Tää on selvästikkin taas tää yleinen pään aukoja ja yrittää saada riitaa aikaseks. Nähdään brittirallissa kaikki joilla lukee triumph tankin kyljessä. oli pyörä uus tai vanha.
brittiralli
4
4036
Vastaukset
- teeäl
Katoppa mitä vastasin tolle "aidolle" brittipyöräilijälle.Koskas brittiralli on ja missä. En oo ehtiny vielä tuleen ku oon rampannu nois hd juhlissa.
- master´06 !!!
joo, se on tuo sama nörtti joka käy aukomassa vähän jokapalstalla. Hyvin heitit takas. Pakko oli kans kuitata. On sulla komiat pyörät. Mulla on kans master. Syksyllä ostin uuden. Se on mun mielestä yks hienoimpia sarjavalmisteisia pyöriä. Brittiralli on tänä vuonna keuruulla. Sinne vaan!!!
- teeäl
master´06 !!! kirjoitti:
joo, se on tuo sama nörtti joka käy aukomassa vähän jokapalstalla. Hyvin heitit takas. Pakko oli kans kuitata. On sulla komiat pyörät. Mulla on kans master. Syksyllä ostin uuden. Se on mun mielestä yks hienoimpia sarjavalmisteisia pyöriä. Brittiralli on tänä vuonna keuruulla. Sinne vaan!!!
speedmaster on tosiaankin hienoin sarjavalmisteinen pyörä jossa hinta/laatusuhde kohdallaan.Harrikallakin on mukava huristella.Toi yks joka uusia triumpheja ja harrikoita kritisoi on väsyny heppu (ja kateellinen).
- master´06 !!!
teeäl kirjoitti:
speedmaster on tosiaankin hienoin sarjavalmisteinen pyörä jossa hinta/laatusuhde kohdallaan.Harrikallakin on mukava huristella.Toi yks joka uusia triumpheja ja harrikoita kritisoi on väsyny heppu (ja kateellinen).
totta turiset...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .985189Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631463385Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503195Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382439Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2491502Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121281- 811260
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311188Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1331108