mistä saisi kiinankello sammakoita??terraariot olisi valmiina kun meidän piti niitä tutultamme saada mutta ne sammakot kuoli ennenkuin niitä oltiin lahjoittamass.ja meidän eläin kaupassamme niitä ei ole,eivätkä ne niitä kuulemma tilaa.
Vastaukset 8
- Kellis
Meillä olisi myynissä ainankin yksi uros kiinankellosammakko.Jos kiinnostaa niin laita mailia.
riina.p(at)saunalahti.fi - Hiluuna
Meiltä saa!! Syntynyt 135 poikasta. Kuukauden kuluttua jo hyvän kokoisia sammakoita!
Mistä päin olet kotoisin?- Iiris
Anteeksi kun tuppaudun näin keskustelun väliin, mutta mekin olemme miehen kanssa etsineet noita sammakoita tuloksetta. Olisimme halukkaita ostamaan kaksi naarasta. Missä päin sammakot sijaitsee? Me asumme Mikkelissä.
- Hiluuna
Iiris kirjoitti:
Anteeksi kun tuppaudun näin keskustelun väliin, mutta mekin olemme miehen kanssa etsineet noita sammakoita tuloksetta. Olisimme halukkaita ostamaan kaksi naarasta. Missä päin sammakot sijaitsee? Me asumme Mikkelissä.
Meidän sammakot ovat Kemissä......turhan pitkä matka=)
- halinalle1978
Hiluuna kirjoitti:
Meidän sammakot ovat Kemissä......turhan pitkä matka=)
Moi Hiluuna!!
Mulla olis tarkoitus hankkia kiinankellosammakoita 4-6 kpl. Asun Kemissä. Paljonko sammakoistasi pyydät?
- Minna
Meillä on!!!
[email protected] - oona10
moi täältä voit hakea http://www.petsie.fi/market/product/kiinankellosammakon_poikasia/5761/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1491622
Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt5431412Martina Aitolehti täräyttää suorat sanat Immu Fight Nightista: "Menen tietysti voittamaan"
Martina Aitolehti on ehtivä. Nyt hän on mukana Immu Fight Nightissa - ja kehässä vastaan tulee Nanna Karalahti. Miten l1581294Sinkut-palstan suurin valhe
Sinkut-palstan suurin valhe on väite siitä, että naisten olisi helpompaa pariutua kuin miesten. Niin kauan kuin sitä va247849Miesten suusta kuultua
Olen tässä samaa nyt muutaman kerran kuullut miesten suusta seuraavaa, toki hieman erilaisin sanavalinnoin kerrottuna: "172842- 58796
- 54696
Haluaisin mies tietää pari juttua
Haluisin mies laittaa sulle viestiä ja kysyä paria asiaa sulta. Mun piti kysyä ne tässä joitakin päiviä sitten irl, mutt26690- 53682
- 52589