HPK= Haettiin Poika Kotiin

yepsx

haettiin poika kotiin

Onnittelut!

169

21595

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • espoosta..

      teitte sen mikä teille kuuluu!! otitte pojan kotiin, parhaimmat onnittelut espoosta!!!

      • yepsx

        koko sm-liiga kausi oli melko mielenkiintoinen


      • TEEVEx
        yepsx kirjoitti:

        koko sm-liiga kausi oli melko mielenkiintoinen

        Onnea Kerholle ja kiitos canalille talven matseista!


      • joukkoliikenteen palvelutuo...

        Onnea Hämeenlinnalaisille!!! Nyt meni mestaruus todella oikeaan paikkaan! T. Kärppä-fani.


      • ihmeen
        yepsx kirjoitti:

        koko sm-liiga kausi oli melko mielenkiintoinen

        poika? onko taas joku lapsi kidnapattu?


    • Kyrpä

      hyvä vastus olitte.

      • parhaimpia

        Niin tekin. Porin Ässäöt on legendaarinen joukkue.


    • Poika Porista

      Sylin täydeltä halauksia kaikille Hämeenlinnalaisille täältä Porista. Voittonne oli erittäin arvokas sille osalle kaupunkimme asukkaista, jotka ovat kurkkua myöten täynnä jääkiekkoväen meluisaa henkseleiden paukuttelua ja oluenjuontia.
      Paikallinen valtalehti on jättänyt kuolinilmoituksiakin pois lehtensä sivuilta saadakseen tilaa Ässä-uutisille. Kaikki suuressa, nurkkapatrioottisessa hengessä, vailla mitään suhteellisuudentajua.
      Vältyimme pahimmalta.
      Tosin Hämeenlinnassa taitaa olla sivistyneellä kansanosalla kovat paikat, kun sikäläiset kiekkofanit juhlivat. Lienevät yhtä mielisairaita kuin porilaiset.
      Joka tapauksessa, kiitos, HPK kun voititte porilaiset!

      • ei edes fani

        Ei sulla kyllä oo kaikki murot kulhossa!! kerrankin kun ässät pärjää niin ei siinä pitäis kellään olla kestämistä kun toiset iloitsee!!! taidat vaan olla peruskateellinen sohvaperuna!!!! Hankipa elämä!! Ja lakkaa valittamasta todellakin turhasta!!!


      • Auvo

        Varmaan kommentit tulevat jostain Poosjärven takaa, missä linja-auto käy kerran kuukaudessa?


      • Inkeri
        ei edes fani kirjoitti:

        Ei sulla kyllä oo kaikki murot kulhossa!! kerrankin kun ässät pärjää niin ei siinä pitäis kellään olla kestämistä kun toiset iloitsee!!! taidat vaan olla peruskateellinen sohvaperuna!!!! Hankipa elämä!! Ja lakkaa valittamasta todellakin turhasta!!!

        Sulla on kiukku olo! Säälittävää. HPK teki hienon suorituksen. Vai oletko toista mieltä? Onnea ja kaikkea heille.


      • QueenOfWinter

        Tuo nyt on täysin naurettavaa.Et tainnut kiekkohulinoinnilta säästyä vaikka hopeaa tulikin.
        Upea saavutus Porin Ässiltä.Olen koko ikäni odottanut,että jotain tällaista tapahtuisi ja kyllä tuli hopeajuhlissa kyyneleet silmiin.Kaunista.Ensi vuonna voitto kotiin!


      • mä vaa
        ei edes fani kirjoitti:

        Ei sulla kyllä oo kaikki murot kulhossa!! kerrankin kun ässät pärjää niin ei siinä pitäis kellään olla kestämistä kun toiset iloitsee!!! taidat vaan olla peruskateellinen sohvaperuna!!!! Hankipa elämä!! Ja lakkaa valittamasta todellakin turhasta!!!

        Ä=Älkää
        S=siellä
        S=siat
        Ä=äkäilkö
        T=turhaan


      • Joanna
        mä vaa kirjoitti:

        Ä=Älkää
        S=siellä
        S=siat
        Ä=äkäilkö
        T=turhaan

        Ässät! Oon ollu täysillä mukana hurmoksessa!Ootte mielettömän ihanii!Leo:lle voimii vaikka siirrytkin
        Pelicanssiii!Leo oot ihana muutkin kanssa!Älkää ujostelko: Hopee ei oo todellakaaaan häpee oikeesti
        uskokaa mä jos kuka sen tiedän!Mä elän aina mukana hurmoksessa kiitokset Leo Komaroville!


    • Kärpät jee

      Onnittelut Oulusta - oikeaan oaoitteeseen meni ;)

    • fanittaja.]]]

      Jes! Arvasin jo alusta asti että hpk vie voiton, ja näin kävi.Onnittelut kaikille hpk:n pelaajille,hyvä peli. Pelatkaa yhtä hyvin jatkossa,sydämmelliset onnittelut ihanille pelaajille.. HPK! the best!!

      • INKERI

        Mahtava fiilis vieläkin. Ji Huu


    • LAPIN MIES

      ONNEA HÄMÄLÄISILLE SODANKYLÄSTÄ TOISEN POLVEN HÄMÄLÄINEN

      • INKERI

        Harvinaisen hyvä olo, iso kiitos HPK:lle. Elämästä löytyy hienoja, pieniä ilonaiheita. Kaikkea hyvää teille kaikille.Elämä voittaa.


    • särkynyt sydän

      Katkeruuden kyyneleet ovat valtavat, mutta kaikesta huolimatta ässät pelasivat tällä kaudella jokaisen porilaisen sydämiin ja millä tavalla. Hoppee ei ole häppee, kiitos ässät!!!

    • ahhhh

      loistavaa kannatin teitä koko kauden!

    • Löllörö

      Oikein paljon onnea täältä Oulusta, vuosien ahkeruutenne on palkittu..!! Jos ei meille niin sitte teille, molemmat edustamme samaa suuntausta kiekkoilussa, vauhti, taito ja asenne (jota ei tänä vuonna Kärpiltä löytyny)

    • käpärät

      HPK:han on melkein yhtä hyvä kuin Kärpät. Ja se on kova sana se.

    • ...

      Hieno Peli Kaikilta!

      • Titaanit on

        Mestari 3 vuoden päästä?


      • ...
        Titaanit on kirjoitti:

        Mestari 3 vuoden päästä?

        tottakai


    • patasydämeltä

      mestaruudesta!

      Voitaisiin jossitella sillä että finaalisarjassa kolmessa pelissä tuomaripelilläkin oli merkitystä, koska Kruus ja Favorin eivät antaneet pelin mennä fyysiseksi. Tiedossa oli rehellisesti että hpk olisi taidollisempi porukka, mutta ässien mahdollisuus piili joukkuehengessä ja fyysisessä yksinkertaisessa pelissä. Taitoa tuomarit eivät voi viedä joten sen tietää mitä siitä silloin tulee kun fyysisyyttä ei katsota hyvällä.

      On kuitenkin liioiteltua väittää että tuomarit olisivat ratkaisseet pelin kokonaan sillä osuutensa oli huippuvireensä menettäneellä maalivahdilla sekä ajoittaisella oman pään toheloinnilla. Lisäksi tässä viimeisessä pelissä ässtä hakkasi päätään hpk:n keskialueen puolustukseen, ilmeisesti paineet vain olivat sittenkin liikaa.

      Onnea HPK:lle, onneksi mestaruus meni Hämeenlinnaan eikä Ouluun tai pk-seudulle!

      • nyyh

        nyyh nyyh.


      • uskonut
        nyyh kirjoitti:

        nyyh nyyh.

        että täällä noin herkkää porukkaa oli... raportoi vaikka sille muukkoselle että itkettävät


    • Mjs

      Paras voitti, valtakunnan parasta liikkuvaa taitopeliä, loistavaa!

    • Turenkilainen

      Hienoa HPK! Kiitos myös kotipelien loistava selostaja Jouko Jaakkola! Kausi on ollut viityisä kanssasi ja kommentaattoreinesi myös tällä kaudella. Kiitos HPK! Ja kaikki mestaruuteen osallistuneet!

    • kotoisin Hämeestä

      ONNEA HPK:lle !! Vantaalta, oikea joukkue voitti, Jess jess.

    • jnnn

      Onnea todella paljon!

    • jokerifani

      mestaruuden johdosta! oikea jengi voitti mestaruuden.

      • kärppä

        parhaimmat onnittelut hpk:lle paras joukkuen voitti, tämä oli voitto jääkiekolle. ässät oli vastaantulija, yritti vain koko ajan vahingoittaa vastustajan pelaajia, surullista että tuollaisia joukkueita on vielä olemassa, tai siis valmentajia jotka ruokkii noita ns. pelaajia....


      • padanhämmentäjä
        kärppä kirjoitti:

        parhaimmat onnittelut hpk:lle paras joukkuen voitti, tämä oli voitto jääkiekolle. ässät oli vastaantulija, yritti vain koko ajan vahingoittaa vastustajan pelaajia, surullista että tuollaisia joukkueita on vielä olemassa, tai siis valmentajia jotka ruokkii noita ns. pelaajia....

        No johan tuli katkeraa tekstiä kärpältä, voi voi.
        Mutta täydestä Patasydämestäni Onnea Kerholle !
        Ja Kiitos Ässät, hieno oli kausi !


      • lumikko
        kärppä kirjoitti:

        parhaimmat onnittelut hpk:lle paras joukkuen voitti, tämä oli voitto jääkiekolle. ässät oli vastaantulija, yritti vain koko ajan vahingoittaa vastustajan pelaajia, surullista että tuollaisia joukkueita on vielä olemassa, tai siis valmentajia jotka ruokkii noita ns. pelaajia....

        no on se surullista ettei tuolla pelaaja budjetilla päästä viellä mestaruuteen kärppien täytyy nostaaa budjettia vielä puolella ni voi pärjätä taito joukkueita vastaan naurettavaa vahinko että bäkströmin peukalo oli kipee siinä olis voinu käydä niin et pata olis vieny niit pelei viel enemmä hä
        ei päckströmin nupi kestä se on nähty jo mm kiekosakin pelle ryhmä


      • Kärppäfani naapurista
        lumikko kirjoitti:

        no on se surullista ettei tuolla pelaaja budjetilla päästä viellä mestaruuteen kärppien täytyy nostaaa budjettia vielä puolella ni voi pärjätä taito joukkueita vastaan naurettavaa vahinko että bäkströmin peukalo oli kipee siinä olis voinu käydä niin et pata olis vieny niit pelei viel enemmä hä
        ei päckströmin nupi kestä se on nähty jo mm kiekosakin pelle ryhmä

        Piä kuule suus soukemmalla. Kärpät on kuitenkin paras, vaikkei tänä vuonna kultaa OTTANEETKAAN. Ensi vuonna sitten ottaa. Kun Kärpät ei ollut enää kultataistelussa, ajattelin, että HPK:n täytyy nyt voittaa ÄSSÄT ja olin siitä aivan varma, vaikka 6-henkisessä perheessämme vain minä ja nuorin poikamme olimme HPK:n kannattajia. Maalivahti-poikamme ja kolme muuta perheenjäsentä löivät vetoa Ässien puolesta. Kyllä me nuorimman kanssa riemuitsimme täysillä HPK:n voittoa, tuntui tosi hienolta. Oikein suuret onnittelut HPK:lle voitosta!


    • petteripunakuono

      Eli HAITTE POJAN HYVÄÄN KOTIIN! Kyllä petteripunakuono nukkuu ens yön hyvin, kun tietää että poika pääsi hyvään kotiin.

    • pösilö666

      onneks olkoon..Hämeenlinna sai mitä me ei osattu ottaa!

      • hpk-fani

        jep.Hienoa että vietiin kulta!!:))


    • Tapparammiäs

      Onnea Mestarit!

      Jäätävä esitys viimeisessä finaalissa.

      Ja Hämeen Parasta Kiekkoa. Nyyh, nyt siitä on todiste ;)

    • yks vaan

      Ei raaka peli, vaan upeet taidot..

    • homma

      että Ässät HÄVIS, voi olla että taas voi alkaa kuunnella satakunnanradiota,josko sieltä alkaisi tulla oikein kunnon ohjelmaa,ettei sitä ainaista kiekkoilua. YLPEYS KÄY LANKEEMUKSEN EDELLÄ: HAHHAA

      • turun peruilta

        Mukavaa että mestaruus saavutetaan muuallakin kuin
        suurseuroissa.


    • Jaaja

      Paras voitti, ässät oli vissiin valmiiksi jo tyytyneet hopeaan. Onnea ässille hopeasta, se ei ole häviö vaan voitto!!

    • Tapparalainen___

      Parhaat onnittelut Suomen mestareille.

      Hieno joukkue, hieno valmentaja sekä muu organisaatio sekä hieno kaupunki!

      Olette mestaruuden ansainneet.

      • 24KR

        ONNITTELUT HPK JA KIITOS ÄSSÄT!


    • Näin se

      Ei poika ole kotonaan,(OULUSSA) vaan vain käymässä vaihto-oppilaana Hämeenlinnassa.

    • ................

      Eihän se voi kotiin mennä! Ei se oo ennen ees ollu koskaan Hämennlinnassa!!!!!
      Eli se menee vaan käymään kylässä!!!!




















































































      SE ON FAKTA!!!!!!




























      HEHEHEHEHEEEEE!!!!!!

    • Onnittelut suomen mestareille. vaikka olenkin ikuinen Ässä- fani oli voitto oikeutettu hpk:lle.
      viimeiset kaksi peliä oli kaikkea muuta kuin jääkiekkoa ässiltä ja sen vuoksi hpk ansaitsi mestaruuden

      • jep jep

        Onnea Kerho....Tätä on odotettu..Kiitos !!!!

        Pienen särön Ässien mahtaavaan fanilaumaan joka teki Porin hallista "hornankattilan" oli porin yleisön vihellyskonsertti ja buuaus HPK:n vastaanottaessa kultamitaleitaan....ei noin...peli on peliä ja paremmat voitti....


    • Kärppä-fani

      Hyvä hPK! Halusitte Poikaa eniten! Hyvää kiekkoo teiltä! Kärppien otteista näki et ne ei haluu mestariksi tänä vuonna. Mutta sitte ensi vuonna...

    • häme

      Tänään ansaitut voiton juhlat!!

      • Ässät-fani

        Paljon onnea HPK:lle! Olitte parempia ja ansaitsitte kullan.


      • ElluZ^

        Tooodellakin.. :D Hyvä kerho!


    • minä vaan

      lämpimät onnittelut ässille hopeasta! nyt kirvelee kullan menetys mutta hopea on jotain, mistä kukaan meistä ässä- faneista ei osaanut edes kauden alussa unelmoida, eivätkä varmaan pojat itsekään. siis onnea pojat, te todella näytitte mitä on taistelutahto ja porilainen hulluus parhaimmillaan!!! kiitos teille!

      • Miisu

        Näin on,Ässät on paras,ei muuta voi sanoa,niin saatanan hienot pelit veditte kyllä!Hopea ei ole häpeä,todellakaan.


    • Oulusta Katja

      Onnittelut HPK:lle voitosta. Hieno suoritus. Näinhän se on, että paras aina voittaa. Onnea! HPK on ollut alusta asti kovassa iskussa. Itse olen Oulusta ja tietysti Kärppien kannattaja mutta näin nyt kävi ja hienoa silti.

      • kärppä fani

        oon samaa mieltä mun mielest kärpät ei ees yrittäny saada kultaa mut hyvä kun HPK pärjää siis todella hyvin


      • Kat
        kärppä fani kirjoitti:

        oon samaa mieltä mun mielest kärpät ei ees yrittäny saada kultaa mut hyvä kun HPK pärjää siis todella hyvin

        Kiva, kun joku muukin on samaa mieltä. Mukavaa illan jatkoa sulle Oulun kärppäfani.


    • kaappihomo

      HOMOPOJATKOTIIN:0)

    • vulma

      poika on nyt turvallisesti matkalla uuteen kotiinsa... hämeenlinnan torilla oli tunnelta katossa kun viimeiset peli minuutit käynnistyivät.. oli hienoa olla seuraamassa niin hienoa hetkeä.

    • Onnittelut HPK:lle, hienoa peliä, hyvä joukkue, parempi voitti, vaikka ässiä kannatin, ässätkään ei hävinneet, vaan voitti hopeaa.

    • monta vuotta huippuporukka ,ja aina rikkaammat ostaa, pelurit.

      Nyt viimeinkin. onnea t:raision porukka.

    • Havainnoitsija

      Kulta kuuluu voittajille ja siitä onnittelut HPK:lle!
      Katsojalle kuuluu kuitenkin oikeus kritiikkiin ja siinä kullan hohtoa himmentää Kerhon ämmämäiseen käyttäytymiseen lähteminen. Pelaamalla kulta olisi ollut paljon kiiltävämpi, mutta nyt hämäläiset lähtivät samaan leikkiiin suurseurojen kanssa ja "muukkostivat" Ässät ulos kapean materiaalinsa kanssa. Kysyä ja arvailla nyt vain sopii, miten olisi käynyt, jos Ässien selkäranka olisi pettänyt ja he olisivat lähteneet samaan kelkkaan??

    • olkku

      ONNET HPK!!!

      • Nimetön

        Olen jo pitkään odotanut tämän paskan loppumista.

        opiskeliln aikoinani Porissa (suomen perslävessä) ja voin todeta et tämä tappio oli niille mulkuille ihan oikein !!!!!!!!!!!


      • Nikkerssoni
        Nimetön kirjoitti:

        Olen jo pitkään odotanut tämän paskan loppumista.

        opiskeliln aikoinani Porissa (suomen perslävessä) ja voin todeta et tämä tappio oli niille mulkuille ihan oikein !!!!!!!!!!!

        Et sitten oppinut yhtään mitään?


      • Mölli.
        Nimetön kirjoitti:

        Olen jo pitkään odotanut tämän paskan loppumista.

        opiskeliln aikoinani Porissa (suomen perslävessä) ja voin todeta et tämä tappio oli niille mulkuille ihan oikein !!!!!!!!!!!

        Oli opiskelu turhaa, kun ei osaa edes kirjoittaa oikein.


      • kalpa52

        se on selvää että parempi voitti tänään. hpk hämeenlinnan häpeä kerho hävisi mestaruuden ÄSSILLE koska eivät ilman videon lähettämistä pystynyt voittamaan pelejä. hpk voitti "mestaruuden " ainoastaan itkemisellä....


      • joopa joo
        kalpa52 kirjoitti:

        se on selvää että parempi voitti tänään. hpk hämeenlinnan häpeä kerho hävisi mestaruuden ÄSSILLE koska eivät ilman videon lähettämistä pystynyt voittamaan pelejä. hpk voitti "mestaruuden " ainoastaan itkemisellä....

        Niimpä niin... Ja huomattiin miten käy, kun ässiltä otti tilan pois. Ei tullut mitenkään yllätyksenä, että kun Tuomarit ottaa turhan jälkipelin pois niin Ässillä menee pakka sekaisin. Sillähän ne ovat pärjänneet, eli siis vastustajan pelaajien häirinnällä. Ei siitä sen enempää. Hyvä suoritus silti Ässiltä, ainakin nälkää oli enemmän kuin ns. isoilla seuroilla :D Ja favorin nyt veti omaa showtaan hämeenlinnassa.


      • QueenOfWinter

        Miten niin? Kaunista tuo Ässien hopea! Turha kuvitella,että itseluottamus tai mikään muu olisi rapistunut! Ensi vuonna nähdään!


    • wulflady

      Onnea kerholle tulihan se poika vihdoinkin meille.Nythän se nähtiin kuka se itki ja oli tuttiritari niinkuin siel oli katsomossa plakaatteja ja ässille voisi vihjeeksi antaa että syökää ens kaudella rautaa tai pinaattia niin pysytte pystyssä kun taklataan niin ei tule vahinkoja ja pelikin voisi kulkea paremmin.

    • jys

      arvatkaa mika meno on, saispas tän metelin sinne nettiin

    • TPS-fani

      Ihanaa kun sai ensimmäisen mestaruuden!

    • JARSKI

      ONNEA POJAN JOHDOSTA T: HIFK

    • Ville82

      Vihdoin,vihdoin :)tätä on odotettu.Kerho ansaitsi mestaruuden:)Kannataja jo vuodesta -92 :)

    • Ilves

      Joo onnittelut hpk:lle. Hyvä että mestaruus tuli hämeeseen. Ens vuonna sitten juhlitaan Tampereella ja Ilveksessä.

      • minä

        teiltä puuttuu ja HÄN Ville Leino!!Käännänkö puukkoa.....


    • icegender

      kiitos teille hpk loistavasta sm.kullasta ja siitä että voittoon ei tarvita RUOTSALAISTA TAI USEAMPAA !SIITÄ KUNNIA MYÖS ÄSSILLE.

    • Nikkerssoni

      HPK:n voitto oli pelillisesti ansaittu. Mutta pitikö siellä Muukkosen ovella käydä jatkuvasti pillittämässä?

      • minä

        sitä mieltä ainoa oikea fyysisyys oli pataässän harrastamaa tilanteiden jälkeen myöhässä harrastettu koirailua...?Kysyn vaan,koska tuon osaa jo junnut..


      • taidot kunniaan

        Kyllä HPK oli se joka vääryydet kärsi. Jokelan taklaus oli puhdas ja kaksi ottelua pelikieltoa. Parempi jutella ottelun jälkeen kun jäädä makaamaan kentälle joka hipaisusta - tosi mies ei jää makaamaan kentälle odottamaan lekuria ja hetken päästä taas vipellä kentällä. Tää oli siis viittaus moneen muuhun Ässien kenttäpillittäjään. Tai stuntman-riksmaniin, hehe.

        Se Jokelan taklaus oli ikävä - kun ne kiekon suuhun tuomat haavatkin aukes uudestaan - se on totta. Mutta kädet oli kiinni vartalossa ja luistimet kiinni jäässä kuten pitääkin. A-junnut saisivat vaan pysyä A-junnu peleissä niin ei tulis vahinkoja.


      • Kerho

        ÄSSIÄ vastaan! Maalit tehtiin mailalla vastustajan verkkoon, ei ovilla pillittämällä!
        Asettanee ÄSSIEN jälkipillityksen omaan valoonsa!
        Jääkiekko-nimisessä palloilulajissa voittaja on eniten vastustajan verkkoon maaleja tehnyt joukkua, mitä ei pillittämällä muuksi tai edes "muukkoseksi" muuteta.


    • ...niin

      Ketä kiinnostaa...

    • nivis

      Huonompi homma ku voitti!!Pitää täällä Nivalassa ruveta leventään tietä et mahtuu se Nielikäinen kulkee sen mitalinsa kanssa täällä!!!!

      • minä

        niin että periaatteesa Pasille kuuluis myös häppee hoppee????


      • nivis
        minä kirjoitti:

        niin että periaatteesa Pasille kuuluis myös häppee hoppee????

        eikö se periaatteessa kuulu!!!


      • minä
        nivis kirjoitti:

        eikö se periaatteessa kuulu!!!

        RIDE ON...


    • Muli Muli

      JEEE kerho voittii ... IHannnaaaaa

      • minä

        kunniaan kun ei muuhun pysty. :=)


    • vaan, mutta

      Paljon onnea, onneksi häme voitti! Kuitenkin kaihertaa vähän.... miks se ei oo Tappara??? Ehkä tähän on tyytyminen!?!?!? Mutta ei oo kauaa kun kaikki alkaa taas alusta, silloin ei kerhopojat pärjää!!!! Haetaan kuitenkin Suomelle MM-Kutaa ennen sitä! Eikö vaan?

    • gaabox

      HAHAHAA Juntit porilaiset ääliöt punaisine tukkineen haahaa vituttaako kun ei poika tullutkaan kotiin?? nyt harmittaa kun piti naapurin tädin mennä tukka ihan värjäämään vallan punaiseksi voi voi hahahaa juntit!!
      tajuutteko juntit porilaiset?? Pori on suomen persläpi.

    • kajaanista

      onnea toivottaa myös kainuun kansa,virkistävää että saadaan uusi mestari.

    • Lady_

      Niin siinä sitten kävi että poika tuli kotiin... Ei voi tunnetta sanoiksi muuttaa! Pitkän työn tulos palkittiin, aivan mahtavaa!!!
      Onnea HPK:lle ja kaikille kannattajille ja Hämeenlinnalaisille.

    • minä

      on tämän illan suosikki burgeri snakarilla Hämeenlinnassa......Porilainen kezupilla... :=)

    • Ketämies

      Muistkaa aina, ketä paskahousuja arvostaa on itsekin paskahousu. Kabinettien kautta voittoon..

      • minä

        sanon minä.Ripusta sinäkin ne paska housus sinne narulle ja ala nauttimaan kesästä.


      • ....
        minä kirjoitti:

        sanon minä.Ripusta sinäkin ne paska housus sinne narulle ja ala nauttimaan kesästä.

        Sulla on itellä helvetin paskanen vaippa päällä... näkyy jo..


      • TOTUUS JEES

        LähetäLähetetty: Lau Huh 22, 2006 21:38 Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Muokkaa/Poista viesti
        Katsomossa oli kyltti.....................
        Hämeenlinnan video kerho.....repesin täysin niinhän se on.
        Ässille kunnia kovasta taistelusta ja kaikkien kiekkofanien
        ja todellisten pelimiehien sydämmessä ÄSSÄT on se joukkue
        ketä saa kaikkien muiden joukkueiden arvostuksen.
        Nelosen TIME OUT ohjelma keskusteli asian tiimoilta ja
        ei HPK siinä saanut kyllä asiantuntijoilta mitään kehuja päinvastoin.
        TUOMARI-TUOMARI-TUOMARI-TUOMARI-TUOMARI-TUOMARI-
        NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN aivan ratkaisijako???
        Niin nelosella vähän ajateltiin.
        HPK kapteeni ketä pelin jälkeen haastateltiin (Louhi?)
        sanoi olellisimman tämä jää kirjoihin(niin jää),mutta millä tavalla.
        Jos se on pelaajan eka kommentti niin tietää,että jotain on omallatunnolla.

        Yleensä hopea on hävitty,mutta tämän 2006 vuoden kakkonen muistetaan
        siinä oikeana voittajana.

        Aivan kuin Hämeenlinnassa (röhröhkatsomo huusi ämmälauma)
        Se toteutui HPK oli ÄMMÄLAUMA.Hyvää kannustusta.
        Nukkukaa yönne hyvin me ollaan todelliset voittajat niiden silmissä
        ketä urheilua kunnioittaa.
        Pasi(KING)Nurmisen sanoja käyttäen:ÄSSÄT se todellinen voittaja!
        _________________


      • ämmä
        TOTUUS JEES kirjoitti:

        LähetäLähetetty: Lau Huh 22, 2006 21:38 Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Muokkaa/Poista viesti
        Katsomossa oli kyltti.....................
        Hämeenlinnan video kerho.....repesin täysin niinhän se on.
        Ässille kunnia kovasta taistelusta ja kaikkien kiekkofanien
        ja todellisten pelimiehien sydämmessä ÄSSÄT on se joukkue
        ketä saa kaikkien muiden joukkueiden arvostuksen.
        Nelosen TIME OUT ohjelma keskusteli asian tiimoilta ja
        ei HPK siinä saanut kyllä asiantuntijoilta mitään kehuja päinvastoin.
        TUOMARI-TUOMARI-TUOMARI-TUOMARI-TUOMARI-TUOMARI-
        NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN aivan ratkaisijako???
        Niin nelosella vähän ajateltiin.
        HPK kapteeni ketä pelin jälkeen haastateltiin (Louhi?)
        sanoi olellisimman tämä jää kirjoihin(niin jää),mutta millä tavalla.
        Jos se on pelaajan eka kommentti niin tietää,että jotain on omallatunnolla.

        Yleensä hopea on hävitty,mutta tämän 2006 vuoden kakkonen muistetaan
        siinä oikeana voittajana.

        Aivan kuin Hämeenlinnassa (röhröhkatsomo huusi ämmälauma)
        Se toteutui HPK oli ÄMMÄLAUMA.Hyvää kannustusta.
        Nukkukaa yönne hyvin me ollaan todelliset voittajat niiden silmissä
        ketä urheilua kunnioittaa.
        Pasi(KING)Nurmisen sanoja käyttäen:ÄSSÄT se todellinen voittaja!
        _________________

        Röyh ämmä tuosta ei saa kyl mitään selvää röyh... tuostakin voisi olla toista mieltä... paras aina kuitenkin voittaa sanot mitä hyvänsä..


      • Ketämies
        ämmä kirjoitti:

        Röyh ämmä tuosta ei saa kyl mitään selvää röyh... tuostakin voisi olla toista mieltä... paras aina kuitenkin voittaa sanot mitä hyvänsä..

        Tuohon höpöjuttuun ei usko enää ketään.. Se voittaa kenellä sattuu onni potkimaan oikealla hetkellä.. Niin se vaan on.


      • Äijä
        TOTUUS JEES kirjoitti:

        LähetäLähetetty: Lau Huh 22, 2006 21:38 Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Muokkaa/Poista viesti
        Katsomossa oli kyltti.....................
        Hämeenlinnan video kerho.....repesin täysin niinhän se on.
        Ässille kunnia kovasta taistelusta ja kaikkien kiekkofanien
        ja todellisten pelimiehien sydämmessä ÄSSÄT on se joukkue
        ketä saa kaikkien muiden joukkueiden arvostuksen.
        Nelosen TIME OUT ohjelma keskusteli asian tiimoilta ja
        ei HPK siinä saanut kyllä asiantuntijoilta mitään kehuja päinvastoin.
        TUOMARI-TUOMARI-TUOMARI-TUOMARI-TUOMARI-TUOMARI-
        NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN aivan ratkaisijako???
        Niin nelosella vähän ajateltiin.
        HPK kapteeni ketä pelin jälkeen haastateltiin (Louhi?)
        sanoi olellisimman tämä jää kirjoihin(niin jää),mutta millä tavalla.
        Jos se on pelaajan eka kommentti niin tietää,että jotain on omallatunnolla.

        Yleensä hopea on hävitty,mutta tämän 2006 vuoden kakkonen muistetaan
        siinä oikeana voittajana.

        Aivan kuin Hämeenlinnassa (röhröhkatsomo huusi ämmälauma)
        Se toteutui HPK oli ÄMMÄLAUMA.Hyvää kannustusta.
        Nukkukaa yönne hyvin me ollaan todelliset voittajat niiden silmissä
        ketä urheilua kunnioittaa.
        Pasi(KING)Nurmisen sanoja käyttäen:ÄSSÄT se todellinen voittaja!
        _________________

        Mikä helevetin itkupilli se täällä poraa. Eiköhän se oo niin, että parempi voittaa ja sillä selvä. Sä oot huono häviäjä ja häpeäks Ässille.
        Patapaidatkin pelas hemmetin hyvin, mutta tällä kertaa se ei vaan riittänyt. Ja turha rutista asioista mitkä ei edes kaukolassa tapahtunut. Ja tiedä sitten kumpi on enemmän ämmien touhua... filmaaminen vai nostaa kissa pöydälle jälkikäteen, jos omat pelaajat ei halua harrastaa filmaamista. Totuus on kuitenkin se, ettei tuomarit vihellä jäähyjä ellet heittäydy joka hipasusta jäälle rähmälles.
        Mutta niin tai näin, niin kerho on kultansa ansainnut, vaikka täällä joku naurettava ämmä muuta itkeekin.


      • yyyy
        TOTUUS JEES kirjoitti:

        LähetäLähetetty: Lau Huh 22, 2006 21:38 Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Muokkaa/Poista viesti
        Katsomossa oli kyltti.....................
        Hämeenlinnan video kerho.....repesin täysin niinhän se on.
        Ässille kunnia kovasta taistelusta ja kaikkien kiekkofanien
        ja todellisten pelimiehien sydämmessä ÄSSÄT on se joukkue
        ketä saa kaikkien muiden joukkueiden arvostuksen.
        Nelosen TIME OUT ohjelma keskusteli asian tiimoilta ja
        ei HPK siinä saanut kyllä asiantuntijoilta mitään kehuja päinvastoin.
        TUOMARI-TUOMARI-TUOMARI-TUOMARI-TUOMARI-TUOMARI-
        NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN aivan ratkaisijako???
        Niin nelosella vähän ajateltiin.
        HPK kapteeni ketä pelin jälkeen haastateltiin (Louhi?)
        sanoi olellisimman tämä jää kirjoihin(niin jää),mutta millä tavalla.
        Jos se on pelaajan eka kommentti niin tietää,että jotain on omallatunnolla.

        Yleensä hopea on hävitty,mutta tämän 2006 vuoden kakkonen muistetaan
        siinä oikeana voittajana.

        Aivan kuin Hämeenlinnassa (röhröhkatsomo huusi ämmälauma)
        Se toteutui HPK oli ÄMMÄLAUMA.Hyvää kannustusta.
        Nukkukaa yönne hyvin me ollaan todelliset voittajat niiden silmissä
        ketä urheilua kunnioittaa.
        Pasi(KING)Nurmisen sanoja käyttäen:ÄSSÄT se todellinen voittaja!
        _________________

        nyyyh voi voi


      • INKERI
        TOTUUS JEES kirjoitti:

        LähetäLähetetty: Lau Huh 22, 2006 21:38 Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Muokkaa/Poista viesti
        Katsomossa oli kyltti.....................
        Hämeenlinnan video kerho.....repesin täysin niinhän se on.
        Ässille kunnia kovasta taistelusta ja kaikkien kiekkofanien
        ja todellisten pelimiehien sydämmessä ÄSSÄT on se joukkue
        ketä saa kaikkien muiden joukkueiden arvostuksen.
        Nelosen TIME OUT ohjelma keskusteli asian tiimoilta ja
        ei HPK siinä saanut kyllä asiantuntijoilta mitään kehuja päinvastoin.
        TUOMARI-TUOMARI-TUOMARI-TUOMARI-TUOMARI-TUOMARI-
        NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN aivan ratkaisijako???
        Niin nelosella vähän ajateltiin.
        HPK kapteeni ketä pelin jälkeen haastateltiin (Louhi?)
        sanoi olellisimman tämä jää kirjoihin(niin jää),mutta millä tavalla.
        Jos se on pelaajan eka kommentti niin tietää,että jotain on omallatunnolla.

        Yleensä hopea on hävitty,mutta tämän 2006 vuoden kakkonen muistetaan
        siinä oikeana voittajana.

        Aivan kuin Hämeenlinnassa (röhröhkatsomo huusi ämmälauma)
        Se toteutui HPK oli ÄMMÄLAUMA.Hyvää kannustusta.
        Nukkukaa yönne hyvin me ollaan todelliset voittajat niiden silmissä
        ketä urheilua kunnioittaa.
        Pasi(KING)Nurmisen sanoja käyttäen:ÄSSÄT se todellinen voittaja!
        _________________

        Onko sulla vaikeaa myöntää totuus.Ässistä puhuttu ja kehuttu,mutta miten kävikään. Parempi voitti ja sillä siisti.Myönnä totuus!Onnittelut Hämeenlinnaan
        T. Kouvolan tyttö


      • HÄVIÄJÄ
        TOTUUS JEES kirjoitti:

        LähetäLähetetty: Lau Huh 22, 2006 21:38 Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Muokkaa/Poista viesti
        Katsomossa oli kyltti.....................
        Hämeenlinnan video kerho.....repesin täysin niinhän se on.
        Ässille kunnia kovasta taistelusta ja kaikkien kiekkofanien
        ja todellisten pelimiehien sydämmessä ÄSSÄT on se joukkue
        ketä saa kaikkien muiden joukkueiden arvostuksen.
        Nelosen TIME OUT ohjelma keskusteli asian tiimoilta ja
        ei HPK siinä saanut kyllä asiantuntijoilta mitään kehuja päinvastoin.
        TUOMARI-TUOMARI-TUOMARI-TUOMARI-TUOMARI-TUOMARI-
        NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN aivan ratkaisijako???
        Niin nelosella vähän ajateltiin.
        HPK kapteeni ketä pelin jälkeen haastateltiin (Louhi?)
        sanoi olellisimman tämä jää kirjoihin(niin jää),mutta millä tavalla.
        Jos se on pelaajan eka kommentti niin tietää,että jotain on omallatunnolla.

        Yleensä hopea on hävitty,mutta tämän 2006 vuoden kakkonen muistetaan
        siinä oikeana voittajana.

        Aivan kuin Hämeenlinnassa (röhröhkatsomo huusi ämmälauma)
        Se toteutui HPK oli ÄMMÄLAUMA.Hyvää kannustusta.
        Nukkukaa yönne hyvin me ollaan todelliset voittajat niiden silmissä
        ketä urheilua kunnioittaa.
        Pasi(KING)Nurmisen sanoja käyttäen:ÄSSÄT se todellinen voittaja!
        _________________

        ...eipä voi muuta sanoa! Mutta koitappa kestää:)


      • Kiisseli
        TOTUUS JEES kirjoitti:

        LähetäLähetetty: Lau Huh 22, 2006 21:38 Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Muokkaa/Poista viesti
        Katsomossa oli kyltti.....................
        Hämeenlinnan video kerho.....repesin täysin niinhän se on.
        Ässille kunnia kovasta taistelusta ja kaikkien kiekkofanien
        ja todellisten pelimiehien sydämmessä ÄSSÄT on se joukkue
        ketä saa kaikkien muiden joukkueiden arvostuksen.
        Nelosen TIME OUT ohjelma keskusteli asian tiimoilta ja
        ei HPK siinä saanut kyllä asiantuntijoilta mitään kehuja päinvastoin.
        TUOMARI-TUOMARI-TUOMARI-TUOMARI-TUOMARI-TUOMARI-
        NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN aivan ratkaisijako???
        Niin nelosella vähän ajateltiin.
        HPK kapteeni ketä pelin jälkeen haastateltiin (Louhi?)
        sanoi olellisimman tämä jää kirjoihin(niin jää),mutta millä tavalla.
        Jos se on pelaajan eka kommentti niin tietää,että jotain on omallatunnolla.

        Yleensä hopea on hävitty,mutta tämän 2006 vuoden kakkonen muistetaan
        siinä oikeana voittajana.

        Aivan kuin Hämeenlinnassa (röhröhkatsomo huusi ämmälauma)
        Se toteutui HPK oli ÄMMÄLAUMA.Hyvää kannustusta.
        Nukkukaa yönne hyvin me ollaan todelliset voittajat niiden silmissä
        ketä urheilua kunnioittaa.
        Pasi(KING)Nurmisen sanoja käyttäen:ÄSSÄT se todellinen voittaja!
        _________________

        Ässät suohon!


      • Kärpäle
        INKERI kirjoitti:

        Onko sulla vaikeaa myöntää totuus.Ässistä puhuttu ja kehuttu,mutta miten kävikään. Parempi voitti ja sillä siisti.Myönnä totuus!Onnittelut Hämeenlinnaan
        T. Kouvolan tyttö

        Joo, Ässiä hehkutettiin aivan liikaa, oli todella ärsyttävää. Kun Kärpät ei voittanut, niin oikea osoite mestaruudelle oli HPK. ONNEA!


      • HÄVIÄJÄ OLET
        TOTUUS JEES kirjoitti:

        LähetäLähetetty: Lau Huh 22, 2006 21:38 Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Muokkaa/Poista viesti
        Katsomossa oli kyltti.....................
        Hämeenlinnan video kerho.....repesin täysin niinhän se on.
        Ässille kunnia kovasta taistelusta ja kaikkien kiekkofanien
        ja todellisten pelimiehien sydämmessä ÄSSÄT on se joukkue
        ketä saa kaikkien muiden joukkueiden arvostuksen.
        Nelosen TIME OUT ohjelma keskusteli asian tiimoilta ja
        ei HPK siinä saanut kyllä asiantuntijoilta mitään kehuja päinvastoin.
        TUOMARI-TUOMARI-TUOMARI-TUOMARI-TUOMARI-TUOMARI-
        NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN aivan ratkaisijako???
        Niin nelosella vähän ajateltiin.
        HPK kapteeni ketä pelin jälkeen haastateltiin (Louhi?)
        sanoi olellisimman tämä jää kirjoihin(niin jää),mutta millä tavalla.
        Jos se on pelaajan eka kommentti niin tietää,että jotain on omallatunnolla.

        Yleensä hopea on hävitty,mutta tämän 2006 vuoden kakkonen muistetaan
        siinä oikeana voittajana.

        Aivan kuin Hämeenlinnassa (röhröhkatsomo huusi ämmälauma)
        Se toteutui HPK oli ÄMMÄLAUMA.Hyvää kannustusta.
        Nukkukaa yönne hyvin me ollaan todelliset voittajat niiden silmissä
        ketä urheilua kunnioittaa.
        Pasi(KING)Nurmisen sanoja käyttäen:ÄSSÄT se todellinen voittaja!
        _________________

        ..aika ämmä...puhut sekavia...älä ota enää


      • Kerho
        TOTUUS JEES kirjoitti:

        LähetäLähetetty: Lau Huh 22, 2006 21:38 Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Muokkaa/Poista viesti
        Katsomossa oli kyltti.....................
        Hämeenlinnan video kerho.....repesin täysin niinhän se on.
        Ässille kunnia kovasta taistelusta ja kaikkien kiekkofanien
        ja todellisten pelimiehien sydämmessä ÄSSÄT on se joukkue
        ketä saa kaikkien muiden joukkueiden arvostuksen.
        Nelosen TIME OUT ohjelma keskusteli asian tiimoilta ja
        ei HPK siinä saanut kyllä asiantuntijoilta mitään kehuja päinvastoin.
        TUOMARI-TUOMARI-TUOMARI-TUOMARI-TUOMARI-TUOMARI-
        NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN aivan ratkaisijako???
        Niin nelosella vähän ajateltiin.
        HPK kapteeni ketä pelin jälkeen haastateltiin (Louhi?)
        sanoi olellisimman tämä jää kirjoihin(niin jää),mutta millä tavalla.
        Jos se on pelaajan eka kommentti niin tietää,että jotain on omallatunnolla.

        Yleensä hopea on hävitty,mutta tämän 2006 vuoden kakkonen muistetaan
        siinä oikeana voittajana.

        Aivan kuin Hämeenlinnassa (röhröhkatsomo huusi ämmälauma)
        Se toteutui HPK oli ÄMMÄLAUMA.Hyvää kannustusta.
        Nukkukaa yönne hyvin me ollaan todelliset voittajat niiden silmissä
        ketä urheilua kunnioittaa.
        Pasi(KING)Nurmisen sanoja käyttäen:ÄSSÄT se todellinen voittaja!
        _________________

        Aivan, kun noustaan yöstä peräti kakkoseksi!
        Onnea, ÄSSÄT!
        Toivottaa: Ykkönen, kultajoukkue HPK!


      • QueenOfWinter
        TOTUUS JEES kirjoitti:

        LähetäLähetetty: Lau Huh 22, 2006 21:38 Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Muokkaa/Poista viesti
        Katsomossa oli kyltti.....................
        Hämeenlinnan video kerho.....repesin täysin niinhän se on.
        Ässille kunnia kovasta taistelusta ja kaikkien kiekkofanien
        ja todellisten pelimiehien sydämmessä ÄSSÄT on se joukkue
        ketä saa kaikkien muiden joukkueiden arvostuksen.
        Nelosen TIME OUT ohjelma keskusteli asian tiimoilta ja
        ei HPK siinä saanut kyllä asiantuntijoilta mitään kehuja päinvastoin.
        TUOMARI-TUOMARI-TUOMARI-TUOMARI-TUOMARI-TUOMARI-
        NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN aivan ratkaisijako???
        Niin nelosella vähän ajateltiin.
        HPK kapteeni ketä pelin jälkeen haastateltiin (Louhi?)
        sanoi olellisimman tämä jää kirjoihin(niin jää),mutta millä tavalla.
        Jos se on pelaajan eka kommentti niin tietää,että jotain on omallatunnolla.

        Yleensä hopea on hävitty,mutta tämän 2006 vuoden kakkonen muistetaan
        siinä oikeana voittajana.

        Aivan kuin Hämeenlinnassa (röhröhkatsomo huusi ämmälauma)
        Se toteutui HPK oli ÄMMÄLAUMA.Hyvää kannustusta.
        Nukkukaa yönne hyvin me ollaan todelliset voittajat niiden silmissä
        ketä urheilua kunnioittaa.
        Pasi(KING)Nurmisen sanoja käyttäen:ÄSSÄT se todellinen voittaja!
        _________________

        Joo-o.Karseeta tuomaripeliä!
        Hämeenlinnan Video Kerho- kyltti oli loistava.
        Tulisivat yyteriin sukeltamaan!
        Hopea oli VOITTO!


      • äijä myös
        Äijä kirjoitti:

        Mikä helevetin itkupilli se täällä poraa. Eiköhän se oo niin, että parempi voittaa ja sillä selvä. Sä oot huono häviäjä ja häpeäks Ässille.
        Patapaidatkin pelas hemmetin hyvin, mutta tällä kertaa se ei vaan riittänyt. Ja turha rutista asioista mitkä ei edes kaukolassa tapahtunut. Ja tiedä sitten kumpi on enemmän ämmien touhua... filmaaminen vai nostaa kissa pöydälle jälkikäteen, jos omat pelaajat ei halua harrastaa filmaamista. Totuus on kuitenkin se, ettei tuomarit vihellä jäähyjä ellet heittäydy joka hipasusta jäälle rähmälles.
        Mutta niin tai näin, niin kerho on kultansa ansainnut, vaikka täällä joku naurettava ämmä muuta itkeekin.

        Ei siitä kannatta niin suurta meteliä pitää, sitä harrastaa kaikki. Mm. Laamanen, jatkoaikaa lainaten "maailmanhistorian nopein toipuminen aivotärähdyksestä".
        Aivan oikein nelosen TimeOutissa puhuivat että tuollainen raporttien lähettely on saatava loppumaan, se ei kuulu Suomen kiekkoiluun.
        Tuo raporttien lähettely ei ole pelaajien vika!

        Parempi voitti ja onnittelut Hämeenlinnaan kullasta sekä Poriin hopeasta.


    • Kärppämies

      Harmitti kun Kärpät ei pystynyt toivotulle tasolle semifinaaleissa, mutta kyllä HPK ja Ässät järjestivät mukavan piristysruiskeen koko liigalle! Ei mennyt kulta Ouluun, Helsinkiin, Turkuun tai Tampereelle vaan ihan uuteen paikkaan. Suomen jääkiekolle tämä oli hieno juttu! Onnea myös Ässille!

      • Nimetön

        HPK pelaa parasta kiekkoa! Hienoa peliä, ei painimatseja kulmissa. Upeeta, että voitti näin hienosti tyylikästä ja taitavaa kiekkoa pelaava jengi, tälläista kiekkoa toivoisi näkevänsä maailmallakin. Jalonen on upee valkku, hieno suomalainen herrasmies. Hämeenlinnalaisten toivon jatkavan juniorityötä, teillä on oikea asenne!
        T. Espoolainen kiekkoäiti


    • on varmaa

      Vaikka Tappara on terästä, niin silti ...

      Onnittelut HPK:lle ! Iloitsen voitostanne !

    • Liigavarvas

      HPK on tottunut menestymään. Kerhon edellisten kausien saavutuksiin verrattuna hopeaa ei olisi enää pidetty kovin suurena saavutuksena. On tultu tilanteeseen, jossa enää vain kulta riittää.

      Ässille pleijaritkin olisi ollut jo kova juttu viimevuosien rämpimisen jälkeen. Hopeaan varmasti ollaan tyytyväisiä Porissa, viimeistään muutaman päivän kuluttua.

      • Hienoa Peliä, Kertakaikkiaan

        Ässät on varmasti tyytyväinen hopeaan parin päivän kuluttua. Sen sijaan hesalaiset vois oppia häviämään miehekkäämmin ja stadin lehdet kirjoittelemaan vähän kypsemmin. Hirchovich (tai miten se nimi nyt kirjoitetaankaan) itki Hesarissa, kun HPK pudotti Hifkin pronssiotteluun, että huonompi voitti ja että kylmää kyytiä tulee loppuotteluissa. Prkl, jos joukkue ei kahteen viimeiseen otteluun pystynyt tekemään maalin maalia, niin aika raju toi väite, että huonompi voitti. Iltalehti kirjoitti 'Hameenlinnasta' jne jne.. Näitä kaikkia kirjoituksia ja juttuja vastaan kannattaa tsekata kylmät tosiasiat, jotka Jukka Jalonen kiteytti: 13 playoff-pelistä HPK hävisi yhden ainoan varsinaisella peliajalla. Ässiä HPK voi kiittää siitä, että Ässät hoiti Kärpät pronssiotteluun. Veikkaan, että Hifk oli kuitenkin Kärppiä helpompi vastus HPK:lle. Voin olla väärässäkin, mutta eipä päästä kokeilemaan toista vaihtoehtoa...


      • onj
        Hienoa Peliä, Kertakaikkiaan kirjoitti:

        Ässät on varmasti tyytyväinen hopeaan parin päivän kuluttua. Sen sijaan hesalaiset vois oppia häviämään miehekkäämmin ja stadin lehdet kirjoittelemaan vähän kypsemmin. Hirchovich (tai miten se nimi nyt kirjoitetaankaan) itki Hesarissa, kun HPK pudotti Hifkin pronssiotteluun, että huonompi voitti ja että kylmää kyytiä tulee loppuotteluissa. Prkl, jos joukkue ei kahteen viimeiseen otteluun pystynyt tekemään maalin maalia, niin aika raju toi väite, että huonompi voitti. Iltalehti kirjoitti 'Hameenlinnasta' jne jne.. Näitä kaikkia kirjoituksia ja juttuja vastaan kannattaa tsekata kylmät tosiasiat, jotka Jukka Jalonen kiteytti: 13 playoff-pelistä HPK hävisi yhden ainoan varsinaisella peliajalla. Ässiä HPK voi kiittää siitä, että Ässät hoiti Kärpät pronssiotteluun. Veikkaan, että Hifk oli kuitenkin Kärppiä helpompi vastus HPK:lle. Voin olla väärässäkin, mutta eipä päästä kokeilemaan toista vaihtoehtoa...

        Unohdit sen suurimman itkijän(joka sanoi semien alussa että HPK:ta ei saa päästää Poriin itkemään) missäs hän on nyt, kun alkaa MM-kisat


    • Jefe.

      Hieno homma, ns. pronssitiimi sai vihdoinkin kultaa ja ässätkin pitkästä aikaa mitaleille. Olisi HIFK enemmin joutunut itkemään Ässiä vastaan, kuin mitä nämä stadilaiset juntit vinkui ;)

    • Turkulainen

      Jep jatkakaa vaan samaan malliin

    • hese

      mitä mie voisin sannoo teille muuta kun suuret onnittelut!!!!!!!
      MAHTAVAAAA!!!!!!!!

      • joukkoliikenteen palveluntu...

        Onnea HPK:lle. Näin Kärppä-fanina olen sitä mieltä että tänä vuonna paras joukkue todellakin voitti!!!!


    • JYP tyttö

      VIIMEINKIN:)!!! Siis jollekin seuralle suo SM-kullan, niin se on nimeenomaan HPK...Oon jo monta vuotta toivonu, että Kerho sais ne ainaiset pronssit kirkastettua. Nyt on juhlan paikka:)!!!!

      ONNEA!!! Luvatkaa, ettei poikaa ainakaan Ouluun päästetä heti:)!

      • juhlitaan

        Kiitos, nyt juhlitaan.


      • sari

        Ihan uutta asiaa,
        Jos oikeesti halutaan voittaa, Karalahti peleihin ja kaikki tyhmät höpötykset veke. Mistä tässä nyt on oikeesti kyse. Mennäänkö peleihin vai "opetetaanko" taas isää naimaan?
        Parhaat Jätkät jäälle, niin pärjätään!


      • Tosiasiat tosiasioina..
        sari kirjoitti:

        Ihan uutta asiaa,
        Jos oikeesti halutaan voittaa, Karalahti peleihin ja kaikki tyhmät höpötykset veke. Mistä tässä nyt on oikeesti kyse. Mennäänkö peleihin vai "opetetaanko" taas isää naimaan?
        Parhaat Jätkät jäälle, niin pärjätään!

        ..pysymään siellä kentällä? ..olis sitä Hifk tarvinnu pronssipelissä, aika iso taloudellinenkin juttu kyseessä.. Lätkä on joukkuepeliä, ei tarvita tollasia sooloilijoita, nehän tuhoo koko pelin! Ei auta, vaikka ois kuinka hyvä yksilönä... Jos kaikki tekis niin kuin Karalahti, voitas unohtaa koko sm-liiga ja muutkin lätkäkisat.. HPK todiste hyvästä joukkuehengestä - ei kai kukaan kiistä, kuinka hyviä yksilöitä on esim. Jokereissa, Bluesissa ja TPS:ssä, mutta missä ne oli, kun tosi playoffit alko?


      • sari
        Tosiasiat tosiasioina.. kirjoitti:

        ..pysymään siellä kentällä? ..olis sitä Hifk tarvinnu pronssipelissä, aika iso taloudellinenkin juttu kyseessä.. Lätkä on joukkuepeliä, ei tarvita tollasia sooloilijoita, nehän tuhoo koko pelin! Ei auta, vaikka ois kuinka hyvä yksilönä... Jos kaikki tekis niin kuin Karalahti, voitas unohtaa koko sm-liiga ja muutkin lätkäkisat.. HPK todiste hyvästä joukkuehengestä - ei kai kukaan kiistä, kuinka hyviä yksilöitä on esim. Jokereissa, Bluesissa ja TPS:ssä, mutta missä ne oli, kun tosi playoffit alko?

        Nyt pitää jeesustelut jättää


    • RAIPE

      Pudottiin suomenmestareille ja Tapparan tytöt sai mitä tilasi.Onnittelut myös PAROLAAN!!!

    • JA ONNITTELEE...

      Pudottiin Suomenmestareille ja noi tapparan tytöt taktikoi lomat! Vielä kerran ONNEA HPK!!!!!!!!


      T:RAIPE

    • kärppänen

      Mahtavat onnittelut HPK:lle Suomen Mestaruudesta!!! Ampukaa tänään torilla NIIN isoja raketteja et näkyy Oulussa asti..HiH; )

      • ensi..

        vuonna otetaan se takas.


    • joku^^

      ehe ehe

    • masa

      jo oli aikakin.

    • Mii

      Tosi hieno homma HPK!!! Onnea Suomen Mestareille!!! :)

    • HPK4EVER-70

      Oli värikkäät finaalit.Harmi että vain yksi voi voittaa mutta nyt oli HPK:n vuoro.Se on monta vuotta ollut niin lähellä..että ei kai kukaan voi sanoa ettei kerho olisi jo mestaruutta ansainnut.Onnittelut myös Ässille hienosta voitetusta hopeasta.

    • yepsx

      reilua porukkaa nämä hockey- ihmiset

    • miesten peli

      Joo. "ämmä" joukkue voitti...
      Siis naurettavaa kun omat avut ei riitä niin sit pyydetään tuomaritarkkailija katsomaan jos vaan saataisiin taklauksesta kaveri pelikieltoon...
      Voi saat... menisivät pelaan ringetteä jos ei pysty miesten peliin..

      • koko

        jääkiekkoilu on täysin ämmämäisten miesten peliä, isot karvakullimiehet, painaa pää tyhjänä mustan läpykän perässä, sairasta touhua.
        Samoin on jääkiekkofanit, uskoisin että heillä ei taida olla äo oikein korkealla, radiossakin täytyy jo aamukuudesta alkaen joka levyn jälkeen toitottaa miten on pelit päättyneet, eikö se tulos mene kerralla kaaliin, mitä sitä täytyy puolille päivin toistaa, samaa paskaa.


      • karppa

        katteleppa levonen työn touhussa hpk-hifk peleissä. taso samaa luokkaa kun sun jutut,ässät finaalissa ja porilainen fani käytös. paljon hienoja tyyppejä hienon pelin parissa mutta sääntökirja on hukkunut. varmaan ens kaudeks joku kauppa ottaa sen myyntiin. osta se....... onittelut kaikille mukaville porilaisille hopeesta. kesä pori kiva paikka.......t.karppa


      • ikuinen kerho fani

        vaikka täää nyt tulee vähä jäljessä ni eikö ässä fanilla kestä häviö voivoi meeppä urputtaa jonnekki muualle musta punainen paska pää


    • raha ei ratkaise

      Kiitos Ässät ja HPK.....
      Nujersitte kaikki "raharikkaat" mahtijoukkueet..
      Voiko paremmin todistaa että rahalla ei kaikkea saa...muttä kun on tunnetta niin sillä saa vaikka kultaa ja hopeaa..
      KIITOS !!!

    • Oulunjärvi

      Kiitos kun voititte ässät. Ja onnea mestaruudesta

    • Lätkä

      Onnea molemmille jengeille, mutta kyllä kerho on kultansa ansainnut.
      Hieno toritapahtuma jota piti ihan tampereelta asti lähteä katsomaan. Ei sinne torille olis varmaan enempää väkeä mahtunutkaan.

      • karppa

        se oli tosiaan täys.....


    • jorppe33

      HPK on aivan säälittävä porukka "miehiä" jotka itkee joka vitun asiasta, ja lähettää esim. jotain helvetin videoita ja raporttejaan tarkkailijoille, kun muuten he ei pärjää (ja ihan sama pätee Tapparaan).....ainakin mulla meni maku koko saatanan luuseriporukkaan, eli minäkin toivoin ( niinkuin yli puolet koko Suomesta ) Porin Ässien voittoa. Koska ne kaverit ei ITKE, ne on MIEHIÄ, ja jääkiekko nyt vaan sattuu olemaan MIESTEN laji!!

      Ja lisäksi melkein jopa toivon sitä, että ensi kaudella se saatanan luuseri-laamanen nyt ihan oikeasti taklataan pois pelistä, ja pitkälle sairaslomalle, ja vielä niin, ettei sitä tarvi miltään videoilta jälkikäteen kattella...

      Nauttikaa ämmät voitostanne!

      • HPK4EVER-70

        tää nyt on taas tätä katkeraa itkemistä kun ei oma suosikkijoukkue pärjännyt niin yritetään viedä toisilta voiton arvo..Onneks noin ajattelevia on säälittävän pieni ressukkasakki.


      • taas hassuttelee vastustaja...

        no saatana sä sielä itket kun ne LUUSERI ässät hävis 4-1 hpk:lle!!!
        vitun runkkari homo.
        perkele ässät on runkkareita jotka hävii saatana
        hpk:lle HELVETTI

        Ottaisit mallia hpk:n MIEHISTÄ!!!


      • karppa

        kiva kuulla kun .......no joo iso ämmä itkee. pelissä on säännöt. onittelut ässä tausta/tuki porukalle. hieno kausi teiltä.


      • kirjoittamaan
        taas hassuttelee vastustaja... kirjoitti:

        no saatana sä sielä itket kun ne LUUSERI ässät hävis 4-1 hpk:lle!!!
        vitun runkkari homo.
        perkele ässät on runkkareita jotka hävii saatana
        hpk:lle HELVETTI

        Ottaisit mallia hpk:n MIEHISTÄ!!!

        vai oletko vielä pien lunkkari äitin helmoissa. Sorry, mutta aika pieni vähemmistö arvostaa HPK:n porukkaa mestaruudesta huolimatta. Ne on saaneet Hämeenlinnalaisille 'pojille' itkupillin maineen. Eli vedä se hame korviisi pieni lukihäiriöinen rukka.


    • jonikk

      hpk voitti onneks kultaa ja 4-1
      vielä ässä fanit on paskoja witun helvetin tyhmiä

    • Ä S S Ä T ! ! ! !

      Kiitos, olitte aika vastus FAVORIN ja KRUUS. Toivottavasti saippua ei lopu kesken Hamekerhon suihkuhuoneessa ;)

      • karppa

        unohdit levosen listalta..poika kotiin ok


    • kräpäläinen

      No, on se hyvä että Suomestakin saadaan nyt jonkunlainen joukkue Pietarin Super six-turnaukseen. Kärpät- Moskovan Dynamo loppuottelu oli parasta hokia, mitä tällä kaudella nähtiin. Aivan huikea peli, veti vertoja viime kauden SM-finaaleillekin. Aika hupaisaa olisi ollut nähdä Ässien "hurmos" 15 000 hengen hallissa, jossa oli kourallinen katsojia muiden seurojen paitsi Dynamon matseissa. Onnea vaan HPK:lle, teitä odottaa hyvä turnaus tammikuussa!!

    • Turrex

      Taisi olla hieman tuomarillakin osuutta näissä finaali peleissä. Kuinkahan paljon HPK = HomoPoikienKerho mahtoi maksaa tuomarille??

      • HPK4EVER-70

        tuomarithan finaalit ratkas..ja muukkonen.. ja videot..ja hpk:n itkeminen..ja vuosien takainen mailanmittautus..ja mitä vielä.. hohhoijaa..katkeraa näyttää kalkki olevan =D


      • Turrex
        HPK4EVER-70 kirjoitti:

        tuomarithan finaalit ratkas..ja muukkonen.. ja videot..ja hpk:n itkeminen..ja vuosien takainen mailanmittautus..ja mitä vielä.. hohhoijaa..katkeraa näyttää kalkki olevan =D

        Eipä sullakaan taida kovin vahvasti mennä...mietippä jos ässät olis voittanu niin kuinka paljon sulla olis sitä kalkkia suussa.


      • HPK4EVER-70
        Turrex kirjoitti:

        Eipä sullakaan taida kovin vahvasti mennä...mietippä jos ässät olis voittanu niin kuinka paljon sulla olis sitä kalkkia suussa.

        kyllä varmaan vituttais.. on vituttanu välierä tappiot aika monta kertaa mutta vittuuko sille voi jos toinen on parempi..yksittäisissä otteluissa tuomarilla saattaa olla lopputulokseen vaikutusta muttei koko ottelusarjaa tuomarit ratkaise.Yrittihän Levonenkin kaikkensa että finaalissa olis ollu hifk..sen on myöntänyt niin ässät kuin ifk fanitkin.


      • Patasydän90
        HPK4EVER-70 kirjoitti:

        kyllä varmaan vituttais.. on vituttanu välierä tappiot aika monta kertaa mutta vittuuko sille voi jos toinen on parempi..yksittäisissä otteluissa tuomarilla saattaa olla lopputulokseen vaikutusta muttei koko ottelusarjaa tuomarit ratkaise.Yrittihän Levonenkin kaikkensa että finaalissa olis ollu hifk..sen on myöntänyt niin ässät kuin ifk fanitkin.

        Hieno homma Ässät! Olin eilen hopeajuhlissa ja hienoa oli. Näille Hämeenlinnalaisille: Eikö olekin ihmeellistä että Ässien hopeejuhlis oli 15000 ihmist ja teil oli kultajuhlis vaa 5000?? Kyllä sen huomaa mikä on Suomen jääkiekko kaupunki!


      • fhdatjrj
        Patasydän90 kirjoitti:

        Hieno homma Ässät! Olin eilen hopeajuhlissa ja hienoa oli. Näille Hämeenlinnalaisille: Eikö olekin ihmeellistä että Ässien hopeejuhlis oli 15000 ihmist ja teil oli kultajuhlis vaa 5000?? Kyllä sen huomaa mikä on Suomen jääkiekko kaupunki!

        75000 asukkaan kaupungissa faneja torilla 15000
        50000 asukkaan kaupungissa faneja torilla 10000

        eikös tuo ole sama määrä prosenteissa?vai menikö laskutapa jo liian vaikeaksi?


      • Patasydän90
        fhdatjrj kirjoitti:

        75000 asukkaan kaupungissa faneja torilla 15000
        50000 asukkaan kaupungissa faneja torilla 10000

        eikös tuo ole sama määrä prosenteissa?vai menikö laskutapa jo liian vaikeaksi?

        Joo mut eikö luulis et ku kotijoukkue voittaa kultaa ni siel olis hiukan enemmän porukkaa ku hopeejuhlis? Mut kyl oli Ässil hienot juhlat:D Ens vuon on meil sit kultaa!! Kiitos paidasta Forsbacka:D PATASYDÄN SYKKII!!


    • :::::

      tai jotain sinne päin...

    • andymccoy

      Tulihan se viimeinkin Hämmeenlinnaan!

    • Kakkapylly

      Janis sprukts ja Rob haisi (pahalle)

    • Mitä Äksyin Ämmä

      vain minultakin - seuran 1. Suomen mestaruus on voitettu!

    • minä

      YKS MUN SUOSIKKIJENGEISTÄ ÄSSIEN JA IFKOON OHELLA SEKÄ TAPPARAN..JA TEPSIN..KERHON KIEKKO ON SELLAISTA KLM-KIEKKOA.KUNPA HPK VOITTAISI KOLME MESTARUUTTA PUTKEEN LÄHIVUOSINA

      • blackmagictiger

        AI KUN HPK VOITTAISI JOSKUS 25 MESTARUUTTA PUTKEEN JA NOUSISI SUOMEN MONTREAL CANADIENSSIKSI


    • Konttaa ja häviää

      Todellakin tänäkeväänä,kuten viime vuonna on toteamus, HPK= Häviö Pian Kalpalle

      • HPK SM-2010

        Niinkös siinä nyt kävi? Onnea vaan Kalpalle sinnen pronssiotteluun!


    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1622
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe