Äitiä voi muistaa jokapäivä vuodessa
Äitienpäivä
3
1074
Vastaukset
- samalla
Sain itse jouluna lahjaksi vuohikortin jossa sanottiin että lahja toimitetaan kehitysmaahan sitä enemmän tarvitsevalle.
Tämä lahjaidea toimii myös, jos haluaa muistaa yhtäaikaa omaa ja kehitysmaan äitiä. Vuohi maksaa 15e ja siitä saa siis kortin annettavaksi omalle äidlle.
Miltä kuulostaa ?
www.kua.fi/toisenlainenlahja- WhiteMetod
Jep, jep! Kyllä mun mielestä ainakin toi kannan otto asiaan, on ihan aiheellinen. Jokainen Äiti ympäri maailman ansaitsee kunnoitusta ja Rakkautta osakseen, tietysti!
On perin typerää edes ajatella, etteikö jokainen Äiti olisi jollain tavalla Rakastamisen arvoinen.
Tietty nyt vaan sitten tulee niitä kysymyksiä myös vastaan, että; "Onkohan tuo Äiti nyt mitään Rakkautta edes ansainnut, kun kohteli aikaisemmin lastaan kuin ******", tai jotain muuta vastaavaa sitä aina nyt sieltä kuitenkin tulee...Kyllä jokainen Äiti Rakastaa!!!
- 5678
...vaan muistatko?
Käsi sydämelle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu615163Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti183252- 1422705
Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett162328- 1291835
- 151673
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1601461Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731397Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1071318- 951297