Hei!
Miten toimii Leijona Naisen ja Skorpioni Miehen suhde? Onko hyvä yhdistelmä vai kannattaisko unohtaa ja olla vain ystävyys asteella?! Kertokaa omista kokemuksista.. Itselläni ei ole koskaan ollut Skorpiooni miestä rakastajana tai rakkaana..
Leo Nainen ja Skorpioni Mies..
6
1516
Vastaukset
- tytsi
Mulla ja kihlatulla suhde toimii paremmin ku hyvin! Ollaan luonteiltamme kovin samanlaisia. Tulimerkkejä molemmat. Olen myös huomannut, että useimmat parhaat kaverinikin ovat skorpioneja, joten joku siinä merkissä viehättää meitä. Ja on muuten ollut pari muutakin exää skorpioneja. :) Hyvin toimii!!!!!
- liona
Mulla on skorpparimies ja tulista on. Toki ristiriitojakin on aika lailla, mutta jos olette rakastuneita ja avoimia toisillenne niin kaikki toimii rasvattuna. Ennen mulla oli monta vuotta vaaka jonka saanotaan olevan hyvä kumppani leijonalle, mutta voin sanoa että pelkkää ajan tuhlausta... skorpparin kanssa elämä kulkee eteenpäin!
- jellona -71
Minulla oli suhde skorpionimieheen, hyvin kiihkeää, mutta varo pistävää pistosta.Aivan ihana ihminen ja hyvin seksuaalinen! He kun ei kerro itsestään juuri mitään, yritä vaikka kysyä, mutta on muuten hyvin seurallisia miehiä. Onnea, eihän sitä koskaan tiedä!!!
- leijona
jellona -71 kirjoitti:
Minulla oli suhde skorpionimieheen, hyvin kiihkeää, mutta varo pistävää pistosta.Aivan ihana ihminen ja hyvin seksuaalinen! He kun ei kerro itsestään juuri mitään, yritä vaikka kysyä, mutta on muuten hyvin seurallisia miehiä. Onnea, eihän sitä koskaan tiedä!!!
Olen ollut skorppionin kans neljäkuukautta ja ei täst taida tulla mitään Sen sanaan kun ei voi luottaa sanoo mä tuun ihan kohta puol tuntia saattaa kulua puol vuorokautta , järkyttävä
- jellona -71
jellona -71 kirjoitti:
Skorppionimies on salaperäinen ja hän ei halua ihmisten tietävän hänestä mitään. Jos tuollaisia piirteitä kuin edellinen kirjoitti niin saattaapa olla että toinen nainen kuvioissa. Itse luulin olevani silloin ainut nainen hänen elämässä, mutta pian tajusin että hänen luonaan kävi myös muita naisia, ehkäpä jopa useampi???
- susanna
ei leijona naisena kannata kyll alkaa oleen =) jos kokeilisit leijona miestä se vois toimia ehkä......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241741
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6791656Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651343Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3231305Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231298- 431268
- 251215
- 671165
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611142