Pitäis hankkia joku 12v-jääkaappi veneeseen, mikä olisi tuolla edullissa luokassa paras? Taisi olla joku dometic -merkkinen testivoittaja joskus tm:ssä.
paras kylmälaukku
9
13705
Vastaukset
- piisaa
niin mikäpä ettei. Virrankulutus on näissä termossähköperiaatteen laukuissa n.3-4.5 A ja hyötysuhde huono. Vie joka tapauksessa kaljat valmiiksi kylminä laukkuun, muuten voi jano yllättää odotellessa. Toinen akku moottorin käynnistystä varten on melkeinpä välttämätön.
- Dometic
voitti testin, olikohan viime vuonna. Itse meinaan kans ostaa sellasen, kun vielä jäähdyttää kotona valmiiksi ja laittaa vaikka 1,5 litran jäädytetyn pullon sinne ni varmaankin pudottaa virran kulutusta aika paljon.
- Ykä II
Itselläni on vastusjääkappi,ja 3 akkujärjestelmä.Mutta kun minä olen viikonlopun saaressa,ja pidän yllä pientä oluthumalaa,niin ei saa akkuja ladattua.Ja yksi akku ei kestä kun sen 8 tuntia.Mulla on Keskon valmistama styroksinen ruuankuljetuslaatikko kotona.Siihen mahtuu 2 laatikkoa purkkikaljaa joita olen jäähdyttänyt ~ 3C.Lisäksi 2ltr.Spritepullo ja litra maitoa pakastettuna.Perjantaina kun lähtee,niin sunnuntaiaamulla on vielä jääkylmää olutta,Spritepullossa on jäätä,ja krapulaan(köyhien tauti)jääkylmää maitoa.Oikein odotan kesää.
- kylmäkalle
Ykä II kirjoitti:
Itselläni on vastusjääkappi,ja 3 akkujärjestelmä.Mutta kun minä olen viikonlopun saaressa,ja pidän yllä pientä oluthumalaa,niin ei saa akkuja ladattua.Ja yksi akku ei kestä kun sen 8 tuntia.Mulla on Keskon valmistama styroksinen ruuankuljetuslaatikko kotona.Siihen mahtuu 2 laatikkoa purkkikaljaa joita olen jäähdyttänyt ~ 3C.Lisäksi 2ltr.Spritepullo ja litra maitoa pakastettuna.Perjantaina kun lähtee,niin sunnuntaiaamulla on vielä jääkylmää olutta,Spritepullossa on jäätä,ja krapulaan(köyhien tauti)jääkylmää maitoa.Oikein odotan kesää.
Viittaan edelliseen. Styroxlaatikko on halvin, huolettomin ja toimivin. Sillä pärjää 2-3 päivää. Vaatii huolellisen pakkaamisen ja em.tapaan tavaroille kunnollisen esijäähdytyksen. Autokylmälaukut on yleensä huonosti eristettyjä ja melkoisia virtasyöppöjä. Niitä voi pitää päällä vain ajon aikana. Kannattaa hommata myös akkuvahti. Kompressorilaukut on sitten eri asia, mutta maksavat maltaita.
- Minä itse
Ei niissä ole termostaattia. Virrankulutus on vakio. Akku menee tyhjäksi vaikka pakkaskelillä.
- ovat kaikki
halppis kylmälaukku käy drinksuille ja muille lämpöä kestäville, mutta leluja ovat. Dometiciä jaksoi pari kertaa käyttää ja sitten ostin kompressori kaapin. Kokeile jäitä ja mitä laukkua tahansa, kun kyllästyt investoi kompressori laukkuun.
- asiaa.
vain kompressori tai kaasukäyttöinen laukku ovat käyttökelpoisia ,mielummin osta iso styroxboxi ja laita siihen 3x1,5l limupullot sisään niin pysyvät ja jopa kylmenevät huomattavasti paremmin kuin peltier kylmälaukuilla!
- razcal
asiaa. kirjoitti:
vain kompressori tai kaasukäyttöinen laukku ovat käyttökelpoisia ,mielummin osta iso styroxboxi ja laita siihen 3x1,5l limupullot sisään niin pysyvät ja jopa kylmenevät huomattavasti paremmin kuin peltier kylmälaukuilla!
Mistä semmosia isoja, siis OIKEASTI isoja styroxbokseja saa? Siis semmosia, joihin voi laittaa juotavat koko juhlaväelle?
- -.-.-.-.-.-
Mitäs tapahtuu kylmälaukulle jos sen kannen sattuu jättämään auki pariksi viikoksi ja virran päälle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236945Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää401231Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271032- 75891
Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47834Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38781Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733