Sitä minä en tahdo ymmärtää näissä kiekkokeskusteluissa, että vastustajan kunnioittaminen puuttuu lähes täysin. Tänä keväänä ilmiö tuntui olevan entistäkin pahempi.
Mitä enemmän kunnioittaa vastustajaa, sitä makeammlta tuntuu voitto tästä ja toisaalta sitä vähemmän tappio kirpaisee. Tämä koskee myös yksittäisiä pelaajia. Kun osaa arvostaa vastustajan riveissä pelaavia pelaajia, niin sitä korkeammalle arvostaa kotijoukkueenkin pelaajia voiton hetkellä.
Jotta joukkue voi kehittyä, niin sen pitää oppia. Monesti vastustaja on etevämpi jollakin pelin osa-alueella ja tätä osaamista on syytä kunnioittaa. Tästä on hyvä esimerkki Kärppien ja Ässien välinen ottelusarja. Tuskin kukaan epäilee sitä, että Kärpät on näistä joukkueista taitavampi ja liikkuvampi. Silti Ässät voitti. Pahin mitä Kärpät voi tehdä on selitellä tappiota ja vähätellä vastustajaa. Se olisi virhe. Pitää tunnustaa se, että vastustaja oli parempi, analysoida ne tekijät, missä Ässät oli parempi ja katsoa, miten omaa tekemistä voisi kehittää, jotta oma joukkue ja peli kehittyisi.
Finaaleissa pelasi ne joukkueet, jotka paikan finaaleihin ansaitsi. Hyviä molemmat ja itse Kärppä-kannattajana nostan hattua niin Kerholle kuin Ässille.
Kunnioita vastustajaa
2
261
Vastaukset
- näitä palstoja
lukee niin ei saa todellakaan käsitystä mistään älypelistä, saati sitten miesten pelistä. Onneks kohta alkaa UCL-finaalit, niin näkee kunnon urheilu. Ja siinähän ei suomalaiset pärjää. Valitettavasti.
- häme vaikenee
tällä palstalla provoilee muutama tyyppi aina eri seuran kannattajina ja heittää sontaa. Pitäis olla rekisteripakko.
Katellaan jalkapallot kesällä pois ja palataan asiaan syksyllä. Soon moro.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1014646Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493172Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852909- 801680
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411470450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1021264- 15997
Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?
En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan40911Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah25900- 184884