Pari

kysymystä

Laitoin auton parkkiin tien laitaan niin ettei mikään osa ollut jalkakäytävällä eikä ollut pysäköintikieltoa merkitty.
No sakot tuli "auto pysäköity paikkaan joka ei ole tarkoitettu moottoriajoneuvolle". Siis mitä?! mihin tämä perustuu? Ei kieltoa ja auto hiekalla eikä jalkakäytävällä.

Teen valituksen aivan varmasti.

Mitä jos sakkoa ei vaan maksa? Mitä tapahtuu? Tuskin nyt ulosottoon laittavat?

9

1147

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fillaristi/jalkamies

Oliko kadun reunassa polkupyöräkaista, jonne pysäköit?

• auto hiekalla

Auto oli jalkakäytävän sivusssa hiekalla.
        Siellä oli samaan aikaan n. 12 autoa, kaikille sakot.

• pysäköit
        auto hiekalla kirjoitti:

Auto oli jalkakäytävän sivusssa hiekalla.
        Siellä oli samaan aikaan n. 12 autoa, kaikille sakot.

Taisi olla taajamassa tiealueen ulkopuolella ( puistossa )

• olla
        pysäköit kirjoitti:

Taisi olla taajamassa tiealueen ulkopuolella ( puistossa )

taajamassa joo. Saatto olla puistoksi kaavoitettu mutta mistä sen tietää?

Ei se ainkaan puistolta näyttänyt, puuaidalla eristetty iso hiekka-alue, soraa (tähän siis parkkeerasin niinkui nmuutkin), asfaltoitu jalkakäytävä ja sitten itse tie.

• myös olla
        olla kirjoitti:

Ei se ainkaan puistolta näyttänyt, puuaidalla eristetty iso hiekka-alue, soraa (tähän siis parkkeerasin niinkui nmuutkin), asfaltoitu jalkakäytävä ja sitten itse tie.

aluellisen pysäköinti kiellon alueella, tälläisia käytäntöjä on ainakin pk-seudulla. Saa siis pysäköidä luvallisesti vain P-merkityillä alueilla.

• mistä tietää
        olla kirjoitti:

Niin, mistä vi...sta sitä voi tietää että joku soralla päällystetty alue on kaavoitettu puistoksi?

Kyrv..n lutkuttajia koko pysäköintivalvonta.

• So_wha
        mistä tietää kirjoitti:

Niin, mistä vi...sta sitä voi tietää että joku soralla päällystetty alue on kaavoitettu puistoksi?

Kyrv..n lutkuttajia koko pysäköintivalvonta.

Jos lähdet autolla kaupunkiin, pitää tietää.

Ihan turha valittaa ja syyttää toisia omista virheistä. Maksa ja ota opiksi.

• Saranasormi

Ajauduin vähän samanlaiseen tilanteeseen eilen. Pysäköin Hartwall arenan lähellä olevalle hiekkakentälle (siinä yle talon vieressä olevan liikenneympyrän viereen)

Sakot tuli kaikille autoille jotka siinä olivat syynä pysäköinti jalkakäytävälle, en tajua miten tuo nyt jalkakäytävä oli...toki se on korkeammalla kuin ajorata mutta ei se jalkakäytävä voi olla

• Mikä_vaikeaa

Kun poistut ajoradalta reunakiven yli, pysäköintiin pitää löytyä P-merkillä osoitetut paikat. Muuten olet kielletyssä paikassa. Näin kaupungeissa yleensä. Maalla saattaa olla vähän vapaampaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      139
      6589
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5689
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      123
      4851
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4460
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      52
      3852
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      62
      3031
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      52
      2926
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      24
      2292
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      34
      2214
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      15
      2177
    Aihe