Ketkä on Suomen tähdet, kun Saku Koivu, Teemu Selänne ja muut lopettaa? Minun mielestä Joni Pitkäsestä voi tulla Suomen paras pakki kautta aikojen. Hyökkääjistä Tuomo Ruudusta tulee myös toinen huippupelaaja. Maalivahdit tulevat ehkä eniten esille, kun Lehtonen, Toivonen ja Rask tekevät läpimurtonsa.
Suomen tulevaisuuden tähdet NHL:ssä
10
776
Vastaukset
- Henu
vielä valtteri filppula, mikko koivu jajussi jokinen
- epänormaali
Tuomo Ruudusta tulee silloin tähtipelaaja, JOS paikat kestää. Loukkaantumisia herralla on ikävä kyllä liian paljon nuoreen ikään nähden :/ Tämä kausi oli herralta rikkonainen. Jos ensi kaudella paikat kestää, voimme odottaa paljon pisteitä :)
Kari Lehtosesta tulee huippu maalivahti, siitä olen ihan varma. Hänestä tulee yksi Suomen johtavista maalivahdeista vielä jonain päivänä.
Joni Pitkänen, kyllä loistava pakki. Pelasi viime yönä huimat 34 minuuttia. Luottopakki, ja tulee vielä olemaan monen monta kertaa maajoukkueessa. Minun mielestäni ainakin.
Sitten näitä muita: Jarkko Immonen, Valtteri Filppula & Sean Bergenheim näistäkin tulee supertähtiä. Jarkko Immonen ja Sean Bergenheim [anteeksi, jos kirjoitin herran sukunimen väärin]on jo väläytellyt taitojaan. Jarkko teki 2 maalia kahdessa ensimmäisessä ottelussa. Bergenheimkin on tehnyt muutaman maalin, ja syöttöjä antanut, ellen aivan väärin muista? o.O- on..
Pitkänen on jo nyt yksi NHL:n parhaista puolustajista. Jos Joni olisi pelannu koko kauden ehjänä, niin 70 pistettä olisi voinut hyvinkin tulla.
Tulevaisuuden huippupuolustaja. - wattu
on.. kirjoitti:
Pitkänen on jo nyt yksi NHL:n parhaista puolustajista. Jos Joni olisi pelannu koko kauden ehjänä, niin 70 pistettä olisi voinut hyvinkin tulla.
Tulevaisuuden huippupuolustaja.Ja vielä jokisen olli ja jarkko ruutu ja antero niittymäki... ;) jokinen ja ruutu nyky- ja tulevaisuuden ykkös hyökääjät ja niittymäki tulevaisuudern paras maalivahti
- mitä helv..??
wattu kirjoitti:
Ja vielä jokisen olli ja jarkko ruutu ja antero niittymäki... ;) jokinen ja ruutu nyky- ja tulevaisuuden ykkös hyökääjät ja niittymäki tulevaisuudern paras maalivahti
Miten niin Jarkko Ruutu? Tarkoitat varmaan Tuomo Ruutua? Jarkko Ruutu kelpaa vain neloskentän likaisen työn tekijäksi
- Rudi rules
mitä helv..?? kirjoitti:
Miten niin Jarkko Ruutu? Tarkoitat varmaan Tuomo Ruutua? Jarkko Ruutu kelpaa vain neloskentän likaisen työn tekijäksi
Jarkko Ruutu saattaa olla likaisen työn tekijä, joita tarvitaan joka joukkueessa.
Jakke on kuitenkin väläytellyt osaamistaan, kun "pääsee" pelaamaan muutakin roolia kuin sitä mitä on totuttu näkemään; esim. Vancouverin muutamat rangaistuslaukauskisat tällä kaudella, Olympialaisissa pelasi myös todella hyviä pelejä. Ruudun ongelma vain on kova suu, joka käy koko ajan, josta rangaistustilastot suurimmalta osaltaan johtuvat ja se, että häneltä "odotetaan" juuri sitä roolia, mitä niin monet vihaavat...
Jakke pelaa kuitenkin isolla sydämellä ja tekee kaikkensa joukkueensa puolesta! Itse pidän enemmän Ruudun kaltaisista fyysisistä pelaajista, kuin Selänteen kaltaisista "minä itse"-tyypeistä.
Tsemppiä Jakelle jatkoon! Näytät vielä tulevaisuudessa kaikille mistä oot kotoisin!! - ei todellakaan
Rudi rules kirjoitti:
Jarkko Ruutu saattaa olla likaisen työn tekijä, joita tarvitaan joka joukkueessa.
Jakke on kuitenkin väläytellyt osaamistaan, kun "pääsee" pelaamaan muutakin roolia kuin sitä mitä on totuttu näkemään; esim. Vancouverin muutamat rangaistuslaukauskisat tällä kaudella, Olympialaisissa pelasi myös todella hyviä pelejä. Ruudun ongelma vain on kova suu, joka käy koko ajan, josta rangaistustilastot suurimmalta osaltaan johtuvat ja se, että häneltä "odotetaan" juuri sitä roolia, mitä niin monet vihaavat...
Jakke pelaa kuitenkin isolla sydämellä ja tekee kaikkensa joukkueensa puolesta! Itse pidän enemmän Ruudun kaltaisista fyysisistä pelaajista, kuin Selänteen kaltaisista "minä itse"-tyypeistä.
Tsemppiä Jakelle jatkoon! Näytät vielä tulevaisuudessa kaikille mistä oot kotoisin!!Jarkko Ruutu!? Sillä on ikää jo 30 vuotta. Pelaa enää korkeintaan 4 kautta nhl:ssä. Tuomo Ruutu ennemin, mutta ei näytä hänestäkään tulevan mitään, ainakaan MM-kisojen esityken perusteella.
- veinkretski
Kyllä se niin oli, että kenttäpelaajien suhteen piti odottaa Barkoviin asti, ennen kuin tuli kunnon huippupelaaja. Ennustaisin, että Laine ja Puljujärvi ovat myös tulevaisuuden pelaajia. Tosin teidän ennustukset eivät ihan nappiin osuneet:D
- KajaaninGretzky
Kemppaisen Jortsu.
- lätkäpoju
Kyllä se on Patrik Laine ja Markus Granlund tällä hetkellä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.34286521 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12551Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692328- 1791945
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161522Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91371- 1121337
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181791307RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601300Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421207