Ajattelin tänä vuonna päästää itseni helpolla....
Onko kukaan onnistunut ostamaan kaupasta hyvää valmista simaa? Minkä merkkistä se oli?
Olen joskus maistanut valmissimoja ja ne ovat maistuneet enemmän kotikaljalta kuin simalta.
Hyvä kaupan sima?
4
1590
Vastaukset
- maistuu
Kaikki kaupan simat maistuu samalta. Toiset tykkää mausta ja toiset ei..
- PiRi
Hyvin varustetuista kaupoista saa kotisimaa. Sitä valmistaa Hommanäs Gård Porvoossa p. 019-543026.Sitä myydään litran lasipulloissa ihan hiivan ja rusinoiden kanssa,se on siis kotisimaa, ei mitään simalimua. Olen ostanut sitä mm Stokkalta ja Munkkivuoren K-kaupasta. Sima on todella hyvää, halpaa se ei ole.
- äitykkä..
Olen kyllä sitä mieltä, että kaikki kaupan simat ovat aika karseita. Ainakin ne kaikki mitä olen maistanut vieraisilla, itse en moista moskaa ole ostanut kuin kerran.
Ja eihän sen helpompaa ole kuin siman teko! Kun vielä sokeripussin kyljessä olevaa ohjetta muuttaa niin, että laittaa sokeria rutkasti vähempi ja sitruunan lisäksi vielä appelsiinin, niin tulee ihanan raikasta ja hyvvää! - Juustina
ja se pullojen pesu pistää vastaan....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236798Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää391209Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka231011- 75881
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47814Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a59794Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93774Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38761Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14716- 43713