Huumeiden käyttäjistä ja alkoholisteista, pitääkö heitä hoitaa, vai ovatko aiheuttaneet ongelmansa itse?
Mitä mieltä olet
4
251
Vastaukset
>pitääkö heitä hoitaa,
Kyllä
>vai ovatko aiheuttaneet ongelmansa itse
Kyllä
Nämä eivät poissulje toisiaan. Ovat itse syypäitä riippuvuuteensa, mutta eivät kykene sitä itse katkaisemaan. Ei oma syyllisyys saa olla esteenä avun saannille.
Master Eq- EeroR
Olen samaa mieltä.
Lisäksi on mielestäni muidenkin etu että huumeidenkäyttäjiä hoidetaan, sillä näin ehkäistään rikollisuutta ja tuottavien kansalaisten ajautumista yhteiskunnalle hyödyttömiksi rappionarkomaaneiksi.
- pullopää
ne vaan ei usein itse halua hoitoa kun ovat omasta mielestään terveitä. pakkohoitokaan ei taida auttaa...kun pääsevät kotiin, aineet tulee kuvioihin takaisin.
- VFH
Ovat aiheuttaneet ongelmansa itse, ja pitää hoitaa. Myös esim. sydän- ja verisuonitaudeista, kehkosyövästä ja luunmurtumista kärsivät ovat usein itse viime kädessä syypäitä, mutta ansaitsevat toki apua siinä missä muutkin. Tämä pätee myös narkomaaneihin ja alkoholisteihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 425702
- 445223
- 483658
- 133623
- 313096
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise883053- 492790
- 562673
- 502306
- 381794