tuleekohan ens viikolla myyntiin hpk mestaruus lippis ja paita ja kummonenhokan ne olisi
varmasti voi olla jonoo ostamassa niitä ekalla viikolla
hpk mestaruustuotteet
6
1108
Vastaukset
- 206
Niin onnittelut HPK:lle mestaruudesta. Hyvä, ettei hesakuntipellet voittaneet! SaiPakin löi hjallixen rahanahneet pellet oikein!
- Anonyymi
30€ lippis :)
- Anonyymi
HPK aloittaa CHL -kautensa elokuussa:
https://pelaajat.com/urheilu/jaakiekko/chl - Anonyymi
Joo eipä jakoa tällä kaudella, hiukka oli tuuria viime kauden lopussa. Vastustajat pelas huonosti, HPK ei hyvin... nolo loppu kun HPK; n omasta virheestä vastustajan jäähy ja ei ollu miestä myöntämään, huono esimerkki nuorisolle.
- Anonyymi
Ei oo jakoa kyllä tälläkään kaudella eikä ees tuuri auta. Harmi vaan ku toissa keväänä tuomarit onnistui möhlimään kerholle aiheettoman mestaruuden, ikään kuin vanha kunnon kabinetti mestaruus. Kärpät on aina mestaruutensa pelanneet joten oppia siitä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo jakoa kyllä tälläkään kaudella eikä ees tuuri auta. Harmi vaan ku toissa keväänä tuomarit onnistui möhlimään kerholle aiheettoman mestaruuden, ikään kuin vanha kunnon kabinetti mestaruus. Kärpät on aina mestaruutensa pelanneet joten oppia siitä...
Samaa mieltä, harmitta vieläkin urheilullisesta näkökulmasta hpk:n lahjamestaruus -19, tuomarivirhe ei sais ratkaista mestaruutta, niitä tulee mutta tulkoot merkityksettömämmissä peleissä. Ei näin. Lisäksi epäurheilijamainen ja epärehellinen käytös hpk pelaajalta joka kopsautti mailalla omaa ukkoa eikä voinut myöntää että hän se oli, ei kärppäpelasja. En arvosta moista henkilö tai käyttäytymistä. Rehellisyys maan perii myös urheilussa. Tätä yritämme nuorisollemme kylvää mutta sitten nämä valitettavat tapaukset kumpuaa huonoina esimerkkeinä. Voitot ja mestaruudet pitää ansaita, ei saada ilmaiseksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!2313245Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa162379Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi4461505Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1221396Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2161351Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa5441298- 1111267
- 1121212
- 46974
- 66954