Ajattelin tänä vuonna päästää itseni helpolla....
Onko kukaan onnistunut ostamaan kaupasta hyvää valmista simaa? Minkä merkkistä se oli?
Olen joskus maistanut valmissimoja ja ne ovat maistuneet enemmän kotikaljalta kuin simalta.
Hyvä kaupan sima?
9
1824
Vastaukset 9
- maistuu
Kaikki kaupan simat maistuu samalta. Toiset tykkää mausta ja toiset ei..
- PiRi
Hyvin varustetuista kaupoista saa kotisimaa. Sitä valmistaa Hommanäs Gård Porvoossa p. 019-543026.Sitä myydään litran lasipulloissa ihan hiivan ja rusinoiden kanssa,se on siis kotisimaa, ei mitään simalimua. Olen ostanut sitä mm Stokkalta ja Munkkivuoren K-kaupasta. Sima on todella hyvää, halpaa se ei ole.
- äitykkä..
Olen kyllä sitä mieltä, että kaikki kaupan simat ovat aika karseita. Ainakin ne kaikki mitä olen maistanut vieraisilla, itse en moista moskaa ole ostanut kuin kerran.
Ja eihän sen helpompaa ole kuin siman teko! Kun vielä sokeripussin kyljessä olevaa ohjetta muuttaa niin, että laittaa sokeria rutkasti vähempi ja sitruunan lisäksi vielä appelsiinin, niin tulee ihanan raikasta ja hyvvää! - Juustina
ja se pullojen pesu pistää vastaan....
- Anonyymi00005
Simat on hinnoiteltu ylihintaiseksi ei kiitos
- Anonyymi00006
Yhden 1,5L sima pullon hinnalla saa 4×1,5L x:tra cokista vertauksen vuoksi
- Anonyymi00007
Ei sellaista olekaan kuin hyvä kaupan sima. Siman ei k uulu olla kirkasta vaan sameaa.
- Anonyymi00008
Tampereen seudulla kaupoista saa Raijan kotisimaa ja on vielä edullisempaa kuin nuo ns. kaupan bulkkisimat jotka säilytetään lämpimässä.
- Anonyymi00009
sima on parasta minusta jos se on väkevää. En osaa itte tehdä väkevää joten en siksi valmista koskaan simaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa861966Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as381270Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134974Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.201893- 90774
- 76773
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo213688- 67657
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79628Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,46628- 64584
- 35581
- 37541
- 55517
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25467Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28452- 35434
- 33433
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin13429- 40427