onko kellään tietoa onko tulossa? tällä hetkellä tietääkseni sitä ei ole..
lävistysliike??
13
1860
Vastaukset
- tarvii
tulla.....hirveitä ne lävistykset !!!!
- slk
Vaikket sinä satukkaan pitämään lävistyksistä ni anna toisten tehä mitä haluaa äläkä toitota niitä mielipiteitäs ääneen. on ne jo kuultu.
- vastaisuudessakin.......
slk kirjoitti:
Vaikket sinä satukkaan pitämään lävistyksistä ni anna toisten tehä mitä haluaa äläkä toitota niitä mielipiteitäs ääneen. on ne jo kuultu.
jos minusta on kiinni liikkeitä ei tule ikinä Kajaaniin
- minä
on tulossa tatskaliike kaupunkiin
- sitä tänne
on jo kaivattukin ja lävistäjää.Onhan tuo jo häpeä kun Iisamessakin on lävistysliike ja täällä ei. :D :D 8x
- Higu
Ei tarvita huumeita enää lisää kaupunkiin !
- tatskoilla
ole mitään tekemistä huumeiden kans.Päivitä tietos...
- näköisiä
tatskoilla kirjoitti:
ole mitään tekemistä huumeiden kans.Päivitä tietos...
ne on ei kunnon ihmiset semmoisia hommaa.
- Minttuliini
Tunnetko huumeita käyttämättömän tatuoidun tyypin? Enpä usko.
- jo............................
Minttuliini kirjoitti:
Tunnetko huumeita käyttämättömän tatuoidun tyypin? Enpä usko.
se tatskaliike, HUUMEET on loppu!
- kuule aika
Minttuliini kirjoitti:
Tunnetko huumeita käyttämättömän tatuoidun tyypin? Enpä usko.
monta.Puolet tuttavistani omistaa ainakin yhden, yleensä useammankin tatskan eikä kukaan käytä huumeita.Itselläni on kaksi, toinen otettu jo -70 luvulla ja ikinä en ole käyttänyt huumeita.Eikä edes alkon ripa käy. :))
- Muotia!
kuule aika kirjoitti:
monta.Puolet tuttavistani omistaa ainakin yhden, yleensä useammankin tatskan eikä kukaan käytä huumeita.Itselläni on kaksi, toinen otettu jo -70 luvulla ja ikinä en ole käyttänyt huumeita.Eikä edes alkon ripa käy. :))
Kaikkihan nykyään poistattaa tatuointejaan, jotka siihen vaan vähänkin pystyy! Mutta nythän on tulossa laki, ettei poistattamisia yleisissä sairaaloissa tehdä, vaan kustannukset saa jokainen maksaa viimeiseen senttiin asti itse.
Nuo liikkeet on onneksi kovin lyhytikäisiä, kun vuokrat ja verot jää maksamatta, lopuu toiminta aika lyhyeen. Ellei sitä ennen ole jo muuta häikkää virkavallan kanssa tullut. Muotia! kirjoitti:
Kaikkihan nykyään poistattaa tatuointejaan, jotka siihen vaan vähänkin pystyy! Mutta nythän on tulossa laki, ettei poistattamisia yleisissä sairaaloissa tehdä, vaan kustannukset saa jokainen maksaa viimeiseen senttiin asti itse.
Nuo liikkeet on onneksi kovin lyhytikäisiä, kun vuokrat ja verot jää maksamatta, lopuu toiminta aika lyhyeen. Ellei sitä ennen ole jo muuta häikkää virkavallan kanssa tullut.tarviiko niiden muotia ollakkaan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911087
- 123860
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103825"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 68559
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
- 50463