milloin sireeniaita olisi parasta leikata?
Nykyinen aita on päässyt n.3m korkeaksi.Pitääkö leikata alas asti vai miten olisi parasta.
sireeniaidan leikkaus?
5
2779
Vastaukset
- mahtaa olla ?
Mitä syreeniä se on,sitä 'vanhananaikaista' vai unkarinsyreeniä,vai mitä ?
- veka
Jotain vanhaa lajiketta se on.Ei unkarinsyreenia.
- syreeneitäsi
veka kirjoitti:
Jotain vanhaa lajiketta se on.Ei unkarinsyreenia.
Syreenipensaista poistetaan vanhoja ja huonokuntoisia oksia vuosittain,ne eivät pidä voimakkaasta leikkaamisesta. Ne pysyvät kauniissa kasvussa säännöllisillä niukoilla hoitoleikkauksilla. Nyt on hyvä aika leikkaamiseen. Kun vanhoja oksia poistetaan, ne leikataan alhaalta asti.
- veka
syreeneitäsi kirjoitti:
Syreenipensaista poistetaan vanhoja ja huonokuntoisia oksia vuosittain,ne eivät pidä voimakkaasta leikkaamisesta. Ne pysyvät kauniissa kasvussa säännöllisillä niukoilla hoitoleikkauksilla. Nyt on hyvä aika leikkaamiseen. Kun vanhoja oksia poistetaan, ne leikataan alhaalta asti.
kiitos tiedoista
- Anneli
Itselläni on vanha sireeniaita, jonka leikkaan joka kesä heti kukinnan jälkeen
(vaikka ei olisi kukkinutkaan). Leikkaan ensin korkeuden sopivaksi pensassahalla
( n.1,5m), sitten siistin sivut haluamaani kapeuteen. Olen ollut tyytyväinen tulokseen, samoin sireeniaitani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741