Leo Nainen ja Skorpioni Mies..

Leo -72

Hei!
Miten toimii Leijona Naisen ja Skorpioni Miehen suhde? Onko hyvä yhdistelmä vai kannattaisko unohtaa ja olla vain ystävyys asteella?! Kertokaa omista kokemuksista.. Itselläni ei ole koskaan ollut Skorpiooni miestä rakastajana tai rakkaana..

6

1550

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tytsi

Mulla ja kihlatulla suhde toimii paremmin ku hyvin! Ollaan luonteiltamme kovin samanlaisia. Tulimerkkejä molemmat. Olen myös huomannut, että useimmat parhaat kaverinikin ovat skorpioneja, joten joku siinä merkissä viehättää meitä. Ja on muuten ollut pari muutakin exää skorpioneja. :) Hyvin toimii!!!!!

• liona

Mulla on skorpparimies ja tulista on. Toki ristiriitojakin on aika lailla, mutta jos olette rakastuneita ja avoimia toisillenne niin kaikki toimii rasvattuna. Ennen mulla oli monta vuotta vaaka jonka saanotaan olevan hyvä kumppani leijonalle, mutta voin sanoa että pelkkää ajan tuhlausta... skorpparin kanssa elämä kulkee eteenpäin!

• jellona -71

Minulla oli suhde skorpionimieheen, hyvin kiihkeää, mutta varo pistävää pistosta.Aivan ihana ihminen ja hyvin seksuaalinen! He kun ei kerro itsestään juuri mitään, yritä vaikka kysyä, mutta on muuten hyvin seurallisia miehiä. Onnea, eihän sitä koskaan tiedä!!!

• leijona
        jellona -71 kirjoitti:

Minulla oli suhde skorpionimieheen, hyvin kiihkeää, mutta varo pistävää pistosta.Aivan ihana ihminen ja hyvin seksuaalinen! He kun ei kerro itsestään juuri mitään, yritä vaikka kysyä, mutta on muuten hyvin seurallisia miehiä. Onnea, eihän sitä koskaan tiedä!!!

Olen ollut skorppionin kans neljäkuukautta ja ei täst taida tulla mitään Sen sanaan kun ei voi luottaa sanoo mä tuun ihan kohta puol tuntia saattaa kulua puol vuorokautta , järkyttävä

• jellona -71
        jellona -71 kirjoitti:

Skorppionimies on salaperäinen ja hän ei halua ihmisten tietävän hänestä mitään. Jos tuollaisia piirteitä kuin edellinen kirjoitti niin saattaapa olla että toinen nainen kuvioissa. Itse luulin olevani silloin ainut nainen hänen elämässä, mutta pian tajusin että hänen luonaan kävi myös muita naisia, ehkäpä jopa useampi???

• susanna

ei leijona naisena kannata kyll alkaa oleen =) jos kokeilisit leijona miestä se vois toimia ehkä......

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      210
      11961
    2. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      29
      8228
    3. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      59
      6363
    4. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      178
      5299
    5. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      58
      5000
    6. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      51
      4533
    7. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      119
      4451
    8. Missä vaiheessa

Päätit luovuttaa suhteeni?
      Ikävä
      119
      3956
    9. Juuri muiston ne

Rakastuneet katseesi. Huh
      Ikävä
      83