Suomen tulevaisuuden tähdet NHL:ssä

ketkä?

Ketkä on Suomen tähdet, kun Saku Koivu, Teemu Selänne ja muut lopettaa? Minun mielestä Joni Pitkäsestä voi tulla Suomen paras pakki kautta aikojen. Hyökkääjistä Tuomo Ruudusta tulee myös toinen huippupelaaja. Maalivahdit tulevat ehkä eniten esille, kun Lehtonen, Toivonen ja Rask tekevät läpimurtonsa.

10

739

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Henu

      vielä valtteri filppula, mikko koivu jajussi jokinen

    • epänormaali

      Tuomo Ruudusta tulee silloin tähtipelaaja, JOS paikat kestää. Loukkaantumisia herralla on ikävä kyllä liian paljon nuoreen ikään nähden :/ Tämä kausi oli herralta rikkonainen. Jos ensi kaudella paikat kestää, voimme odottaa paljon pisteitä :)

      Kari Lehtosesta tulee huippu maalivahti, siitä olen ihan varma. Hänestä tulee yksi Suomen johtavista maalivahdeista vielä jonain päivänä.

      Joni Pitkänen, kyllä loistava pakki. Pelasi viime yönä huimat 34 minuuttia. Luottopakki, ja tulee vielä olemaan monen monta kertaa maajoukkueessa. Minun mielestäni ainakin.

      Sitten näitä muita: Jarkko Immonen, Valtteri Filppula & Sean Bergenheim näistäkin tulee supertähtiä. Jarkko Immonen ja Sean Bergenheim [anteeksi, jos kirjoitin herran sukunimen väärin]on jo väläytellyt taitojaan. Jarkko teki 2 maalia kahdessa ensimmäisessä ottelussa. Bergenheimkin on tehnyt muutaman maalin, ja syöttöjä antanut, ellen aivan väärin muista? o.O

      • on..

        Pitkänen on jo nyt yksi NHL:n parhaista puolustajista. Jos Joni olisi pelannu koko kauden ehjänä, niin 70 pistettä olisi voinut hyvinkin tulla.
        Tulevaisuuden huippupuolustaja.


      • wattu
        on.. kirjoitti:

        Pitkänen on jo nyt yksi NHL:n parhaista puolustajista. Jos Joni olisi pelannu koko kauden ehjänä, niin 70 pistettä olisi voinut hyvinkin tulla.
        Tulevaisuuden huippupuolustaja.

        Ja vielä jokisen olli ja jarkko ruutu ja antero niittymäki... ;) jokinen ja ruutu nyky- ja tulevaisuuden ykkös hyökääjät ja niittymäki tulevaisuudern paras maalivahti


      • mitä helv..??
        wattu kirjoitti:

        Ja vielä jokisen olli ja jarkko ruutu ja antero niittymäki... ;) jokinen ja ruutu nyky- ja tulevaisuuden ykkös hyökääjät ja niittymäki tulevaisuudern paras maalivahti

        Miten niin Jarkko Ruutu? Tarkoitat varmaan Tuomo Ruutua? Jarkko Ruutu kelpaa vain neloskentän likaisen työn tekijäksi


      • Rudi rules
        mitä helv..?? kirjoitti:

        Miten niin Jarkko Ruutu? Tarkoitat varmaan Tuomo Ruutua? Jarkko Ruutu kelpaa vain neloskentän likaisen työn tekijäksi

        Jarkko Ruutu saattaa olla likaisen työn tekijä, joita tarvitaan joka joukkueessa.

        Jakke on kuitenkin väläytellyt osaamistaan, kun "pääsee" pelaamaan muutakin roolia kuin sitä mitä on totuttu näkemään; esim. Vancouverin muutamat rangaistuslaukauskisat tällä kaudella, Olympialaisissa pelasi myös todella hyviä pelejä. Ruudun ongelma vain on kova suu, joka käy koko ajan, josta rangaistustilastot suurimmalta osaltaan johtuvat ja se, että häneltä "odotetaan" juuri sitä roolia, mitä niin monet vihaavat...

        Jakke pelaa kuitenkin isolla sydämellä ja tekee kaikkensa joukkueensa puolesta! Itse pidän enemmän Ruudun kaltaisista fyysisistä pelaajista, kuin Selänteen kaltaisista "minä itse"-tyypeistä.

        Tsemppiä Jakelle jatkoon! Näytät vielä tulevaisuudessa kaikille mistä oot kotoisin!!


      • ei todellakaan
        Rudi rules kirjoitti:

        Jarkko Ruutu saattaa olla likaisen työn tekijä, joita tarvitaan joka joukkueessa.

        Jakke on kuitenkin väläytellyt osaamistaan, kun "pääsee" pelaamaan muutakin roolia kuin sitä mitä on totuttu näkemään; esim. Vancouverin muutamat rangaistuslaukauskisat tällä kaudella, Olympialaisissa pelasi myös todella hyviä pelejä. Ruudun ongelma vain on kova suu, joka käy koko ajan, josta rangaistustilastot suurimmalta osaltaan johtuvat ja se, että häneltä "odotetaan" juuri sitä roolia, mitä niin monet vihaavat...

        Jakke pelaa kuitenkin isolla sydämellä ja tekee kaikkensa joukkueensa puolesta! Itse pidän enemmän Ruudun kaltaisista fyysisistä pelaajista, kuin Selänteen kaltaisista "minä itse"-tyypeistä.

        Tsemppiä Jakelle jatkoon! Näytät vielä tulevaisuudessa kaikille mistä oot kotoisin!!

        Jarkko Ruutu!? Sillä on ikää jo 30 vuotta. Pelaa enää korkeintaan 4 kautta nhl:ssä. Tuomo Ruutu ennemin, mutta ei näytä hänestäkään tulevan mitään, ainakaan MM-kisojen esityken perusteella.


      • veinkretski

        Kyllä se niin oli, että kenttäpelaajien suhteen piti odottaa Barkoviin asti, ennen kuin tuli kunnon huippupelaaja. Ennustaisin, että Laine ja Puljujärvi ovat myös tulevaisuuden pelaajia. Tosin teidän ennustukset eivät ihan nappiin osuneet:D


    • KajaaninGretzky

      Kemppaisen Jortsu.

    • lätkäpoju

      Kyllä se on Patrik Laine ja Markus Granlund tällä hetkellä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      1991
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1898
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1485
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1194
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1153
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1119
    Aihe