Sopupelisarja se oli

Uskokaa nyt jo!!

Kärpät-Ässät. Kärpät lahjoitti finaalipaikan Ässille. Syynä se että liika menestys vie nälän ja tyhjentää katsomot. Tämä takaa ensikaudelle vielä yleisöä.

Kelatkaapa ny vähän!! Ennen nikke pelasi puudutettuna. Nyt niinkin terveenä viltissä että voi pelata pronssipelin sekä suoraan maajoukkueeseen.

Törkeää fanien pettämistä Kärpiltä tollainen. Mut Harkimon sanoin.."bisnes is bisnes"

5

326

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näslund

      Time outissakin heittivät kevyttä piikkiä Oulun suuntaan ja epäilivät niken loukkaantumista..

    • vaikeata myöntää

      tosiasioita. Ässät oli Kärppiä parempia, PISTE.

      Mutta mikäli sun omat uskomuksesi tekee sinusta onnellisemman, niin selitä asia itsellesi juuri noin.

      Toisaalta on vaikeata ymmärtää, miksi kannatat Kärppiä, jos uskot asiaasi. Siinä tapauksessa Kärpät on pettänyt sinut ja muut kannattajansa todella pahasti. Ja mikäli asia olisi kuten väität, niin mitä hyötyä siitä olisi ollut Kärpille??? Mitä hyötyä sinulle ja kannattajille???

      Esität, että menestys "syö" nälän ja vie yleisön. Omituinen teesi, asiahan on juuri päinvastoin, mitä enemmän menestymistä, sitä enemmän yleisöä ja kiinnostusta.

      Jos tässä joku pettää jotakin, se olet sinä, joka petät Kärpät ja muut kannattajat. Motiivejasi on vaikea ymmärtää, mutta tosiasiassa Kärpät ei tarvitse sinun kaltaisia kannattajia! Lisäksi kommentoit loukkaantuneen pelaajan loukkaantumista vastoin parempaa tietoa ja esität oman näkemyksesi fakta-tietona. Aika alhaista touhua.

      Kyllä se olet sinä, joka olet pettänyt Kärpät, eikä päinvastoin.

      Olet kuullut näköjään "iki vanhan" sanonnan "business is business" ja olet irroittanut se aivan muusta yhteydestä (kokonaisuudesta) ja laittanut sen Harkimon suuhun. Osoitat silläkin, kuinka tietämätön olet liikemaailmasta. Etkä ymmärrä, mitä sanonnalla tarkoitetaan ja missä yhteydessä sitä käytetään.

      Täysin turhaa jankutusta pidät asiasta, ei ollut ensimmäinen kerta, kun toistat samaa virttä. Sun kannattaisi pitää mölyt mahassa asioista mistä et ymmärrä yhtään mitään. Kevätkin on jo pitkällä ja lumet sulaa, pääset kohta "neppaamaan" kilpureita hiekkalaatikkoon.

      • Petteri.

        ..kritiikki hyvät Kärppäfanit. Asiaa voi todellakin katsoa monelta kantilta. Kyllä nykyurheilu niin likaista on ettei ole lainkaan utopiaa heittää tuollaista teoriaa..

        Miten esimerkiksi perustelet Backströmin omalaatuisen sairasloman ja nyt mies tavoittelee tosissaan maajoukkuevahdin paikkaa. Jokainen pätkääkään asiasta ymmärtävä tajuaa että joku mättää. Istuin pronssipelin 2 erää niken takana katsomossa ja mies oli tosiaankin terve.. ei minkäänlaista ontumista.


      • Petteri. kirjoitti:

        ..kritiikki hyvät Kärppäfanit. Asiaa voi todellakin katsoa monelta kantilta. Kyllä nykyurheilu niin likaista on ettei ole lainkaan utopiaa heittää tuollaista teoriaa..

        Miten esimerkiksi perustelet Backströmin omalaatuisen sairasloman ja nyt mies tavoittelee tosissaan maajoukkuevahdin paikkaa. Jokainen pätkääkään asiasta ymmärtävä tajuaa että joku mättää. Istuin pronssipelin 2 erää niken takana katsomossa ja mies oli tosiaankin terve.. ei minkäänlaista ontumista.

        Mitä omalaatuista pelaajan loukkaantumisessa on? Jos itse uskot väitteisiisi, niin hyvä on. Ei kuitenkaan pidä lähteä esittämään faktoina väitteitä, joista ei ole mitään näyttöä.


      • Caspar
        Petteri. kirjoitti:

        ..kritiikki hyvät Kärppäfanit. Asiaa voi todellakin katsoa monelta kantilta. Kyllä nykyurheilu niin likaista on ettei ole lainkaan utopiaa heittää tuollaista teoriaa..

        Miten esimerkiksi perustelet Backströmin omalaatuisen sairasloman ja nyt mies tavoittelee tosissaan maajoukkuevahdin paikkaa. Jokainen pätkääkään asiasta ymmärtävä tajuaa että joku mättää. Istuin pronssipelin 2 erää niken takana katsomossa ja mies oli tosiaankin terve.. ei minkäänlaista ontumista.

        Lepo helpottaa nimittäin huomattavasti vammojen hoitoa! Joskus päivänkin huili avittaa ällistyttävän paljon, vaikka vamman tullessa saattaa luulla joutuvansa olemaan pitkäänkin sivussa.

        Tietäisit kyllä jos pelaisit itse...

        Nykyurheilun likaisuudesta saatat kyllä valitettavasti olla oikeassa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      577
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      537
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      48
      503
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe