Miten kaksi leijonaa tulee toimeen?
Kavereina tai seurustelevana parina?
Millaisii ongelmia. Onko hyviäpuolia.
Koskaan aikaisemmin en oo ollut läheisissä tekemisissä toisen leijonan kanssa
Leijona+Leijona=?
9
1871
Vastaukset
- sitten hokasin,
että tämä oli horoskooppipalsta. Tulin suoraan tuolta pääsivulta "uusimmista viesteistä."
:D - lpv
Parina minulla ei ole kokemusta,mutta kavereina ainakin ilmassa on jatkuvasti kilpailua. Leijonalla on sisäinen tarve tuntea olevansa "paras" ja kun kaksi yhtä itsekeskeistä (elkää ottako välttämättä pahassa mielessä) törmää niin skismaahan siitä syntyy.
Tosin kyllä minulla on ihan hyvät välit leijona-ystäviini. Vähän varautuneet ja alentuvaiseen taipuvat,mutta kuitenkin.- jelskuuu
itse olen leijonanainen, ja minulla on muutama todella ihana,samaa sukupuolta oleva ystävä jotka ovat myös leijonia.aika heidän kanssaan on laatuaikaa eikä koskaan ole tylsää!pieniä kinoja joskus ollut,mutta ne on saatu hyvin nopeasti sovittua:)
- lellona
Itsellä kokemusta suhteesta toiseen leijonaan.
Parhaimmillaan sellaista sielujen sympatiaa että uskoo ihan todella ajatustenlukemiseen, pahimmillaan kolmas maailmansotakin on pientä sen rinnalla...
Kun leijona rakastaa ja saa vastarakkautta, siinä on sellaista kiihkoa ja intohimoa että rakkausromaanit eivät pysty sitä kuvailemaan koskaan. Ja kun kysymys on aidosta rakkaudesta, rauhasta ja harmoniasta, kunnioittaa leijona kumppaniaan ja haluaa ennemmin uhrata itsensä kuin rakkaansa. Mutta sitten kun rakkaus kuolee, on leijona mitä armottomin sanan säilällä surmaaja, repii uhrinsa yleensä julkisesti, välittämättä siitä kehen ja kuinka kovaa sattuu... yleensä satuttaa siinä myös itsensä.- Meikä Manne
IHAN TÄYSIN samaa mieltä kuin lellona.. Itselläni on juuri sellainen suhde tällä hetkellä, välillä on niin ihanaa ja täydellistä, mutta seuraavalla minuutilla saattaa olla suurin sota päällä, jossa kumpikaan ei halua luovuttaa. :)
- leijona..
seurustelin itse kerran yhden leijonan kanssa,,aluksi meni hyvin mut sitten ku tuli riita niin tuntui kuin maailman loppu olisi tullut.rakkaus oli yleensä muuten aivan taivaallista.nykyään kun suhteemme pääätyi,päättyi myös ystävyys,sillä hän ei ole enää ollenkaa se sama ihminen kenet tunsin,,lämpimäsydämisestä leijonanaisesta tuli raaka ja sydämetön ihminen!
- meikäläinen
Meikä Manne kirjoitti:
IHAN TÄYSIN samaa mieltä kuin lellona.. Itselläni on juuri sellainen suhde tällä hetkellä, välillä on niin ihanaa ja täydellistä, mutta seuraavalla minuutilla saattaa olla suurin sota päällä, jossa kumpikaan ei halua luovuttaa. :)
itse olen leijona ja mieheni on myös.. tunteet ovat suurta luokkaa. jos on hyvä päivä niin ON hyvä päivä, mutta kyllä välillä riidelläänkin niin että oksat pois.
leijona - taitaa
leijona.. kirjoitti:
seurustelin itse kerran yhden leijonan kanssa,,aluksi meni hyvin mut sitten ku tuli riita niin tuntui kuin maailman loppu olisi tullut.rakkaus oli yleensä muuten aivan taivaallista.nykyään kun suhteemme pääätyi,päättyi myös ystävyys,sillä hän ei ole enää ollenkaa se sama ihminen kenet tunsin,,lämpimäsydämisestä leijonanaisesta tuli raaka ja sydämetön ihminen!
jos leijona naisen sydämen särkee niin saa tuta sen vihan. ja sehän ei kovin kaunista ole.
- Leo -72
taitaa kirjoitti:
jos leijona naisen sydämen särkee niin saa tuta sen vihan. ja sehän ei kovin kaunista ole.
Takaan ja alleviivaan kaikki edellämainitut seikat. Oli suhde leijonaurokseen, upeesti meni, kemiat ja tarpeet kohtas, ei ollu ajanvieteongelmia, eikä juuri muitakaan erimielisyyksiä... mutta kun suhde kaatui, alkoi raatelu ja karjuminen. Jos tulee kadulla vastaan, siirryn toiselle puolen katua -vähintään. Arvet jäi turkkiin. Unohda en! Tässä elämässä. Aikani nuolin haavoja kotiluolassa ja kohti uusia seikkailuja häntä heiluen :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231732
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6811644Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651343Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231298Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3221294- 431258
- 251195
- 671155
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611142