minulla todettiin tuulimuna raskaus viikoilla 8 1 ja sain lääkkeet keskeytykseen.
Verta tuli semmoiset kaksi viikkoa ja eilen oli tuo raskaushormoni palautunut normaaliksi,onneksi kun kävin kahdessa verikokeessa,ekalla kerralla vielä korkea ja nyt normaali :)
ja mitenkäs teidän menkat on tulleet keskeytyksen jälkeen?
minulla tuo vuoto loppui tossa kaksi viikkoa sitten ja viime maanantaina alkoi tulemaan verta hiljakseen ja nyt sitten menossa lauantai tänään ja verta tule vieläkin,vähän enemmän kun maanataina..tiputtelee välillä enemmän ja välillä vähemmän..
menkat kestää normaalisti noin 4-5 päivää joten nyt on menossa jo kuudes päivä tätä pientä tiputtelua :O
Onko normaalia?luulin että menkat tulevat normaalisti ja minulla vielä aika runsaat kuukautiset ja nämä ovat torstaista asti tulleet vähän runsaammin kun mitä tuli alkuviikosta,olen ulalla..kun ne eivät puhuneet menkoista kun että odota yhdet menkat ennen kun koitatte uudestaan.ennestään on 1v4 kk ikäinen tyttö meillä.
en kyllä halua heti raskaaksi joten ehkäisyä on mietitty mutta en ole vielä saannut aikaseksi hankkia niitä..
mutta niistä menkoista,että miten muilla?normaalisti ja kuinka nopeasti keskeytyksen/sen veren vuodon jälkeen ne on alkaneet?
minulla meni noin kaksi viikkoa suunnilleen,kai nää menkat on..en tiedä muutakaan mitä tää verenvuoto ois kun raskaushormonikin on jo normaaliksi laskenut.
menkat keskeytyksen jälkeen..
9
7683
Vastaukset
- VIELÄ TOHON..
Että mitään kipuja ei ole ollut..en ole tarvinnut lääkettä kun noissa lääkkeellisen keskytyksen jälkeen olevissa kivuissa tarvin vahvaa lääkettä kun kivut olivat todella hirveät..
haluaisin vaan että tämä verenvuoto loppuisi..inhottavaa =/ - eikö kukaan osaa vastata?
Onhan muillekin tehty varmaan lääkkellisiä keskytyksiä tuulimunan johdosta ja muutenkin joten please,vastailkaa..kun nää "menkat" jatkuu vieläkin.. =/
- kielometsä
Mulla tehtiin keskeytys viime heinäkuussa (8 viikkoinen sikiö oli kuollut kohtuun)...
Vuoto kesti reilu viikon tai kaks, en ihan tarkkaan muista. Sen jälkeen pari kertaa tipullelua ja reilu kuukauden päästä tuli kuukautiset, ja oli suht normaalit, kun ne loppui, meni viikko ja alkoi taas.. Ja kesti 8 päivää eli pidempään kuin normaalisti.
Sen jälkee ei oli kuukautisia kuutunut... nyt viikolla 32 raskaana :D - riikka
kielometsä kirjoitti:
Mulla tehtiin keskeytys viime heinäkuussa (8 viikkoinen sikiö oli kuollut kohtuun)...
Vuoto kesti reilu viikon tai kaks, en ihan tarkkaan muista. Sen jälkeen pari kertaa tipullelua ja reilu kuukauden päästä tuli kuukautiset, ja oli suht normaalit, kun ne loppui, meni viikko ja alkoi taas.. Ja kesti 8 päivää eli pidempään kuin normaalisti.
Sen jälkee ei oli kuukautisia kuutunut... nyt viikolla 32 raskaana :Dkeskenmeno helmikuun alussa, sikiö oli kuollut rv 7. Lääkkeellinen tyhjennys josta vuotoa oli noin viikko ja sekin pientä eikä sellaista mitä lääkäri antoi puheistaan ymmärtää. Kaikki oli kuitenkin tullut ulos.
Vähän reilu kuukausi meni ennenkun kuukautiset alkoi. Ensimmäisenä vuoto päivänä jouduin ottamaan särkylääkettä kun koski alavatsaan sen verran kovasti. Vuoto oli ehkä hiukan normaalia runsaampaa, mutta kestivät sen 6 päivää kuten ennen keskenmenoa. Toisetkin kuukautiset tulivat ja olivat samanlaiset kuin ensimmäiset. - turhauttavaa.. =/
riikka kirjoitti:
keskenmeno helmikuun alussa, sikiö oli kuollut rv 7. Lääkkeellinen tyhjennys josta vuotoa oli noin viikko ja sekin pientä eikä sellaista mitä lääkäri antoi puheistaan ymmärtää. Kaikki oli kuitenkin tullut ulos.
Vähän reilu kuukausi meni ennenkun kuukautiset alkoi. Ensimmäisenä vuoto päivänä jouduin ottamaan särkylääkettä kun koski alavatsaan sen verran kovasti. Vuoto oli ehkä hiukan normaalia runsaampaa, mutta kestivät sen 6 päivää kuten ennen keskenmenoa. Toisetkin kuukautiset tulivat ja olivat samanlaiset kuin ensimmäiset.Ajattelin että jos jollakin muullakin on menkat kestäneet pitkän aikaa,tänään menossa tiistai ja vuoto jatkuu,en tiedä pitäisikö jo soittaaa naistenklinikalle ja kysellä neuvoja,vuoto on kyllä nyt jo aika niukkaa..pärjäisi varmaan pienellä sitellä tai jollain valkovuotosuojalla vain mutta silti inhottavaa tämä vuoto =/
jos ei ala loppumaan niin sitten otan ainakih yhteyttä,voihan se olla ettei kaikki tullutkaan ulos ja nyt sitten tiputtelee kaikki pois..siinähän se kun en tiedä onko menkat vai ei,keskeytysvuoto loppui silloin noin 3-4 viikkoa sitten jo =) - riikka
turhauttavaa.. =/ kirjoitti:
Ajattelin että jos jollakin muullakin on menkat kestäneet pitkän aikaa,tänään menossa tiistai ja vuoto jatkuu,en tiedä pitäisikö jo soittaaa naistenklinikalle ja kysellä neuvoja,vuoto on kyllä nyt jo aika niukkaa..pärjäisi varmaan pienellä sitellä tai jollain valkovuotosuojalla vain mutta silti inhottavaa tämä vuoto =/
jos ei ala loppumaan niin sitten otan ainakih yhteyttä,voihan se olla ettei kaikki tullutkaan ulos ja nyt sitten tiputtelee kaikki pois..siinähän se kun en tiedä onko menkat vai ei,keskeytysvuoto loppui silloin noin 3-4 viikkoa sitten jo =)onko sinulla ollut jo jälkitarkastus? Jos ei nii kannattaa varata heti aika sinne. Mulle ainakii tehtiin ultra ja katottiin että kaikki oli ok.
- jo se jälkitarkastus..
riikka kirjoitti:
onko sinulla ollut jo jälkitarkastus? Jos ei nii kannattaa varata heti aika sinne. Mulle ainakii tehtiin ultra ja katottiin että kaikki oli ok.
Olin kahdessa verikokeessa jossa katsottiin että se raskaushormoni on laskenut ja se oli ja eilen soittelin naistenklinikalle ja sanoivat että toisilla hormonit voi aiheuttaa vuotoa/menkat kestääkin kauemman aikaa kun kehon hormonit on "sekaisin" tai jotain semmoista ne selitti siellä.ei kuulemma ole vaarallista vaikka ikävää vuotaa koko ajan taas =/
rautaa suosittelivat hankkimaan apteekista ja jos verenvuoto jatkuu niin soittaa pitää uudestaan..=O) - me again
jo se jälkitarkastus.. kirjoitti:
Olin kahdessa verikokeessa jossa katsottiin että se raskaushormoni on laskenut ja se oli ja eilen soittelin naistenklinikalle ja sanoivat että toisilla hormonit voi aiheuttaa vuotoa/menkat kestääkin kauemman aikaa kun kehon hormonit on "sekaisin" tai jotain semmoista ne selitti siellä.ei kuulemma ole vaarallista vaikka ikävää vuotaa koko ajan taas =/
rautaa suosittelivat hankkimaan apteekista ja jos verenvuoto jatkuu niin soittaa pitää uudestaan..=O)En siis käynyt ultrassa vaan jälkitarkastus tehdään verikokeella,katsotaan että onko raskaushormoni laskenut ja onneksi se oli viime viikolla jo =)
mutta ikävää tämä vuoto ja kuinka paljon ihminen voi oikein vuotaa,onneksi ei tule paljoa mutta lenpifarkut jää silti kaappiin odottamaan käyttöä kun on ikävää olla tiukoissa farkuissa suojan kanssa,kunpa tämä vain loppuisi .. - riikka
me again kirjoitti:
En siis käynyt ultrassa vaan jälkitarkastus tehdään verikokeella,katsotaan että onko raskaushormoni laskenut ja onneksi se oli viime viikolla jo =)
mutta ikävää tämä vuoto ja kuinka paljon ihminen voi oikein vuotaa,onneksi ei tule paljoa mutta lenpifarkut jää silti kaappiin odottamaan käyttöä kun on ikävää olla tiukoissa farkuissa suojan kanssa,kunpa tämä vain loppuisi ..taas oli pelkkä ultra. Ei otettu verikokeita ollenkaan. Ainoastaan sairaalassa kun olin, että laittovat emättimeen lääkkeet nii sillon otti hempparin kun vuotoa oli ollu aika paljon edellisen vuorokauden aikana (ensimmäisen suun kautta otettavan lääkkeen jälkeen), ja mulla ei muutenkaa oo mikään hirmu hyvä hemppari.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492338- 262213
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271545Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161534- 1241447
- 191093
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71984Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut117954Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89944Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333883