Kertokaapas, missä hintahaarukassa pyörii liikehuoneiston ikkunan teippaus? Täytyisi laskeskella yrityksen perustamiskuluja, mutta minkään teippifirman sivuilta ei löydy mitään osviittaa. Olis kiva tietää vähän hintahaarukkaa, ennen kuin otan tosissaan yhteyttä paikallisii firmoihin, ettei tule hinta ihan puun takaa...
Kyseessä olisi siis yksi normaalin kokoinen näyteikkuna kerrostalon ekassa kerroksessa, johon yrityksen nimi keskelle ikkunaa tyylikkäällä, kohtuullisen kokoisella fontilla (en nyt osaa tarkkaa kokoa määritellä). Voisin itse suunnitella teippauksen jollain kuvankäsittelyohjelmalla, pienentäisikö tämä hintaa?
Ikkunateippaukset
8
5530
Vastaukset
- moguli
Kävin juuri menneellä viikolla kyselemässä hintaa teippaukselle. Ilman mitään suunnitelmia niitä on kuitenkin vaikea antaa, sillä materiaaleissakin on huomatavia hintaeroja. Sain kuitenkin jonkinlaisen hinta-arvion: parilla sadalla saa jonkin verran tekstiä asennettuna. Teipparin tuntitaksa on 50€ ja näyteikkunaan menee noin tunti. Ehkä kannattaa maksaa ammatti-ihmiselle osaamisesta ennemmin kuin yrittää itse äheltää tekstit ryttyyn ja vinoon. Kannattaa käydä vierailemassa teippitoimittajien sivuilla tai tietenkin mieluummin yrityksessä, jolloin he voivat esitellä valikoimaa ja mahdollisuuksia.
www.sesoma.fi
www.seri-deco.fi- moguli
...yrittää pienentää tekemällä tekstin vektorimuotoon...ei kuitenkaan pienennä paljoa.
- ja mitat esiin
moguli kirjoitti:
...yrittää pienentää tekemällä tekstin vektorimuotoon...ei kuitenkaan pienennä paljoa.
Titokoneesta voi tulostaa sopivan näköiset ja kokoiset kirjaimet.
Sitten paperikaupasta sopivan väristä teippiä.
Kirjaimet piirrellään nurinpäin teipin nurjalle puolelle ja leikataan.
Näyteikkunaan vaikka maalarinteippiä viivaksi jotta menee suoraan.
Helppo homma. - self-made
ja mitat esiin kirjoitti:
Titokoneesta voi tulostaa sopivan näköiset ja kokoiset kirjaimet.
Sitten paperikaupasta sopivan väristä teippiä.
Kirjaimet piirrellään nurinpäin teipin nurjalle puolelle ja leikataan.
Näyteikkunaan vaikka maalarinteippiä viivaksi jotta menee suoraan.
Helppo homma.Ja sen on näköinenkin ;)
- Mainosalalla
Teippien hinnat on noin 35-60€/neliö. Tarkkaa hintaa tietylle teipille ei saa muuten kuin kysymällä tarjousta. Tiedostot pitää aina olla vektorimuodossa, jotta kone tunnistaa ja voi leikata muotoon. Eikö olisi helpompaa vain luonnostella itse ja antaa toimittajan tehdä vedos. Tällöin lopputulos saattaisi olla jopa odottamattoman hyvä.
Tuo asennus ainakin meillä 45e/h ja tunnissakin saa jotain aikaiseksi harvemmin kuitenkaan ihmeitä, mutta eikö tuohon kannata hiukan sijoittaakin? Myynninedistäminenhän saattaa vuosien varrella maksaa itsensä takaisin aika monta kertaa.?
T: [email protected]- Tepu
Kiitos vaan hintatiedoista. Eihän tuo sitten niin kallista olekaan, kuin mitä luulin. Corelia kyllä olen joskus käyttänyt ja jotain kuvallista viestintääkin opiskellut, mutta kun ei oo taiteellista silmää niin ei. Että eiköhän se ammattilainen oo parasta valtuuttaa tähän hommaan.
- Pike_79
Aika vanha ketju mutta törmäsin tähän kun etsin netistä tietoa ikkunateippausten hinnoista, haluaisin vähän suuntaa antavaa tietoa mitä voisi maksaa enkä jaksaisi vielä soitella firmoihin.... Kai joku voisi kertoa mitä on maksanut teippauksistaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3462761Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201529Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481370Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa57976Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan15974Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta27934Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149898En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm78889- 80888
Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205829