Paula Koivuniemi

Kylläpä Paula oli taas ärsyttävä eilisessä "Leikinvarjolla"- ohjelmassa. Ihme keimailua ja muikistelua kokoajan. Ja sen koikkelehtiminen Jorma Uotisen kanssa siinä yhdessä vaiheessa oli aika nolon näköistä. Kai sen piti jotain tanssia muistuttaa.
Ne pari biisiä, jotka se siinä lauloi oli kyllä aika surkeita. Koivuniemi ei juurikaan ole tyyliään vuosienmyötä muuttanut. Kaikki biisit ihan samanlaisia. Ja se kähisevä ääni ei kyllä meikäläisessä herätä mitään ihastuksen tuntemuksia ainakaan.

37

1775

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...;-)

Minusta Paula oli taas oma ihana itsensä! Hänellä on vara hieman keimaillakkin, harva ton ikäinen näyttää noin hyvältä. Laulut oli hyviä, etenkin se Paula laulu! Nythän käsittääkseni lauluilla on ollut eri tekijä, joten on kai ne jotenkin muuttuneet. Mut mielipiteitä tänne mahtuu..

• Icie

Paulan ääni on huonontunut koko ajan, on pelkkää kähinää. Itse laulajatar on kohentunut silmissä noin ulkonäön puolesta, on taas ollut pitkällä "lomalla" USA:ssa, mitähän siellä taas on Paulalle tehty?

• Paula on paras ehdokas

Voi kun jakasatte olla kateellisia Paulalle.
      Paula on tosi mukava ja hänellä on upea lauluääni.
      Ja jos ei Justiinax osaa tassia niin älä ole kateellinen jos toiset osaa niinkuin Paula tanssi Uotisen kanssa.
      Ei sun T Kansalla ole edes lauluääntä muuta kuin määkii samalla kaikki kipaleet.

• Dr13

Paula oli täysin oma itsensä eilisessä leikinvarjolla ohjelmassa.Minusta Paulalla on hyvä ääni ja siitä "kähinästä" Paula tunnistetaan!Mitä musiikkia joku Loordi soittaa ei voi muuta kuin ihmetellä?!

• Dr13 kirjoitti:

Paula oli täysin oma itsensä eilisessä leikinvarjolla ohjelmassa.Minusta Paulalla on hyvä ääni ja siitä "kähinästä" Paula tunnistetaan!Mitä musiikkia joku Loordi soittaa ei voi muuta kuin ihmetellä?!

Eipä ole Lordin ja Paulan äänessä paljoa eroa. Kummallakin on myös maskia saman verran naamassa. Toisella tosin sen takia ,että olisi kauniimpi ja toisella sen takia ,että olisi rumempi.

• Dr13
        Justiinax kirjoitti:

Eipä ole Lordin ja Paulan äänessä paljoa eroa. Kummallakin on myös maskia saman verran naamassa. Toisella tosin sen takia ,että olisi kauniimpi ja toisella sen takia ,että olisi rumempi.

No,ole mitä mieltä haluat!

• Enpä mä jaksa olla kateellinen moiselle diivalle.
        Paulan koikkelehti, kuin tehosekoittimessa oleva sammakko. Oli sujuvasta tanssista kaukana se. Olisi sekin varmaan aika huvittava näky nähdä hänet tanssimassa jiveä Kari Tapion kanssa ( sanoi siinä ohjelmassa "Klappisen" kanssa sitä aina joka käänteessä tanssivansa).

ps. Ja mun T.Kansani ei määi, vaan laulaa.

• Paula rules
        Justiinax kirjoitti:

Miten hemmetissä joku voi olla noin kateellinen ja lapsellinen kujin Justiinax....!?! En minäkään T.Kansasta suuremmin pidä, mutta en kyllä sorru häntä jatkuvasti mollaamaankaan. Vilkaisehan Justiinax joskus peiliin - ihan vaikka kirjaimellisestikin... Paula oli upea eilen kuten aina.

• Paula rules kirjoitti:

Miten hemmetissä joku voi olla noin kateellinen ja lapsellinen kujin Justiinax....!?! En minäkään T.Kansasta suuremmin pidä, mutta en kyllä sorru häntä jatkuvasti mollaamaankaan. Vilkaisehan Justiinax joskus peiliin - ihan vaikka kirjaimellisestikin... Paula oli upea eilen kuten aina.

No, en minäkään täälä Paulaa jatkuvasti ole mollannut.
        Täälä jotkut mollasivat suureen ääneen esim. Janne Tulkin esiintymistä "Leikin varjolla"- ohjelmassa tässä jokunen aika sitten. Miksei siis muka saisi sanoa, jos Paula Koivuniemi oli mielestäni ärsyttävä samaisessa ohjelmassa ?
        Paulasta saa tykätä ihan vapaasti ne, jotka häntä diggaavat, mutta mun suosikkeihini hän ei kuulu.

Enkä mä nyt jaksa peiliin vilkuilla ettei vaan mene yöunet ;)

• huomattu on
        Paula rules kirjoitti:

Hei Paula rules Justiinax on tosiaan kateellinen ja lapsellinen. Paula oli tosiaan aivan oma itsensä tuossa ohjelmassa. Mä olen Paulan kans jutellut ihan kun hän oli vapaalla ja hän on aivan luonnollinen aivan ihana ihminen ei mikää ylilevee tapaus niinkuin esim. joku T Kansa joka joka käänteessä esittää jotain muuta kuin on.
        Taitaa olla alemmuuskompleksi niinkuin tuolla Justiinaxullakin vai mitä??
        Kohta se taas kommentoi täällä ja aukoo päätänsä
        kuten tavallisesti mutta kun sen tietää mikä se on niin ei anneta haitata.

• huomattu on kirjoitti:

Hei Paula rules Justiinax on tosiaan kateellinen ja lapsellinen. Paula oli tosiaan aivan oma itsensä tuossa ohjelmassa. Mä olen Paulan kans jutellut ihan kun hän oli vapaalla ja hän on aivan luonnollinen aivan ihana ihminen ei mikää ylilevee tapaus niinkuin esim. joku T Kansa joka joka käänteessä esittää jotain muuta kuin on.

Paula oli tosiaan aivan oma itsensä tuossa ohjelmassa<

Sitähän mä vähän pelkäsinkin... Eli se on oikeestikkin tollanen keimailija.

Sä tietysti mielistelit ja imartelit sille ,niin tottakai se oli niin makeeta sulle.
        Tapsa ei ole mikään ylilevee. Juttelisit joskus sen kanssa, niin huomaisit itsekkin. Tapsa on aito omaitsensä. Sen kanssa on helppo jutella mistä vaan.

Eikä mulla tietääkseni ole mitään ihmeempää alemmuuskompleksia... ja tuskin Tapsallakaan.

• sivist.
        Justiinax kirjoitti:

No, en minäkään täälä Paulaa jatkuvasti ole mollannut.
        Täälä jotkut mollasivat suureen ääneen esim. Janne Tulkin esiintymistä "Leikin varjolla"- ohjelmassa tässä jokunen aika sitten. Miksei siis muka saisi sanoa, jos Paula Koivuniemi oli mielestäni ärsyttävä samaisessa ohjelmassa ?
        Paulasta saa tykätä ihan vapaasti ne, jotka häntä diggaavat, mutta mun suosikkeihini hän ei kuulu.

Enkä mä nyt jaksa peiliin vilkuilla ettei vaan mene yöunet ;)

yleensä pitää julkisesti mollata joitakin.Jos ei pidä jostakin,pitääkö sitä koko kansalle toitottaa.Jos on vähänkin fiksu ihminen,niin pitää mölyt mahassaan.Kaikki me ollaan erilaisia.Kukaan ei voi paljonkaan vaikuttaa ääneensä,se on se minkä syntymälahjaksi saamme.Ihmisiä ne julkkiksetkin ovat,ei mikään oikeuta niitä haukkumaan.He tekevät työtänsä ja jokaisella meistä on omat suosikkimme.On paljon sellaisia,jotka eivät minuaakan miellytä,mutta se siitä,en niitä nyt täällä rupea luettelemaan.

• huomattu on
        Justiinax kirjoitti:

Paula oli tosiaan aivan oma itsensä tuossa ohjelmassa<

Sitähän mä vähän pelkäsinkin... Eli se on oikeestikkin tollanen keimailija.

Sä tietysti mielistelit ja imartelit sille ,niin tottakai se oli niin makeeta sulle.
        Tapsa ei ole mikään ylilevee. Juttelisit joskus sen kanssa, niin huomaisit itsekkin. Tapsa on aito omaitsensä. Sen kanssa on helppo jutella mistä vaan.

Eikä mulla tietääkseni ole mitään ihmeempää alemmuuskompleksia... ja tuskin Tapsallakaan.

Taidat kuule itse mielistellä Kansalle. Paulalle ei tarvitse mielistellä vaan jutella ihan joka päiväisiä asioita.
        Sulla on omituinen käsitys kaikista muista paitsi Kansa joka on sellanen typerä määkijä.
        Kansa muka aito se ei osaa ollakkaan aito muuta kuin levennellä ja hymyillä suu korvii asti.
        Ei tosiaan kiinnosta jutella mokoman typeryksen kanssa.
        Ja nyt voit lopettaa ton p.. jauhamisen täällä tosta Kansasta.

• sivist. kirjoitti:

yleensä pitää julkisesti mollata joitakin.Jos ei pidä jostakin,pitääkö sitä koko kansalle toitottaa.Jos on vähänkin fiksu ihminen,niin pitää mölyt mahassaan.Kaikki me ollaan erilaisia.Kukaan ei voi paljonkaan vaikuttaa ääneensä,se on se minkä syntymälahjaksi saamme.Ihmisiä ne julkkiksetkin ovat,ei mikään oikeuta niitä haukkumaan.He tekevät työtänsä ja jokaisella meistä on omat suosikkimme.On paljon sellaisia,jotka eivät minuaakan miellytä,mutta se siitä,en niitä nyt täällä rupea luettelemaan.

Niin mä en ehkä sitten ole fiksu enkä sivistynyt. Mutta mä haluaisin tänne vaan vähän jotain muutakin keskustelunaiheita, kuin " Mikä laulu?" tai "Kuka laulaa?". Ne alkaa pikkuhiljaa tympiä.
        Keksikää itse sitten jotain aiheita.

• huomattu on kirjoitti:

Taidat kuule itse mielistellä Kansalle. Paulalle ei tarvitse mielistellä vaan jutella ihan joka päiväisiä asioita.
        Sulla on omituinen käsitys kaikista muista paitsi Kansa joka on sellanen typerä määkijä.
        Kansa muka aito se ei osaa ollakkaan aito muuta kuin levennellä ja hymyillä suu korvii asti.
        Ei tosiaan kiinnosta jutella mokoman typeryksen kanssa.
        Ja nyt voit lopettaa ton p.. jauhamisen täällä tosta Kansasta.

En mä ole mielistellyt mitään.
        Ja voi olla ,että sä tunnet Paulan paremmin ,kun olet jutellut sen kanssa, mutta siltikin mulla on oma mielipiteeni hänestä. Olet sä tai kukatahansa siitä sitten mitä mieltä lystäät.

Tapsan hymy voi olla korviin asti, mutta se ei olekkaan mitään teennäistä hymyä, vaan aitoa ja valloittavaa.
        Ja ota ihan rauhallisesti vaan, ei sun sen kanssa sitten kannata jutella, kun sitä kerran noin paljon inhoat.

Voin mä lopettaa sen paskanjauhamisen Kansasta, mutta muistuttaisin vaan ,että kukakohan hänet tähän juttuun alunperin taas mukaan veti ?

• Paula on paras
        Justiinax kirjoitti:

En mä ole mielistellyt mitään.
        Ja voi olla ,että sä tunnet Paulan paremmin ,kun olet jutellut sen kanssa, mutta siltikin mulla on oma mielipiteeni hänestä. Olet sä tai kukatahansa siitä sitten mitä mieltä lystäät.

Tapsan hymy voi olla korviin asti, mutta se ei olekkaan mitään teennäistä hymyä, vaan aitoa ja valloittavaa.
        Ja ota ihan rauhallisesti vaan, ei sun sen kanssa sitten kannata jutella, kun sitä kerran noin paljon inhoat.

Voin mä lopettaa sen paskanjauhamisen Kansasta, mutta muistuttaisin vaan ,että kukakohan hänet tähän juttuun alunperin taas mukaan veti ?

Sitä saa mitä tilaa Justiina

• Paula on paras kirjoitti:

Sitä saa mitä tilaa Justiina

En mä kyllä tollasta motkotusta tilannut...

• Paula rules
        huomattu on kirjoitti:

Juu, kyllä Paula oli ihan oma itsensä siinä Leikin Varjolla -ohjelmassa. Minäkin olen ollut tekemisissä aikoinaan paljonkin Paulan kanssa ja tunnen hänet hyvin. Paulalle Iskelmä-Finlandia, vai mitä?!

• .rita
        Justiinax kirjoitti:

Niin mä en ehkä sitten ole fiksu enkä sivistynyt. Mutta mä haluaisin tänne vaan vähän jotain muutakin keskustelunaiheita, kuin " Mikä laulu?" tai "Kuka laulaa?". Ne alkaa pikkuhiljaa tympiä.
        Keksikää itse sitten jotain aiheita.

Tuossa olen kyllä samaa mieltä sun kanssas.Täällä keskustelut nykyisin liikkuu just tuota rataa kun kukaan ei uskalla olla rohkeesti omaa mieltä.Vähän kuollutta meininkiä.Se että kerrotaan fiksusti ja sivistyneesti mutta silti värikkäästi,olis sellaista mitä itse viitsin lukea.Vaikka pidänkin kovasti eläimistä ;D niin tuo kuvauksesi tehosekoittimessa sätkyttelevästä sammakosta sai todella nauruhermoni kutiamaan.Pitääks kaikesta loukkaantua niin verisesti,huumoria kehiin... ;D

• Justiinax kirjoitti:

Enpä mä jaksa olla kateellinen moiselle diivalle.
        Paulan koikkelehti, kuin tehosekoittimessa oleva sammakko. Oli sujuvasta tanssista kaukana se. Olisi sekin varmaan aika huvittava näky nähdä hänet tanssimassa jiveä Kari Tapion kanssa ( sanoi siinä ohjelmassa "Klappisen" kanssa sitä aina joka käänteessä tanssivansa).

ps. Ja mun T.Kansani ei määi, vaan laulaa.

Paula on tanssinut Kari Tapion kanssa eräässä konsertissa tv:ssä esiintyivät yhdessä ja lauloivat mm. -poika varjoisalta kujalta ja siinä välisoiton aikana laittoivat tanssiksi, jiven tahtiin.

• .rita kirjoitti:

Tuossa olen kyllä samaa mieltä sun kanssas.Täällä keskustelut nykyisin liikkuu just tuota rataa kun kukaan ei uskalla olla rohkeesti omaa mieltä.Vähän kuollutta meininkiä.Se että kerrotaan fiksusti ja sivistyneesti mutta silti värikkäästi,olis sellaista mitä itse viitsin lukea.Vaikka pidänkin kovasti eläimistä ;D niin tuo kuvauksesi tehosekoittimessa sätkyttelevästä sammakosta sai todella nauruhermoni kutiamaan.Pitääks kaikesta loukkaantua niin verisesti,huumoria kehiin... ;D

Niimpä :)
        Mä olen sitä kans miettinyt ,että mistä täälä saa enää oikein keskustella, kun joka asiasta tuntuu joku suuttuvan?
        Laulajiakin on kautta aikain arvosteltu, niin kriitikot ,kuin tavalliset ihmisetkin keskenään.
        Laulajat ovat esiintyjiä ja esiintyjiä arvioidan ja arvostellaan. Kyllä laulajat tämän itse ovat tiedostaneet, mutta joillekkin muille se tuntuu olevan ihmeen vaikeaa hyväksyä.
        Täälä ei saisikaan sanoa mitään mielipidettään mistään, vaan vain luetella jotain laulun nimiä ja pohtia ,että kuinka jonkun laulun sanat taas menikään.

Ja huumoria mukaan, sitä minäkin peräänkuulutan ! :)

• uralin kirjoitti:

Paula on tanssinut Kari Tapion kanssa eräässä konsertissa tv:ssä esiintyivät yhdessä ja lauloivat mm. -poika varjoisalta kujalta ja siinä välisoiton aikana laittoivat tanssiksi, jiven tahtiin.

Kiitosta vaan tästä tiedosta. Enempää en ehkä haluakkaan tietää ;)

• Paula rules kirjoitti:

Juu, kyllä Paula oli ihan oma itsensä siinä Leikin Varjolla -ohjelmassa. Minäkin olen ollut tekemisissä aikoinaan paljonkin Paulan kanssa ja tunnen hänet hyvin. Paulalle Iskelmä-Finlandia, vai mitä?!

Se on ihan turha täälä sopia ,että kuka sen Iskelmä-Finlandian voittaa. Se on yksin Markku Johanssonin päätettävissä se voittaja.

• huomattu on
        Justiinax kirjoitti:

Niimpä :)
        Mä olen sitä kans miettinyt ,että mistä täälä saa enää oikein keskustella, kun joka asiasta tuntuu joku suuttuvan?
        Laulajiakin on kautta aikain arvosteltu, niin kriitikot ,kuin tavalliset ihmisetkin keskenään.
        Laulajat ovat esiintyjiä ja esiintyjiä arvioidan ja arvostellaan. Kyllä laulajat tämän itse ovat tiedostaneet, mutta joillekkin muille se tuntuu olevan ihmeen vaikeaa hyväksyä.
        Täälä ei saisikaan sanoa mitään mielipidettään mistään, vaan vain luetella jotain laulun nimiä ja pohtia ,että kuinka jonkun laulun sanat taas menikään.

Ja huumoria mukaan, sitä minäkin peräänkuulutan ! :)

Mietippä mitä kirjoitat
        Sinä olet nenä solmussa ja vedät herneet nenään kun sun T Kansasta sanotaan mitä mieltä ollaan.
        KAIKKIEN EI TARVITSE TYKÄTÄ SUN MÄÄKIJÄSTÄSI!

• tiedetään
        Justiinax kirjoitti:

Se on ihan turha täälä sopia ,että kuka sen Iskelmä-Finlandian voittaa. Se on yksin Markku Johanssonin päätettävissä se voittaja.

T Kansa tuota kisaa voita.

• Dr13
        uralin kirjoitti:

Tarkoitatko Kari Tapion 60-vuotis juhlakonserttia?

• MinkiMikim
        tiedetään kirjoitti:

Markku Johansson sanoo painan sanansa 27,7 2006,joten siihe nsaakka saa kinata ,mutta luotan vakaasti Tapani Kansan saavan tuon palkinnon.

• huomattu on kirjoitti:

Mietippä mitä kirjoitat
        Sinä olet nenä solmussa ja vedät herneet nenään kun sun T Kansasta sanotaan mitä mieltä ollaan.
        KAIKKIEN EI TARVITSE TYKÄTÄ SUN MÄÄKIJÄSTÄSI!

Tuossa sun jutussas ei kaikki nyt oikein natsaa...Katsos kun, ei voi vetää herneitä nenään jos/kun se(siis nenä) on jo solmussa.

• tiedetään kirjoitti:

Oletko joku meedio vai mistä tiedät ? Kyllä Tapsalla on ihan yhtäläiset mahdollisuudet siihen voittoon, kuin niillä muillakin ehdokkailla.

• MinkiMikim kirjoitti:

Markku Johansson sanoo painan sanansa 27,7 2006,joten siihe nsaakka saa kinata ,mutta luotan vakaasti Tapani Kansan saavan tuon palkinnon.

Joo, jännättävää siis riittää :) Olis kyllä hieno, jos Tapsa sen pystin saisi :)

• Dr13 kirjoitti:

Tarkoitatko Kari Tapion 60-vuotis juhlakonserttia?

En tarkoittanut sitä, vuonna 2002 tv2 esitti sata häme soi konsertin jossa oli Paula ja Kari laulamassa yhdessä ja erikseen.

• pimatsu

Joskus 80- luvulla eräässä ravintolassa Paula Koivuniemi yritti vokotella mun isääni, vaikka äiti oli isän mukana. Ei pitäisi olla niin miehenkipeä ,että yrittää varattua miestä iskeä.
      Siitä lähtien mä olen ällönnyt Paulaa.

• Delia

Taisitte, raukat, koko perhe, käsittää Paulan ystävällisyyden väärin. Koeta päästä traumastasi yli, se on ihan turha.

• samaa mieltä
        Delia kirjoitti:

Taisitte, raukat, koko perhe, käsittää Paulan ystävällisyyden väärin. Koeta päästä traumastasi yli, se on ihan turha.

Olen samaa mieltä. On tainnut jäädä kauhee trauma kun täällä siitä kirjoittaa.

• suurkuluttaja
        samaa mieltä kirjoitti:

Olen samaa mieltä. On tainnut jäädä kauhee trauma kun täällä siitä kirjoittaa.

Paulan ansioksi ja eduksi on sanottava, että hän palvelee hyvin iskelmän kuuntelijaa. Vaikkakin laulaa paljon vanhoja hittejään, tulee säännöllisin väliajoin myös uutta. Paulan rinnalla A.Korisevalta on tullut markkinoille kokoelma-albumeita menneistä kappaleista, mutta Arjan miinukseksi jälleen on todettava, ettei uutta synny. Arja kyllä suoltaa musiikkia, mutta kaikki covereita (enemmän ja vähemmän onnistuneita). Myös uusi pitkäsoitto on kuuleman mukaan pelkkää coveria. Onko Suomessa lauluntekijät loppu? Eli Paula satsaa uraansa ja uskaltaa tehdä omalaistansa musiikkia, eikä lämmittele vanhoja (toisten) hittejä.

• voi voi

pelkää paulaa....onpa laulu tehty...

• 9 on oikea

Olen samaa mieltä. Kuin Noita-akka koko ämmä, josta vanhat ukot tykkää.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      7400
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      49
      5541
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      60
      3070
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      7
      2573
    5. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1588
    6. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      200
      1427
    7. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      93
      1119
    8. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      325
      1067
    9. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      244
      1037
    10. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      30
      926
    Aihe