tykkään hannasta ja sen musasta mut onks se raskaana? sehän on vast 24? Ku sil on näin iso maha.. vai onks se vaa joku vähän tukeva?
http://www.theprincessofrock.net/HyvinkHyvinksali2292004/hanna_hyvinkaa4.html
onks hannan raskaana?
11
4604
Vastaukset
- selvästi
jokapuolelta,ei se raskaana ole.vasta 24? minä sain ekan muksun 16v.
- ...
raskaana ole,sillä on vain pieni pömppis..
- niin taas
Aika kauan olisi Hanna raskaana ollut jos tuosta kuvasta niin pääteltäisiin. Kuva nimittäin on otettu 22.9.2004! Nää jutut alkaa väsyttämään... Kerrankin meillä on nuorille tytöille idoli, joka ei ole langanlaiha vaan ihan normaali, suomalainen nuori nainen. Kilot tulee ja menee kuten muillakin.
- fani 100%hannalle
On Hanna raskaana lehdissäkin luki,että Hanna tunnusti olevansa raskaana!minäkin ihmettelin suuresti tätä ilo-uutista ja toivon Hannalle terveen ja iloisen pienokaisen!,mutta miten käy Hannan uran?pelkään,että Hanna lopettaa työnsä pienokaisensa takia,mutta onhan Hanna uurastanutkin aika paljon idolsin jälkeen,että on Hanna lomansakin anssainnut ihan varmasti.Tsemppiä sinulle Hanna fanille!!
- HANNA-FANI 100%
Jos Hanna on raskaana, niin olen sitä mieltä että Hanna ei saa missään tapauksessa lopettaa laulamista!!!!! Hanna on ihan ykkönen, näin siitä viime yönäki untakin ja tänään olin mun kaverin synttäreillä pullonpyöritystä ja multa kysyttiin: "Kuka sun idoli on" Ja mä vastasin: "Hanna tieteski" ja oisin voinu huutaa sen koko maapallolle!!!!!!!
Ps.Jos Hanna on raskaana, nii toivon että Hanna olisi vielä jotenki julkisuudessa!!!!!!! HANNA ÄLÄ LOPETA LAULAMISTA OLE KILTTI!!!!!!!!!!!!!!!!! - raskaana,
HANNA-FANI 100% kirjoitti:
Jos Hanna on raskaana, niin olen sitä mieltä että Hanna ei saa missään tapauksessa lopettaa laulamista!!!!! Hanna on ihan ykkönen, näin siitä viime yönäki untakin ja tänään olin mun kaverin synttäreillä pullonpyöritystä ja multa kysyttiin: "Kuka sun idoli on" Ja mä vastasin: "Hanna tieteski" ja oisin voinu huutaa sen koko maapallolle!!!!!!!
Ps.Jos Hanna on raskaana, nii toivon että Hanna olisi vielä jotenki julkisuudessa!!!!!!! HANNA ÄLÄ LOPETA LAULAMISTA OLE KILTTI!!!!!!!!!!!!!!!!!tämähän on taas tälläinen provo.
- onneksi olkoon!
HANNA-FANI 100% kirjoitti:
Ps.Jos Hanna on raskaana, nii toivon että Hanna olisi vielä jotenki julkisuudessa!!!!!!! HANNA ÄLÄ LOPETA LAULAMISTA OLE KILTTI!!!!!!!!!!!!!!!!!Ihan hienoa Hannalle eikös se ole aina sanonut haluavansa lapsia ja kunnon perheen. Kuka pojan isä?
Mutta älä lopeta laulamista ! Omaat ehkä suomen parhaimman naisartistin äänen - naiselle ei ole
onneksi olkoon! kirjoitti:
Ihan hienoa Hannalle eikös se ole aina sanonut haluavansa lapsia ja kunnon perheen. Kuka pojan isä?
Mutta älä lopeta laulamista ! Omaat ehkä suomen parhaimman naisartistin äänenikä eikä mikään tulla raskaaksi vaikka on vasta 24 vuotias :D!! eikö äiti ole kertonut teille kukkasista ja mehiläisistä mitään?
Hanna tosin tuskin raskaana ei taida perheen perustaminen olla pääasia elämässä ja on sen verran ikääkin että tajuaa käyttää ehkäisyä.
- _____
ihan vaan tiedoksi, että nuo kuvat ovat melkein 2 vuotta vanhoja.
- vitja
Mitä sitten jos on pömppis, voi kauhea mikä maailmanloppu! Nätti aikuinen nainen.
- super-mato
Ei Hanna ole raskaana
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713528
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851548Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251269- 1581222
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit192988- 35971
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16963Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57842Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk92794- 62755