Tarkoitus ois vääntää vapuks booli joko limevodkan tai mustikkaliköörin ympärille. Mitäs muuta siihen boolin joukkoon vois sotkea? Landringiks käy varmaan ihan tavallinen Sprite? Jos voisitte pikaisesti auttaa, kun ei oikein oo kokemusta boolien teosta.
Vappubooli limevodkasta tai mustikkalikööristä?
5
2873
Vastaukset
- neitonen22
laittaisin vielä kossua tai jotain muuta viinaa. siit mustikkaliköörist tulee kivan värinen, et kandee sitä spritee laittaa, ettei väri mee pilalle. sit jäitä ja kiivisiivuiki ehkä.
- Pauliina81
Kiitos vinkistä, aloin olla jo vähän epätoivoinen sen boolin suhteen. Ajattelin, et jos siihen booliin sen kossun lisäks sotkis vadelmaliköörii. Tulis sit "kuningatarboolii", mut taitaa tulla oudon väristä ja ehkä oudon makuistakin.
- Pauliina81
Kaipaisin vielä lisää boolivinkkejä mustikkaliköörin tai limevodkan ympärille rakennettavista booleista!!!
- ossimattson
moi, laittaisin mustikkaliköörin kanssa muumilimsaa ja koskenkorvaa tulee varmasti hyvän makuista olen testannut ja limevodkaan sopii jaffan limesitruunalimsa ja limelohkoja ja paljon jäitä ja vaikka saunalahtea..:) nam:P
- boolifriikki
Katos tuosta osoitteesta. On hyvät ja helpot neuvot hyvien boolien tekemiseen noin yleensä.
Ja reseptejä tietysti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.703287Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91881Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241269- 1291068
- 991002
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67936Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6895- 84879
- 34810