Työtä,toimeentuloa,tasa-arvoa,rauhaa!
V A P P U M A R S S I
Kokoontuminen 1.5 klo 10.30 Hakaniemen torilla.
Lähtee klo 11.Järjestää SAK:n paikallisjärjestö
Heti marssin jälkeen noin klo 12.
TYÖVÄEN VAPPUJUHLA
Kaisaniemen puistossa
järj.Helsingin Työväen Vappumarssitoimikunta
Lavalla mm.työväenlauluja esittävät duo
ARI NUMMINEN&HANNU KELLA sekä rap-artisti
STEEN1
Puhumassa Tytti Kotilainen,Soran Zaki,ja
Yrjö Hakanen
Ennen marssia käynti punaisten muistomerkillä
Eläintarhassa(lähellä Helsingin vanhaa
jäähallia)
Puheenvuoron käyttää
Varapääluottamusmies Jarmo Åsnabrygg
VAPPUMARSSI
7
566
Vastaukset
- tulossa myös
linja-auto lastillinen kommunistejä vihaavia skinheadeja sten:it mukanaan .kannattaa kommunistien pysyä kaapeissaan piilossa jos punalippu on kallis
- Se että
Onneksi nämä punalipunliehuttajat ovat vappumarsseillaan katoava luonnonvara.
Alkaa se vapunkin viettäminen kuulua heille joille se kuuluu; eli työtätekevät ja opiskelijat.
Mutta toisaalta vaikka se kommarien meno on hieman ahdistavaa, samalla on ilo katsoa sitä runsauden pulaa osanottajista.- Nimimerkki
Kiitokset:
positiivistä onneksi on
Se että 24.4.2006 klo 08.39
Nimittäin olen täsmälleen samaa mieltä jo toivon että nykynuoriso olisi kohta mukana ja ymmärtäisi mikä ilo on siitä että on kärjessä ja viis veissaa kokkomu$talaisten heitoista ja näistä kotimaisista y pu$hkasta/Berluscasta ym aatetovereista, jotka kulkevat usan ja wtcn (meinasi tulla wc) globaalikapitalsimin lipun alla ....
$tei Tuned be Red Cool!
- o.h.i.a.l
Stenkka esiintymässä, harmi et vietän vapun muualla.
- Matilaine
sinn mie tuun vaikka apostoli kyyvil!
- huutelee kadun varrelle
Vai aiotte punikit marssia vappuna,onhan se teille joku vitun työläisten juhla,saatana.Olis parempi,jos teitä olis vastaanottamassa kuularuiskukomppania,saatais kunnon verilölyly aikaseks
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291323
- 100841
- 75650
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m150422Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30397Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368