Taas auki!

apila94

Virallisilla sivuilla on keskustelut taas vaihteeksi auki XD

16

2732

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      siellä foorumilla tuntuu olevan...

      • alumiini*

        mutta käykääpäs kurkkaamassa epävirallisella foorumilla. Siellä on täys säpinä päällä jatkuvasti (paitsi ehkä tänään...)


      • ihmettelijä4578
        alumiini* kirjoitti:

        mutta käykääpäs kurkkaamassa epävirallisella foorumilla. Siellä on täys säpinä päällä jatkuvasti (paitsi ehkä tänään...)

        mistähän epävirallisesta puhut ??


      • ihme?

        ensin Jani sulkee suur eleisesti virallisen fooruminsa, fanit ottaa nirppaiseen nokkaansa ja pysyvät loukkaantuneina omilla tahoillaan vaikka uudet sivut on taas auki.
        suomeks sanottuna fanit on kääntäneet selkänsä? voi voi.


      • lupina
        alumiini* kirjoitti:

        mutta käykääpäs kurkkaamassa epävirallisella foorumilla. Siellä on täys säpinä päällä jatkuvasti (paitsi ehkä tänään...)

        Siis jos epävirallisella foorumilla tuota otsikkoa tarkoitat niin...

        Eihän siellä mitään säpinää ole! Muutama hassu tyyppi pitää palstaa mesenä. Lähettelis tekstareita!


      • Meikä
        ihme? kirjoitti:

        ensin Jani sulkee suur eleisesti virallisen fooruminsa, fanit ottaa nirppaiseen nokkaansa ja pysyvät loukkaantuneina omilla tahoillaan vaikka uudet sivut on taas auki.
        suomeks sanottuna fanit on kääntäneet selkänsä? voi voi.

        Ja sä olet varma, että nämä "omilla tahoillaan"-pysyvät (mitä sillä sitten lie tarkoitatkin), ovat loukkaantuneita JANILLE, ja kääntäneet hänelle selkänsä, ja siksi eivät ole kirjoittamassa viralliselle foorumille. Mihinkähän faktatietoon tai olettamukseen analyysisi perustat ?
        Luulenpa, että asialla on ihan muita puolia, eikä Janille ollakaan loukkaannuttu :O


      • ku tietää
        Meikä kirjoitti:

        Ja sä olet varma, että nämä "omilla tahoillaan"-pysyvät (mitä sillä sitten lie tarkoitatkin), ovat loukkaantuneita JANILLE, ja kääntäneet hänelle selkänsä, ja siksi eivät ole kirjoittamassa viralliselle foorumille. Mihinkähän faktatietoon tai olettamukseen analyysisi perustat ?
        Luulenpa, että asialla on ihan muita puolia, eikä Janille ollakaan loukkaannuttu :O

        varmaan paermmin ni kerroppa vielä missä sit on se iso lauma faneja jotka oli vielä vuosi sitte rekanneina?


      • Meikä
        ku tietää kirjoitti:

        varmaan paermmin ni kerroppa vielä missä sit on se iso lauma faneja jotka oli vielä vuosi sitte rekanneina?

        Pieni osa kirjoittelee joillain muilla omilla foorumeillaan. Iso osa on varmasti jättänyt koko nettikirjoittelun ja keskittyy Janin fanittamiseen livenä.
        Sen verran tiedän kyllä, etteivät fanit ole kääntäneet Janille selkäänsä tai loukkaantuneet hänelle siitä, että sulki fooruminsa vuosi sitten.
        Virallisen foorumin hiljaisuuteen on muut syyt kuin ne, että Janille halutaan osoittaa mieltä. Onhan sinne viralliselle moni jo kirjoittanutkin, että aikoo pysyä suht hiljaa sillä foorumilla, ja kirjoittaa jollain toisella foorumilla. Ja se jokaiselle sallittakoon. Tämä on vapaa maa !


      • samaa
        lupina kirjoitti:

        Siis jos epävirallisella foorumilla tuota otsikkoa tarkoitat niin...

        Eihän siellä mitään säpinää ole! Muutama hassu tyyppi pitää palstaa mesenä. Lähettelis tekstareita!

        mieltä, siellä se "piiri pieni pyörii"


      • Ohilukija
        samaa kirjoitti:

        mieltä, siellä se "piiri pieni pyörii"

        Eiköhän SE "pieni piiri" pyöri jossain ihan muualla. Vai mikä on tämä jengi, joka pääsi rekkaamaan viralliselle foorumille reilusti ennen kuin se aukesi tavalliselle kansalle. Katsokaapa vaan rekkauspäiviä. Virallinen foorumi aukesi 18.4., mutta sinne viralliselle on iso liuta rekannu reilusti ennen sitä. Ja ne ei edes kirjoita sinne, kunhan vaan diivailivat ja rekkasivat etunenässä ja näyttivät muulle maalle, että ovat jotenkin erityisiä!


      • Tervetuloa!
        samaa kirjoitti:

        mieltä, siellä se "piiri pieni pyörii"

        Fender on epävirallinen Janin fanifoorumi Janin faneille ja kaikille muillekin ihmisille. Se on foorumi, jossa voi rekisteröidyttyään vapaasti lukea viestejä sekä keskustella. Kaikki ovat lämpimästi tervetulleita.

        Ystävällisin terveisin,Fender


    • .........

      Njoo, en ihmettele yhtään miksei siellä virallisella oo porukkaa..
      Näil eräil on foorumi minne ei kuka tahansa sitten pääsekään, tai minä en ainakaan päässyt. Ja sit on tää fender, minne on kieltämättä piirtynyt tää tietty pieni jengi, mut minkäs teet.

      En henk koht ymmärrä yhtään minkä takia toi virallinen on taas auki, ja näytti siellä heti olevan kauhee selonteko (nimim. pipin toimesta, yllätys sinänsä..) jostakin rekisteröitymishässäkästä, en jaksanu ees lukee ku tiesin mitä jankkaamista ja viisastelua se teksti on :D
      muuten naurattaa se, et se avattiin taas, mut jos se kerran janin toimesta on muka avattu, niin sääliks käy jania kun ei vielkään nää mitä siitä viimeks tuli.
      ei kai sitä kauaa auki pidetäkään, jos ei ton enempää käy porukkaa.
      mua ei itteeni ainakaan huvita sinne rekata, samat kateelliset ja vittumaiset tyypit siel on ku viimeksi. eikä mua siel kaivatakaan :D jostain syystä ei haittaa sekään yhtään, tunne on molemminpuolinen.

      toisaalta, jos vanhat tyypit pysys omilla foorumeillaan ja uudet autuaan tietämättömät muodostas kokonaan oman ja uuden yhteisönsä, ois aivan mahtava juttu.

      • ADMINTulenkantaja

        "Näil eräil on foorumi minne ei kuka tahansa sitten pääsekään, tai minä en ainakaan päässyt. "
        ???????Se foorumi on pienen porukan FRENDIfoorumi, ei mikään yleinen FANIfoorumi. Siellä meininki on pitkälti kaikkea muuta kuin Janin fanittamista. Se on suljettu ja tulee olemaankin suljettu ulkopuolisilta.

        "muuten naurattaa se, et se avattiin taas, mut jos se kerran janin toimesta on muka avattu, niin sääliks käy jania kun ei vielkään nää mitä siitä viimeks tuli"
        Jani varmasti tietää miten edellisen foorumin suhteen kävi. Sen tiedostaen hän silti halusi avata uudestaan väylän faneille jakaa kokemuksiaan.

        Nyt rauha maahan.
        Terv Tulenkantaja


      • juttu---
        ADMINTulenkantaja kirjoitti:

        "Näil eräil on foorumi minne ei kuka tahansa sitten pääsekään, tai minä en ainakaan päässyt. "
        ???????Se foorumi on pienen porukan FRENDIfoorumi, ei mikään yleinen FANIfoorumi. Siellä meininki on pitkälti kaikkea muuta kuin Janin fanittamista. Se on suljettu ja tulee olemaankin suljettu ulkopuolisilta.

        "muuten naurattaa se, et se avattiin taas, mut jos se kerran janin toimesta on muka avattu, niin sääliks käy jania kun ei vielkään nää mitä siitä viimeks tuli"
        Jani varmasti tietää miten edellisen foorumin suhteen kävi. Sen tiedostaen hän silti halusi avata uudestaan väylän faneille jakaa kokemuksiaan.

        Nyt rauha maahan.
        Terv Tulenkantaja

        kiva tietää, kyl sinne ennen pääs mut kai se sit suljettiin.

        no joo, hyvä et se porukka pysyy omissa oloissaan niin ei tuu ulkopuolisille puukkoo selkään.


      • minä vainen
        juttu--- kirjoitti:

        kiva tietää, kyl sinne ennen pääs mut kai se sit suljettiin.

        no joo, hyvä et se porukka pysyy omissa oloissaan niin ei tuu ulkopuolisille puukkoo selkään.

        myös toisin päin; ei tule ulkopuoliset paiskomaan lokaa niskaan!! Tulenkantajalle kaunis kiitos hyvästä kommentista!


      • ei sisä- eikä ulkopiirissä
        juttu--- kirjoitti:

        kiva tietää, kyl sinne ennen pääs mut kai se sit suljettiin.

        no joo, hyvä et se porukka pysyy omissa oloissaan niin ei tuu ulkopuolisille puukkoo selkään.

        Kumma kuinka ihmiset jaksaa kiukutella siitä, "että kaikki ei olekaan mun kavereita" Yhyy, kauheasti haukutaan joitain ihmisiä ja silti haluttaisiin heidän kanssa samalle foorumille...... EI mahdu mun päähän moinen.

        Taitaapi kyseessä olla vain tämä iki ihana suomalaisten perusominaisuus.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      595
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      573
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe