Hyvä kerho, kiitos kaudesta. Pelaatte upeaa kiekkoa.
Luottakaa itseenne ja voitto on varma! Tätä joukkuetta ei pysäytä mikään.
Kerta kaikkiaan loistavaa. 10 vuoden kannatus palkitaan viimein ansaistusti. Taitaa olla menestynein seura suomessa 1995-1006 välisellä ajalla.
HYVÄ KERHO
LARS
3
200
Vastaukset 3
- taitaa olla
mitä jos opettelisit hameenlinnalainen raporttiritari vuosilukuja
- Kyllä
pahan pistit, kai itse keksit..=D
- mitäpä
jos opettelisit sinäkin, Porin-pillittäjä, jääkiekon sääntökirjaa.
Kysyhän Toivolaltasi, ellet itse oivalla, montako maalia erotuomari on näissäkin play-offeissa tehnyt!
Eihän tuomarilla ole edes mailaa!
Ei ole matematiikka porilaistenkaan vahvin laji - jääkiekosta puhumattakaan - pistäessään tappioitaan tuomaripelin piikkiin. Numerot puhuvat puolestaan, muu on spekulointia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3741220- 71768
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37716- 50622
- 44615
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri21554SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht346546- 63533
- 84498
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22469