Ajattelin tänä vuonna päästää itseni helpolla....
Onko kukaan onnistunut ostamaan kaupasta hyvää valmista simaa? Minkä merkkistä se oli?
Olen joskus maistanut valmissimoja ja ne ovat maistuneet enemmän kotikaljalta kuin simalta.
Hyvä kaupan sima?
9
1817
Vastaukset 9
- maistuu
Kaikki kaupan simat maistuu samalta. Toiset tykkää mausta ja toiset ei..
- PiRi
Hyvin varustetuista kaupoista saa kotisimaa. Sitä valmistaa Hommanäs Gård Porvoossa p. 019-543026.Sitä myydään litran lasipulloissa ihan hiivan ja rusinoiden kanssa,se on siis kotisimaa, ei mitään simalimua. Olen ostanut sitä mm Stokkalta ja Munkkivuoren K-kaupasta. Sima on todella hyvää, halpaa se ei ole.
- äitykkä..
Olen kyllä sitä mieltä, että kaikki kaupan simat ovat aika karseita. Ainakin ne kaikki mitä olen maistanut vieraisilla, itse en moista moskaa ole ostanut kuin kerran.
Ja eihän sen helpompaa ole kuin siman teko! Kun vielä sokeripussin kyljessä olevaa ohjetta muuttaa niin, että laittaa sokeria rutkasti vähempi ja sitruunan lisäksi vielä appelsiinin, niin tulee ihanan raikasta ja hyvvää! - Juustina
ja se pullojen pesu pistää vastaan....
- Anonyymi00005
Simat on hinnoiteltu ylihintaiseksi ei kiitos
- Anonyymi00006
Yhden 1,5L sima pullon hinnalla saa 4×1,5L x:tra cokista vertauksen vuoksi
- Anonyymi00007
Ei sellaista olekaan kuin hyvä kaupan sima. Siman ei k uulu olla kirkasta vaan sameaa.
- Anonyymi00008
Tampereen seudulla kaupoista saa Raijan kotisimaa ja on vielä edullisempaa kuin nuo ns. kaupan bulkkisimat jotka säilytetään lämpimässä.
- Anonyymi00009
sima on parasta minusta jos se on väkevää. En osaa itte tehdä väkevää joten en siksi valmista koskaan simaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 122822
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.24777- 39695
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32668Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?45600Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?67548- 76537
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?52536- 34525
- 63506