Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Brittipyörät??

jiiäl

Tulin ihan sattumalta näille "Triumph" otsikon alla olevalle sivulle.Mua suoraan sanottuna pikkasen sapettaa ku kiina pyörillä ajavat puhuvat jostain Triumphista.Tarkoitan tällä sitä et uustuotanto "Triumph" mp:t eivät ole aitoa Brittipyörää nähneetkään.Näillä haistapaskan uustuotantolaisilla ajavat,eivät missään tapauksessa ole Brittimotoristeja!Oikein nousee karvat pystyyn ku miettii taas tulevaa Brittirallia.Rupee menee samaan suuntaan ku Hdcf:n pääralli.Partavesi paskiaiset haisee niin et se jo menee päähän.Mä oikeesti toivon hartaasti et ainakin Triumphin osalta pitäis sisäänpääsyn kriteerinä olla oikein kirjoitettu logo esim.tankissa.Menkää niillä uusilla paskoilla vaikka Kontio-ralliin ja jättäkää oikea-oikeille-brittiralli rauhaan.No,joka tapauksessa kaikille hyvää ajokautta.

16

9699

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teeeäl

      Aika rankkaa tekstiä heität "aito brittipyöräilijä".Mihinköhän kastiin mä kuulun ku omistan hd.n pannun vm 56(jonka osaan koota ja purkaa mennen tullen) ja triumph speedmasterin -05.Tollanen paskajuttu mitä heität uusista triumpheista ja harrikoista ja harrastajista on kyllästyneen ja kateellisen tyypin marinaa.Ei mua oo koskaan haitannu se että moottoripyörien kehitystä ja tuotantoa on kehitetty vuosien varrella. Mikä on sun pointtis "kiina-pyöristä"?.design on triumphissa erittäin perinteikästä, pyörät tehdään briteissä ja lähes käsityönä.Mun pannun originaali malli on just se mistä on japsit kopioinu muotoilunsa, mitä sitten? sehän on kunnianosoitus harrikalle.Taidat olla vittuuntu ihmisiin yleensä tai sit moottoripyöräily on sulle uskonto eikä harrastus/kulkuväline.Oon ollu kädet rasvassa tuhat kertaa eikä se tee musta yhtään sen aidompaa motoristia ku kenestäkään muustaan.Hyvät ajokaudet sulle.

      • Bonneville T 100

        Kyllä se Hinckley-Triumph on ihan aito brittipyörä,suunniteltu ja valmistettu Englannissa mikä on hieno juttu, käsityönä sitä ei kuitenkaan tehdä, ei läheskään...Trumpan tehdas kun sattuu olemaan maailman nykyaikaisin ja eniten automaatiota käyttävä käyttävä MP-valmistaja koko maailmassa, mutta Triumphin "eurooppalaisuusaste" on kyllä huomattavan korkea, paljon korkeampi kuin esim HD,n "amerikkalaisuusaste".

        Minulla on meneillään kolmas Hinckley-trumppa
        (Bonneville T 100)aiemmat olivat Thunderbirdejä, ja olen ollut Erittäin tyytyväinen niihin kaikkiin, on minulla 70 luvulla ollut niitä "vanhan liiton" brittejäkin.

        Japania ja erityisesti Hondaa saa kiittää siitä että nykyään on niin hyviä mootttoripyöriä tarjolla kohtuuhinnalla, Hondan tuottamat korkealaatuiset ja luotettavat MP,t pakottivat muutkin valmistajat parantamaan tuotteidensa laatua, ja myös panostamaan tuotekehittelyyn, ja Brittien mp-teollisuushan meni nurin 70-luvun loppupuolella japanilaisten aikaansaaman kilpailun johdosta, mutta nyt se on noussut entistä ehompana, ja siitäkin saa kiittää japseja ! Kawasaki antoi Trumpalle "vetoapua" vaihteiston sisäkalujen koneistustöiden muodossa tuotannon alkuaikoina vuosina -90 ja 91.
        Mutta brittiralliin mennään taas, ja kyllä siellä huoma ettei noita uudempia kukaan harrastaja hyljeksi, päivastoin, semmoinen trumppa ( daytona) jolla voi kurmuuttaa japsipyöriä on vanhemmankin harrastajan mielestä varsin herkullinen ajatus..


      • teeäl
        Bonneville T 100 kirjoitti:

        Kyllä se Hinckley-Triumph on ihan aito brittipyörä,suunniteltu ja valmistettu Englannissa mikä on hieno juttu, käsityönä sitä ei kuitenkaan tehdä, ei läheskään...Trumpan tehdas kun sattuu olemaan maailman nykyaikaisin ja eniten automaatiota käyttävä käyttävä MP-valmistaja koko maailmassa, mutta Triumphin "eurooppalaisuusaste" on kyllä huomattavan korkea, paljon korkeampi kuin esim HD,n "amerikkalaisuusaste".

        Minulla on meneillään kolmas Hinckley-trumppa
        (Bonneville T 100)aiemmat olivat Thunderbirdejä, ja olen ollut Erittäin tyytyväinen niihin kaikkiin, on minulla 70 luvulla ollut niitä "vanhan liiton" brittejäkin.

        Japania ja erityisesti Hondaa saa kiittää siitä että nykyään on niin hyviä mootttoripyöriä tarjolla kohtuuhinnalla, Hondan tuottamat korkealaatuiset ja luotettavat MP,t pakottivat muutkin valmistajat parantamaan tuotteidensa laatua, ja myös panostamaan tuotekehittelyyn, ja Brittien mp-teollisuushan meni nurin 70-luvun loppupuolella japanilaisten aikaansaaman kilpailun johdosta, mutta nyt se on noussut entistä ehompana, ja siitäkin saa kiittää japseja ! Kawasaki antoi Trumpalle "vetoapua" vaihteiston sisäkalujen koneistustöiden muodossa tuotannon alkuaikoina vuosina -90 ja 91.
        Mutta brittiralliin mennään taas, ja kyllä siellä huoma ettei noita uudempia kukaan harrastaja hyljeksi, päivastoin, semmoinen trumppa ( daytona) jolla voi kurmuuttaa japsipyöriä on vanhemmankin harrastajan mielestä varsin herkullinen ajatus..

        Joo tottahan toi mitä sanoit, että ei pyörät käsintehtyjä täysin ole ja triumphin tehdas tosiaan on maailman nykyaikaisimpia mutta tuotanto ei ole kiinassa ja alihankkijoilta tilattuja osia on suhteellisen vähän verrattuna moniin muihin pyöriin.Kaikki merkit ottaa vaikutteita ja vetoapua toisiltaan, kuka keneltäkin.Tarkoituksena kai on tehdä pyöriä joiden laadunvalvonta on tarkkaa ja jotka kestävät mahdollisimman hyvin.Toisaalta kyllähän minkä vaan saa toimimaan kun tekee hyvin.Monien pyörien huono maine luotettavuuden suhteen johtuu pitkältin siitä että niitä on ruuvattu miten sattuu ja kenen sattuu toimesta.Tehty paskoja hätäratkaisuja jotka hajottaa pyörän.Harrikoitahan kustomoidaan ja laitetaan luultavasti eniten joten tunarien määrä on myös suurin.Joka tapauksessa pyörä mikä pyörä nehän on makuasioita ja tarkotus varmaan olis päästä paikasta toiseen.hyvät ajot kaikille


    • hoh hoijaa

      Mikset kirjottanu kommentias englanniks jos kerran oot niin helvetin aito brittipyöräilijä? Tollaset juntit pilaa kaikkien moottoripyöräilijöiden maineen oli sit britti,hd, japsi tai vaikka burmalainen pyörä.

      • master´06 !!!

        No saiko skootteripoika nyt tyydytystä kun sai vähän taas aukoo. Taidat olla kova nörtti!!! Alkaa jo epäilyttää että onko sulla ees skootteria.


    • MOPO

      Katsokaa kellon aikaa milloin "jiiäl" on viestinsä kirjoittanut.Siellä on joku jouten oleva "hyosungsen"skootterin omistaja ja kaveri vetänyt "kalsari"kännit ja huonosta viinasta.

      PS:Tällaisiin topiceihin ei kannattaisi kommentoida mitään.

      Kilometri rikasta ajokautta kaikille "riumppi"miehille ja muillekkin moottori pyöräilijöille.

      • mXa

        näin on. Kiitos samoin...


    • nekjänelonen

      Mistä löytyy meille paskakuskeille niitä "oikeita" brittipyöriä, ja missä on se raja brittiralliin osallistumiseen? Eka pyöräni kakskytkaks vuotta sitte oli kuuskytviis mallinen T-bird. Kehitys kehittyy ja vehkeet muuttuu mutta kyl se melkein samalta tuntuu ajaa vaikka nyt on -04 mallinen speedm. Luotettavuus on vaan hieman kehittynyt.
      Nimimerkki jiiiääliö vois pysyä vaikka pikkukakkosen kotisivuilla ja jättää tämä alan väelle!

    • juuri ensimmäisen pyöräni o...

      pitäisikö minu ajaa hondalla jotta voisit nukkua yösi rauhassa? voitko ylipäätänsä olla edes brittimotoristi jos olet syntynyt suomessa..silloinhan olet suomalainen motoristi joka ajaa brittipyörällä luupää.
      ärsyttävää tommonen minä olen aito muut ei mitään asenne..toivon hartaasti että kaivat pyöräsi hirven perseestä tänä kesänä..

      • teeäl

        Itekkin provosoiduin ihan yleensä vaan tollasen tyypin jutuista.veikkaan ettei kaveril oo pyörää eikä ystäviä jos sen elämänasenne on yleensä tota rataa.Brittirallissa näkyy


      • jeeejeeejehovajeesusajaamop...
        teeäl kirjoitti:

        Itekkin provosoiduin ihan yleensä vaan tollasen tyypin jutuista.veikkaan ettei kaveril oo pyörää eikä ystäviä jos sen elämänasenne on yleensä tota rataa.Brittirallissa näkyy

        todellakin näkyy..tuo kaveri ei varmaan kiukuspäissään voi tallista pyörää pois ajaa


    • juuso58

      Moro, itelläni menossa 3 hd, täytyy sanoa että vuosi vuodelta toi brittimerkki(trumppa) on ruvennut kiinnostamaan yhä enemmän, harrikalla kun nyt tulee jo joka toinen naapureistakin vastaan, ja ei toi hdcf touhukaan oikein innosta, jäseniä taitaa olla kohta 6000 ja "ahneus" vaan lisääntyy... ehkä jo ensi vuonna sitten brittirallissa, onneks trumppa teki sen uuden thunden.. edistyksellinen pyörä tähän amerikkalaiseen verrattuna..kun periaatteesta ei enää japsia...

    • Laitoin Triumphin vuonna 2001, sen jälkeen kolmas menossa, ja tyytyväinen olen.
      Jos en olisi niin olisin vaihtanut merkkiä.
      Minulla sama juttu, ei taida enää olla paluuta japsiin, ja BMW ei oikein sovi imagoon;-)

    • 6 ja yksi

      Ehkä silloin sopii japsipeli Honda, onhan se tehty entisillä Fiatin tehtailla Italiassa. Silloin saa mitä tilaa.

    • DE FACTO

      UUDET TRUMPAT VALMISTETTU JO 10 V THAIMAASSA JA INDONESIASSA

    • ja on el facto

      Ai, että Indonesiassakin? ;-)

      Thaimaan tehtailla on koottu ja kootaan classic-malliston valtaosa sekä iso osa Rocketista vuodesta 2010 alkaen. Moottorit kootaan Englannissa. Kromatut osat teetetään Kiinassa ja alumiiniosat tehdään Triumphin Thaimaan tehtailla. Muovi- ja kumiosat tulevat eri maista tosin valtaosa niistä teetetään Englannissa.

      Speed ja Street Triplet tulee ihan reilusti Englannin kokoonpanolinjoilta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      83
      2122
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1808
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      31
      1781
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1530
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      67
      1496
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1402
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1364
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1322
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1284
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1271
    Aihe