Mulla on synttärit ens viikonloppuna, mutta ei aavistustakaan mitä tekisin. Ensin ajattelin, että kutsuisin kavereita kotiin syömään kakkua ja juomaan, mutta idea kariutui siihen, että suurin osa hyvistä kamuistani ei pääse tulemaan koska he lähtevät johonkin reissuun tai niillä on jotain muuta.. En siis viitsi järjestää synttäreitä kenellekkään hyvänpäivän tutuille, kun parhaat kaverit ei pääse. Mutta mitäs sitten teen, istun yksin kotona ja ajattelen, että nyt on synttärit, jei, enkä tee mitään ja olen yksin.
Kai mun pitäis jotain tehdä? Lähteä baariin yksin ja vetää perskännit? Vaikka 19v on kyllä turha ikä edes juhlia, koska sillä iällä ei ole niin merkitystä. Eri asia jos täyttäisin vaikka 20, sitten pääsisin baareihinki helsingissä. Eli pysyn ehkä sitten kotona ja odottelen seuraavia synttäreitä..:(
Mitä tehdä synttärinä?
JaSa
2
464
Vastaukset
- Santtu
No mä täytän 60v enkä tiedä mitä tekisin?
- ei ne
mihinkään oo lähdössä! järkkäävät sulle yllätys-synttäreitä kuitenkin!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä15111406- 288102
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.565884Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1624759- 154671
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai324331Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas844193- 843487
- 803240
- 481741