Sopupelisarja se oli

Uskokaa nyt jo!!

Kärpät-Ässät. Kärpät lahjoitti finaalipaikan Ässille. Syynä se että liika menestys vie nälän ja tyhjentää katsomot. Tämä takaa ensikaudelle vielä yleisöä.

Kelatkaapa ny vähän!! Ennen nikke pelasi puudutettuna. Nyt niinkin terveenä viltissä että voi pelata pronssipelin sekä suoraan maajoukkueeseen.

Törkeää fanien pettämistä Kärpiltä tollainen. Mut Harkimon sanoin.."bisnes is bisnes"

5

326

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näslund

      Time outissakin heittivät kevyttä piikkiä Oulun suuntaan ja epäilivät niken loukkaantumista..

    • vaikeata myöntää

      tosiasioita. Ässät oli Kärppiä parempia, PISTE.

      Mutta mikäli sun omat uskomuksesi tekee sinusta onnellisemman, niin selitä asia itsellesi juuri noin.

      Toisaalta on vaikeata ymmärtää, miksi kannatat Kärppiä, jos uskot asiaasi. Siinä tapauksessa Kärpät on pettänyt sinut ja muut kannattajansa todella pahasti. Ja mikäli asia olisi kuten väität, niin mitä hyötyä siitä olisi ollut Kärpille??? Mitä hyötyä sinulle ja kannattajille???

      Esität, että menestys "syö" nälän ja vie yleisön. Omituinen teesi, asiahan on juuri päinvastoin, mitä enemmän menestymistä, sitä enemmän yleisöä ja kiinnostusta.

      Jos tässä joku pettää jotakin, se olet sinä, joka petät Kärpät ja muut kannattajat. Motiivejasi on vaikea ymmärtää, mutta tosiasiassa Kärpät ei tarvitse sinun kaltaisia kannattajia! Lisäksi kommentoit loukkaantuneen pelaajan loukkaantumista vastoin parempaa tietoa ja esität oman näkemyksesi fakta-tietona. Aika alhaista touhua.

      Kyllä se olet sinä, joka olet pettänyt Kärpät, eikä päinvastoin.

      Olet kuullut näköjään "iki vanhan" sanonnan "business is business" ja olet irroittanut se aivan muusta yhteydestä (kokonaisuudesta) ja laittanut sen Harkimon suuhun. Osoitat silläkin, kuinka tietämätön olet liikemaailmasta. Etkä ymmärrä, mitä sanonnalla tarkoitetaan ja missä yhteydessä sitä käytetään.

      Täysin turhaa jankutusta pidät asiasta, ei ollut ensimmäinen kerta, kun toistat samaa virttä. Sun kannattaisi pitää mölyt mahassa asioista mistä et ymmärrä yhtään mitään. Kevätkin on jo pitkällä ja lumet sulaa, pääset kohta "neppaamaan" kilpureita hiekkalaatikkoon.

      • Petteri.

        ..kritiikki hyvät Kärppäfanit. Asiaa voi todellakin katsoa monelta kantilta. Kyllä nykyurheilu niin likaista on ettei ole lainkaan utopiaa heittää tuollaista teoriaa..

        Miten esimerkiksi perustelet Backströmin omalaatuisen sairasloman ja nyt mies tavoittelee tosissaan maajoukkuevahdin paikkaa. Jokainen pätkääkään asiasta ymmärtävä tajuaa että joku mättää. Istuin pronssipelin 2 erää niken takana katsomossa ja mies oli tosiaankin terve.. ei minkäänlaista ontumista.


      • Petteri. kirjoitti:

        ..kritiikki hyvät Kärppäfanit. Asiaa voi todellakin katsoa monelta kantilta. Kyllä nykyurheilu niin likaista on ettei ole lainkaan utopiaa heittää tuollaista teoriaa..

        Miten esimerkiksi perustelet Backströmin omalaatuisen sairasloman ja nyt mies tavoittelee tosissaan maajoukkuevahdin paikkaa. Jokainen pätkääkään asiasta ymmärtävä tajuaa että joku mättää. Istuin pronssipelin 2 erää niken takana katsomossa ja mies oli tosiaankin terve.. ei minkäänlaista ontumista.

        Mitä omalaatuista pelaajan loukkaantumisessa on? Jos itse uskot väitteisiisi, niin hyvä on. Ei kuitenkaan pidä lähteä esittämään faktoina väitteitä, joista ei ole mitään näyttöä.


      • Caspar
        Petteri. kirjoitti:

        ..kritiikki hyvät Kärppäfanit. Asiaa voi todellakin katsoa monelta kantilta. Kyllä nykyurheilu niin likaista on ettei ole lainkaan utopiaa heittää tuollaista teoriaa..

        Miten esimerkiksi perustelet Backströmin omalaatuisen sairasloman ja nyt mies tavoittelee tosissaan maajoukkuevahdin paikkaa. Jokainen pätkääkään asiasta ymmärtävä tajuaa että joku mättää. Istuin pronssipelin 2 erää niken takana katsomossa ja mies oli tosiaankin terve.. ei minkäänlaista ontumista.

        Lepo helpottaa nimittäin huomattavasti vammojen hoitoa! Joskus päivänkin huili avittaa ällistyttävän paljon, vaikka vamman tullessa saattaa luulla joutuvansa olemaan pitkäänkin sivussa.

        Tietäisit kyllä jos pelaisit itse...

        Nykyurheilun likaisuudesta saatat kyllä valitettavasti olla oikeassa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      1032
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      89
      812
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      745
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      59
      738
    5. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      734
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      675
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      114
      583
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      47
      570
    9. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      528
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      502
    Aihe