Työtä,toimeentuloa,tasa-arvoa,rauhaa!
V A P P U M A R S S I
Kokoontuminen 1.5 klo 10.30 Hakaniemen torilla.
Lähtee klo 11.Järjestää SAK:n paikallisjärjestö
Heti marssin jälkeen noin klo 12.
TYÖVÄEN VAPPUJUHLA
Kaisaniemen puistossa
järj.Helsingin Työväen Vappumarssitoimikunta
Lavalla mm.työväenlauluja esittävät duo
ARI NUMMINEN&HANNU KELLA sekä rap-artisti
STEEN1
Puhumassa Tytti Kotilainen,Soran Zaki,ja
Yrjö Hakanen
Ennen marssia käynti punaisten muistomerkillä
Eläintarhassa(lähellä Helsingin vanhaa
jäähallia)
Puheenvuoron käyttää
Varapääluottamusmies Jarmo Åsnabrygg
VAPPUMARSSI
7
566
Vastaukset
- tulossa myös
linja-auto lastillinen kommunistejä vihaavia skinheadeja sten:it mukanaan .kannattaa kommunistien pysyä kaapeissaan piilossa jos punalippu on kallis
- Se että
Onneksi nämä punalipunliehuttajat ovat vappumarsseillaan katoava luonnonvara.
Alkaa se vapunkin viettäminen kuulua heille joille se kuuluu; eli työtätekevät ja opiskelijat.
Mutta toisaalta vaikka se kommarien meno on hieman ahdistavaa, samalla on ilo katsoa sitä runsauden pulaa osanottajista.- Nimimerkki
Kiitokset:
positiivistä onneksi on
Se että 24.4.2006 klo 08.39
Nimittäin olen täsmälleen samaa mieltä jo toivon että nykynuoriso olisi kohta mukana ja ymmärtäisi mikä ilo on siitä että on kärjessä ja viis veissaa kokkomu$talaisten heitoista ja näistä kotimaisista y pu$hkasta/Berluscasta ym aatetovereista, jotka kulkevat usan ja wtcn (meinasi tulla wc) globaalikapitalsimin lipun alla ....
$tei Tuned be Red Cool!
- o.h.i.a.l
Stenkka esiintymässä, harmi et vietän vapun muualla.
- Matilaine
sinn mie tuun vaikka apostoli kyyvil!
- huutelee kadun varrelle
Vai aiotte punikit marssia vappuna,onhan se teille joku vitun työläisten juhla,saatana.Olis parempi,jos teitä olis vastaanottamassa kuularuiskukomppania,saatais kunnon verilölyly aikaseks
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271316
- 1001003
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89944Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25917Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat298798- 95758
- 34658
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.55613Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140599