Leo Nainen ja Skorpioni Mies..

Leo -72

Hei!
Miten toimii Leijona Naisen ja Skorpioni Miehen suhde? Onko hyvä yhdistelmä vai kannattaisko unohtaa ja olla vain ystävyys asteella?! Kertokaa omista kokemuksista.. Itselläni ei ole koskaan ollut Skorpiooni miestä rakastajana tai rakkaana..

6

1521

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tytsi

Mulla ja kihlatulla suhde toimii paremmin ku hyvin! Ollaan luonteiltamme kovin samanlaisia. Tulimerkkejä molemmat. Olen myös huomannut, että useimmat parhaat kaverinikin ovat skorpioneja, joten joku siinä merkissä viehättää meitä. Ja on muuten ollut pari muutakin exää skorpioneja. :) Hyvin toimii!!!!!

• liona

Mulla on skorpparimies ja tulista on. Toki ristiriitojakin on aika lailla, mutta jos olette rakastuneita ja avoimia toisillenne niin kaikki toimii rasvattuna. Ennen mulla oli monta vuotta vaaka jonka saanotaan olevan hyvä kumppani leijonalle, mutta voin sanoa että pelkkää ajan tuhlausta... skorpparin kanssa elämä kulkee eteenpäin!

• jellona -71

Minulla oli suhde skorpionimieheen, hyvin kiihkeää, mutta varo pistävää pistosta.Aivan ihana ihminen ja hyvin seksuaalinen! He kun ei kerro itsestään juuri mitään, yritä vaikka kysyä, mutta on muuten hyvin seurallisia miehiä. Onnea, eihän sitä koskaan tiedä!!!

• leijona
        jellona -71 kirjoitti:

Minulla oli suhde skorpionimieheen, hyvin kiihkeää, mutta varo pistävää pistosta.Aivan ihana ihminen ja hyvin seksuaalinen! He kun ei kerro itsestään juuri mitään, yritä vaikka kysyä, mutta on muuten hyvin seurallisia miehiä. Onnea, eihän sitä koskaan tiedä!!!

Olen ollut skorppionin kans neljäkuukautta ja ei täst taida tulla mitään Sen sanaan kun ei voi luottaa sanoo mä tuun ihan kohta puol tuntia saattaa kulua puol vuorokautta , järkyttävä

• jellona -71
        jellona -71 kirjoitti:

Skorppionimies on salaperäinen ja hän ei halua ihmisten tietävän hänestä mitään. Jos tuollaisia piirteitä kuin edellinen kirjoitti niin saattaapa olla että toinen nainen kuvioissa. Itse luulin olevani silloin ainut nainen hänen elämässä, mutta pian tajusin että hänen luonaan kävi myös muita naisia, ehkäpä jopa useampi???

• susanna

ei leijona naisena kannata kyll alkaa oleen =) jos kokeilisit leijona miestä se vois toimia ehkä......

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      26
      5341
    2. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      88
      3754
    3. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      48
      3305
    4. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      218
      2765
    5. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      61
      2737
    6. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      52
      2655
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      32
      2470
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      153
      2380
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1985
    10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      111
      1636
    Aihe