Martti

Korhonen

paras vas.puheenjohtajaksi!!!

4

171

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perustella kantaasi?

      • Korhonen

        osoitti huomionarvoisesti yhteistyö- ja toimintakulttuurinsa laaja-alaisesti.Ajoi myös kuntien talous/valtio rahoitusvajeet parempaan suuntaan,ks.kuntien noina vuosina olleet vuosikate
        plussat myönteisiä,verrattuna nykyisen hallituksen
        alasajoon kuntien negatiiviset vuosikatteet.
        En tiedä vasemmistossa yhtään muuta näyttönsä antanutta pj.kanditaattia,Martti Korhosen veroista.
        Hänessä on virtaa ja taitoa toimia vastaisuudessakin
        ministerin tehtävissä.Mikäli puolue sivuuttaa pj.vaalissa Martti Korhosen valinnassaan,saattaa
        vas.puolueen alamäki jatkua.Yhteistyökyky ja näkemykset ovat arvostettuja muidenkin puolueiden
        taholla,palautteen perusteella.
        Hän on myös sillanrakentaja niille 600 tuhannelle
        alle köyhyysrajan tulotason Suomalaisille ja asunnottomille,elinolojen kohentajana.
        Osaa varmasti päätöksissään huomioida voimakkaasti
        eriarvoisuuden kehityksen Suomessa.ym.ym.ym.


      • Pirjok.
        Korhonen kirjoitti:

        osoitti huomionarvoisesti yhteistyö- ja toimintakulttuurinsa laaja-alaisesti.Ajoi myös kuntien talous/valtio rahoitusvajeet parempaan suuntaan,ks.kuntien noina vuosina olleet vuosikate
        plussat myönteisiä,verrattuna nykyisen hallituksen
        alasajoon kuntien negatiiviset vuosikatteet.
        En tiedä vasemmistossa yhtään muuta näyttönsä antanutta pj.kanditaattia,Martti Korhosen veroista.
        Hänessä on virtaa ja taitoa toimia vastaisuudessakin
        ministerin tehtävissä.Mikäli puolue sivuuttaa pj.vaalissa Martti Korhosen valinnassaan,saattaa
        vas.puolueen alamäki jatkua.Yhteistyökyky ja näkemykset ovat arvostettuja muidenkin puolueiden
        taholla,palautteen perusteella.
        Hän on myös sillanrakentaja niille 600 tuhannelle
        alle köyhyysrajan tulotason Suomalaisille ja asunnottomille,elinolojen kohentajana.
        Osaa varmasti päätöksissään huomioida voimakkaasti
        eriarvoisuuden kehityksen Suomessa.ym.ym.ym.

        Hän ilmoitti vastustavansa tätä Lipposen lempilaulua; hinnalla millä tahansa on oikeus aiheuttaa toisille osapuolille kärsimystä muun tarkoitussidonnaisuuden tai päämäärän vuoksi.
        Korhosella tuntuu nämä elämän ja ihmisarvon käsitteet olla terveellä pohjalla eli hänen oma arvomaailmansa on ihmisarvoa ymmärtävää ja tukevaa . Se on jo enemmän kuin paljon nykyisessä Eu-Suomessa, sillä tämän hetkiset päättäjämme näyttävät olevan iki-ihastuneita tähän eurokommunismiin.
        Mutta eipäs nuolaista ennenkuin tipahtaa. Onhan ennenkin luvattu ummet ja lammet, jotta se valtapaikka tulisi saavutettua.

        Vielä kun Korhonen lupaisi poistaa sos-virastolta oikeuden periä köyhiltä yksinhuoltajilta ja muilta yksinasuvilta sos-velkansa takaisin, köyhän elämään se toisi uutta valoa. Tosin kunto ja terveys on monelta jo mennyt tämän eurokommunismin myötä. Olihan se kohtelu niin hirveää, että ne haavat ovat lopunikäisiä. Siitä totutusta pelosta on vaikea irrottautua ja sitä unohtaa.


      • Martti korhosen
        Pirjok. kirjoitti:

        Hän ilmoitti vastustavansa tätä Lipposen lempilaulua; hinnalla millä tahansa on oikeus aiheuttaa toisille osapuolille kärsimystä muun tarkoitussidonnaisuuden tai päämäärän vuoksi.
        Korhosella tuntuu nämä elämän ja ihmisarvon käsitteet olla terveellä pohjalla eli hänen oma arvomaailmansa on ihmisarvoa ymmärtävää ja tukevaa . Se on jo enemmän kuin paljon nykyisessä Eu-Suomessa, sillä tämän hetkiset päättäjämme näyttävät olevan iki-ihastuneita tähän eurokommunismiin.
        Mutta eipäs nuolaista ennenkuin tipahtaa. Onhan ennenkin luvattu ummet ja lammet, jotta se valtapaikka tulisi saavutettua.

        Vielä kun Korhonen lupaisi poistaa sos-virastolta oikeuden periä köyhiltä yksinhuoltajilta ja muilta yksinasuvilta sos-velkansa takaisin, köyhän elämään se toisi uutta valoa. Tosin kunto ja terveys on monelta jo mennyt tämän eurokommunismin myötä. Olihan se kohtelu niin hirveää, että ne haavat ovat lopunikäisiä. Siitä totutusta pelosta on vaikea irrottautua ja sitä unohtaa.

        kannanottoja,kestää päivänvalon puheenjohtajuudenkin
        jälkeen.Korhonen ei kuulu niihin takinkääntäjiin,sehän todettiin hänen ollessa x-kuntaministerinä.Evästin monia alueemme ongelma tapauksia korhoselle,hänen ministerinä ollessaan,jotka hän ajoi hallitusohjelman sisällä läpi suurelta osin kansalaisten parhaaksi.Hän ei taatusti ole mikään eurokommunisti aatteen kautta ihmisten kyykyttäjä,vaan ottaa tosissaan kansalaisten arkielämän huomioon.Kiitos Pirjok.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe