olen tosi

mua häiritsee iha älyttömästi ku oon niin kateellinen kaikesta, ihan pienistäki asioista. miten ihmees siit voi päästä eroon, jos mitenkää? ihan niinki pienist seikoist oon kateellinen jos vaiks mun sisko on hiukan laihempi ku mä tai jos se on ostanu jonkun hienon uuden paidan. siis ihan älytönt. ja sit mä tuun aina kauheen vihaseks itelleni ku huomaan et oon kateellinen jostain...

ja mustasukkanenki oon. oon ollu pienest lähtie. oon ajatellu et mitäköhän siitäki tulee joskus jos mul on poikaystävä... ku oon mun kavereistaki jo nyt joskus mustasukkane.

oon miettiny et johtuukohan tä siit et oon esikoinen, ku muistaakseni luin joskus jostain et esikoiset on yleensä aika mustasukkasii... siis jotenki siit johtuen et ku ne on sit pienenä joutunu jakamaan sen vanhempien huomion ku perheesee on tullu lisää lapsii.
1757
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

mustasukkaisuuteen on useita. Luultavasti paljon enemmän kuin se, että olisi syntynyt esikoiseksi.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

kateellinen.. kirjoitti:

mua häiritsee iha älyttömästi ku oon niin kateellinen kaikesta, ihan pienistäki asioista. miten ihmees siit voi päästä eroon, jos mitenkää? ihan niinki pienist seikoist oon kateellinen jos vaiks mun sisko on hiukan laihempi ku mä tai jos se on ostanu jonkun hienon uuden paidan. siis ihan älytönt. ja sit mä tuun aina kauheen vihaseks itelleni ku huomaan et oon kateellinen jostain...

ja mustasukkanenki oon. oon ollu pienest lähtie. oon ajatellu et mitäköhän siitäki tulee joskus jos mul on poikaystävä... ku oon mun kavereistaki jo nyt joskus mustasukkane.

oon miettiny et johtuukohan tä siit et oon esikoinen, ku muistaakseni luin joskus jostain et esikoiset on yleensä aika mustasukkasii... siis jotenki siit johtuen et ku ne on sit pienenä joutunu jakamaan sen vanhempien huomion ku perheesee on tullu lisää lapsii.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu