Lasitettu parveke, jolle tarvittaisiin parvekelämmitin - mistä saisi suhteellisen edullisesti? Onko teillä kokemuksia siitä, millainen malli kannattaa olla?
Mistä edullinen parvekelämmitin?
2
5630
Vastaukset
- parvekkeen lämmittäjä
Hello,
Kaikki sähkökäyttöiset infrapunalämppärit on halpoja 9,90 - 39.90 (suunnilleen)... Millainen malli kannattaa hankkia vähän riippuu miten partsia käyttää. (ja milloin).
Mulla on kaksi erilaista. Toinen on perinteinen kattoon ruuvattu pitkä lämppäri ja toinen puolisen metriä korkea maassa seisova kääntyilevä.
Tuo katossa oleva antaa "ylälämpöä" eli lämmittää niskaa ja hartioita, mutta kylmemmällä säällä se ei kyllä muuten lämmitä sillä kaikki muut osat kropasta jäävät kylmiksi. (infrapunalämmitin siis lämmittää sen mihin sen "valo" osuu. Ei ilmaa siinä välissä. ) Tuo kääntyilevä taas on tosi mainio kun haluaa vaikka syödä partsilla. Sen kun laittaa kääntyilemään esim. pöydän alle (meillä korkeat pöydät) niin lämmittää säteilyllä jalat, kädet ylösnousevalla lämmöllä ja jos oikein kylmä on niin ylälämppäri vielä lisäksi.
Niin siis kaipa suosittelen tuollaista kääntyilevää niitä myyvät lähes kaikki rautakaupat vähän erilaisina ja maksaa noin 40 egee. Näppärää tietty on, että sitä ei tartte asentaa mitenkään... ;)
jep. takaisin riippumattoon partsille kirjaa lukemaan...
h. - valo ja lämpö
mo-el on hyvä ja tehokas lämmin parveke noin 10 sekuntia ja samassa valo lisä tietoja ari rikkonen 0500-612257 /multiwell
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018063- 1075667
- 2795013
- 494953
- 763727
- 542940
- 642677
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422368