onks hannan raskaana?

tota...

11

4610

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • selvästi

jokapuolelta,ei se raskaana ole.vasta 24? minä sain ekan muksun 16v.

• ...

raskaana ole,sillä on vain pieni pömppis..

• niin taas

Aika kauan olisi Hanna raskaana ollut jos tuosta kuvasta niin pääteltäisiin. Kuva nimittäin on otettu 22.9.2004! Nää jutut alkaa väsyttämään... Kerrankin meillä on nuorille tytöille idoli, joka ei ole langanlaiha vaan ihan normaali, suomalainen nuori nainen. Kilot tulee ja menee kuten muillakin.

• fani 100%hannalle

On Hanna raskaana lehdissäkin luki,että Hanna tunnusti olevansa raskaana!minäkin ihmettelin suuresti tätä ilo-uutista ja toivon Hannalle terveen ja iloisen pienokaisen!,mutta miten käy Hannan uran?pelkään,että Hanna lopettaa työnsä pienokaisensa takia,mutta onhan Hanna uurastanutkin aika paljon idolsin jälkeen,että on Hanna lomansakin anssainnut ihan varmasti.Tsemppiä sinulle Hanna fanille!!

• HANNA-FANI 100%

Jos Hanna on raskaana, niin olen sitä mieltä että Hanna ei saa missään tapauksessa lopettaa laulamista!!!!! Hanna on ihan ykkönen, näin siitä viime yönäki untakin ja tänään olin mun kaverin synttäreillä pullonpyöritystä ja multa kysyttiin: "Kuka sun idoli on" Ja mä vastasin: "Hanna tieteski" ja oisin voinu huutaa sen koko maapallolle!!!!!!!
        Ps.Jos Hanna on raskaana, nii toivon että Hanna olisi vielä jotenki julkisuudessa!!!!!!! HANNA ÄLÄ LOPETA LAULAMISTA OLE KILTTI!!!!!!!!!!!!!!!!!

• raskaana,
        HANNA-FANI 100% kirjoitti:

Jos Hanna on raskaana, niin olen sitä mieltä että Hanna ei saa missään tapauksessa lopettaa laulamista!!!!! Hanna on ihan ykkönen, näin siitä viime yönäki untakin ja tänään olin mun kaverin synttäreillä pullonpyöritystä ja multa kysyttiin: "Kuka sun idoli on" Ja mä vastasin: "Hanna tieteski" ja oisin voinu huutaa sen koko maapallolle!!!!!!!
        Ps.Jos Hanna on raskaana, nii toivon että Hanna olisi vielä jotenki julkisuudessa!!!!!!! HANNA ÄLÄ LOPETA LAULAMISTA OLE KILTTI!!!!!!!!!!!!!!!!!

tämähän on taas tälläinen provo.

• onneksi olkoon!
        HANNA-FANI 100% kirjoitti:

Ihan hienoa Hannalle eikös se ole aina sanonut haluavansa lapsia ja kunnon perheen. Kuka pojan isä?
        Mutta älä lopeta laulamista ! Omaat ehkä suomen parhaimman naisartistin äänen

• naiselle ei ole
        onneksi olkoon! kirjoitti:

Ihan hienoa Hannalle eikös se ole aina sanonut haluavansa lapsia ja kunnon perheen. Kuka pojan isä?
        Mutta älä lopeta laulamista ! Omaat ehkä suomen parhaimman naisartistin äänen

ikä eikä mikään tulla raskaaksi vaikka on vasta 24 vuotias :D!! eikö äiti ole kertonut teille kukkasista ja mehiläisistä mitään?
        Hanna tosin tuskin raskaana ei taida perheen perustaminen olla pääasia elämässä ja on sen verran ikääkin että tajuaa käyttää ehkäisyä.

• _____

ihan vaan tiedoksi, että nuo kuvat ovat melkein 2 vuotta vanhoja.

• vitja

Mitä sitten jos on pömppis, voi kauhea mikä maailmanloppu! Nätti aikuinen nainen.

• super-mato

Ei Hanna ole raskaana

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      82
      4787
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      187
      2113
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      132
      1792
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      175
      1425
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1291
    6. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      17
      1113
    7. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1106
    8. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      304
      996
    9. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      993
    10. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      976
    Aihe