Ylöjärven suunnalla,mutta tietääkö kukaan tarkkaa paikkaa?Tarkoitan nyt lähinnä sitä bensa-aseman sijaintia....
Missä kuvattu???
13
10773
Vastaukset
- vanhoista kartoista löytyy
sikäli kuin oikein muistan, on jutskat kuvattu siellä, missä helsingistäpäin tuleva kuljun moottoritie ja muut tietyöt pistivät kaiken nostalgisen miljöön rahan ym. voimalla purkuun ja uutta tilalle. senverran hipaisee myös minua,että eräässä jaksossa huoltamon vanhaa hinausautoa hinannut hinausauto ajaa täräytti moottoritien alussa olevissa liikennevaloissa oman autoni perään.
- köpi2
itseasiassa sulon huoltamo sijaitsi urheilutalon vieressä ylöjärvellä
- sijaitsi
Yvissä Vaasantien ja vanhan kuruntien tuntumassa. Käsittäkseni purettu nykyään, ei ole ainakaan enää ohiajaessa silmiin osunut.
Jatko-osien maatila sijaitsi (ja sijaitsee edelleen) Lempäälän Nurmella.- Kun sain halvalla
Missä päin Nurmea se maatila on? Onko asuttu nykyään?
- hyvinkin
Kun sain halvalla kirjoitti:
Missä päin Nurmea se maatila on? Onko asuttu nykyään?
Lempäälästä päin tullessa hiukan ennen Nurmen koulua ja tanssilavaa tien oikealla puolella. Pirkkalasta päin tullessa hiukan näiden jälkeen tien vasemmalla puolella :-)
Aika röttelö, mutta saattaa siellä joku asuakin. Ulko-otokset siinä tilan pihalla varmaan vaan kuvattiin ja muut otokset studiossa...luulisin ainakin. Joku varmaan osais kertoa. - Anonyymi
hyvinkin kirjoitti:
Lempäälästä päin tullessa hiukan ennen Nurmen koulua ja tanssilavaa tien oikealla puolella. Pirkkalasta päin tullessa hiukan näiden jälkeen tien vasemmalla puolella :-)
Aika röttelö, mutta saattaa siellä joku asuakin. Ulko-otokset siinä tilan pihalla varmaan vaan kuvattiin ja muut otokset studiossa...luulisin ainakin. Joku varmaan osais kertoa.Kulmala motor sport siinä nykyään. Google mapsissa näkyy Juhanan lampola, mutta muuten aika pöheikkö edessä.
- Anonyymi
Bensa-asema oli siinä Ylöjärven ala-asteen koulun urheilukentän jälkeen ennen siltaa.
Aluksi oli bensis, myöhemmin hevostallikin.
Nyt niillä kohdin kerrostalo.
Koululaisena nähtiin välitunnilla kameroita siellä bensiksen pihassa.
- mahonen68
se sijaitsi vaasantien ja kuruntien risteyksessä,nyt siinä on koulu!!
- jo silloin..
Mutta sarjassa huoltamo jää uuden tien alle tulevaisuudessa ja niin se jäikin eli Vaasasta Treelle menevän kaistat menevät sen "päältä"..
Mahtava sarja oli ja nyt ne on levyllä. - Anonyymi
Kuolu oli kyllä siinä jo aikaa sitten jo sarjaa kuvattaessa. . Nykyään kerrostaloja siinä paikalla
- hanna ja kerttu tädit
KYL SE SIINÄ MASKUN LÄHELLÄ OLI, JOSSAIN NIILLÄMAIN MIS ON NYT SE SÄMPYLÄBAARI
- Anonyymi
Soppenmäen yhtenäiskoulun naapurissa.
- Anonyymi
telkkarissa kuvattu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1653080Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3732091- 411881
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii431856Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321431Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541183
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul329993Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles114973Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53802