Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Jousimies(n) & Rapu(m)

_minttu85

eli oon kuullu että nämä merkit ovat ihan eri planeetoilta ja se pitääkin paikkaansa. ite oon jousimies ja mulla on pientä juttua rapu miehen kanssa... yksi kundikaverini( joka on ihan kaveri) on rapu ja usein menee kyllä sukset ristiin ja isosikoni on rapu ja ollaan ihan erillaisia, ei ollakkaan oltu väleissä moneen vuoteen koska kemiat ei natsaa sitten yhtään!
mietin että kertokaa mielipiteitä että kannatttaako edes harkita tutustumista tähän rapu mieheen enemmän?

9

1810

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jouskarinainen -66

      Mun työkaveri on jouskarinainen ja sen mies on rapu, nainen on kuin vastarakastunut vielä 20 vuoden jälkeen. Ainakin niillä synkkaa hyvin. Onnea matkaan !

    • vm66

      Mun vanhemmat on rapuja, ja voin sanoa että on aikoja jolloin emme ole samoja polkuja tallaanneet. Kun olemme oppineet ymmärtämään toistemme erilaisuuden ollaan tultu paremmin toimeen =) Jousimies ottaa kaksi askelta eteenpäin ja rapu yhden eteen ja yhden taakse. Eli tulee aina vähän jouskarin perässä. Tämän kun muistat niin eiköhän yhteiselokin suju. Onnea teille =)

    • Jouskarinainen

      Olen seurustellut vuoden rapu-miehen kanssa ja hyvin menee. Tulta ja tappuroita kyllä on esiintynyt. Jousimies leppyy nopeasti, rapu kylläkin kaipaa lepytystä ja se toimii kyllä, kun käyttäytyy lempeästi. Rapu perääntyy "onneksi" tarvittaessa. Rapu on flirtti-tyyppi samoin kun jousimieskin, mustasukkaisuus-draamoilta ei ole tästä syystä säästytty. Rapu haluaa olla huomion keskipiste kuten myös jousimies, hyvä keskustelukumppani. Rakastajana rapu on intohimoinen, mikä sopii jousimiehelle.

    • domino

      ja seurustelin rapumiehen kanssa n. neljä vuotta.. kiihkeä suhde oli ja hyvinkin räjähtelevä välillä..
      nyt ollaan loistavia ystäviä, menee melkein paremmin kaverina, mut kannattaa yrittää....!
      oon itse kuitenkin niin levoton luonne että riitoja synty asiasta jos toisestakin eli oli siinä omaa vikaakin mukana..

    • joskari

      minä en halua tutustua kehenkään rapu ihmiseen...
      itse olen jouskari ja en tule toimeen kenenkään rapu ihmisen kanssa.
      mutta itsehän sen päätät =)=)

    • jouskarinna

      seurustelin 5 vuotta rapumiehen kanssa ja kaksi edellistäkin sattui olemaan rapuja.. todellakin välillä oli hieman räjähtelevää. kovin on mustasukkaisia nuo rapu miehet! ja pitkä vihaisia mököttäjiä..ei enää kiitos..

    • siirisipuli

      kannattaa ehdottomasti tutustua. itse olen jousimies ja olen seurustellut kuukauden päästä vuoden rapu miehen kanssa. olemme kuin paita ja peppu. kaikki tuntuu vaan niin helpolta. välillä kyllä räiskyy ja rätisee mutta taas jatketaan.

      • fallinloveeee

        En kyllä allekirjoita mitään väittämistä, että rapu ja jousimies eivät sopisi yhteen. Tiesittekö, että jousimiehiäkin on 3 eri "tyyppiä". Itse olen jousimiesnainen ja aivan tulisesti rakastunut rapumieheeni. Tosin suhde ei ole kestänyt vielä ihan vuottakaan, mutta rehellisesti sanon etten todellakaan osaa kuvitella meitä riitelemässä. Tosin myönnän olevani erittäinkin mustasukkainen tietyissä tilanteissa (minkä olen kuullut olevan harvinaista jousimiesnaisille), mutta rapu vain jaksaa osoittaa rakkauttaan ja vakuuttaa niin varmasti kaikella, että on tosissaan rakastaa. Olen myös kuullut, että rapumiehet olisivat mahdotonta flirtti-tyyppiä ja epäluotettavia oikuttelijoita tai päin vastoin liimautuvia, "niskaanhengittäviä" tunteilijoita. Oma rapuni on ainakin TODELLA luotettava, rakastava ja romanttinen, mutta myös erittäin hauska ja valmis jos jonkinlaiseen "seikkailuun" kanssani niin että hän nauttii siitä myös itse. Koen,että olemme molemmat seikkailunhaluisia vaeltajia, osaamme antaa toisillemme hyvinkin paljon tilaa ilman tunnetta, että toinen ei enää välitä, mutta meissä molemmissa asustaa myös koti-ihmiset, jotka milloin vain voivat rynnätä kotiin toisen kainaloon hellittäväksi. Kiihkoa ja intohimoakaan ei todellakaan puutu tippaakaan! ainakin tässä suhteessa rapu ja jousimies sytyttävät toinen toisensa kuumiksi kuin tuli, lukevat toistensa ajatukset ja melkein puhuvat toistensa suulla. Olemme myös toistemme parhaat ystävykset joilla on aina hauskaa vaikka olisi kuinka tylsää tekemistä. Meidän välillä on todellakin jonkin näköinen piuha, jonka en kyllä ikinä aio antaa katketa. Suhteemme kuulostaa ehkä "poikkeukselta" näiden horoskooppien kohdalla, mutta niille jotka epäröivät R-J-suhdetta: kokeilkaa ainakin! Oh,love.


    • Jousimies-85

      Siis rapumiehen kanssa, huh. Jotain aivan ihmeellistä. Ollaan niin samalla aaltopituudella ja lakanoiden välissä (tai ei me kyllä kovin usein siellä perinteisessä paikassa harrasteta läheisyyttä...:) intohimoa löytyy! Ei ole koskaan ollut tällaisia tunteita ketään kohtaan (vaikka olen myös toisen jousimiehen kanssa elänyt kauan). Rapumies on ihanan hellä, tykkää läheisyydestä, haluaa miellyttää. Kunpa sen vain saisi vielä sieltä kuorestaan kunnolla ulos..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2217
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1652
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1466
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1367
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe