MIKSI!!

luigiwarrior

Miksi tuomarit olivat Ässiä vastaan ja jos tuomari ei ollut niin lähetettin video Muukkoselle??
Säälittävää touhua HPK:lta ja Tapparalta...
Mutta HPK oli parempi vaikka vilppiä yrittivätkin varsinkin Leino eniten hyppi ja pomppi miten sattui.
Olin pelin katsomassa rinkelimäellä ei mitään fiilistä verrattuna Ässien peleihin (7kpl) joita olin katsomassa. Hämeenlinna yleisö uskalsi taputtaa kun tuli maali ja huutaa PalloKerho kun HPK voitti.
Porissa kaikki huusi ja räyhäsi hulluja kun ovat mutta niin kuuluukin.
Kruus ja Favorin amatöörejä -> NHL:stä ammattituomarit finaaleihin.
Mutta Ässät oli kauden suurin voittaja mutta HPK mestari. Tähän loppuun porilaisten versioita HPK lyhenteestä.
Häpeä Pilkku Kiekolle
Haista Paska Kerho
Homo Poikien Klubi
Häviäjien Paskojen Kerho
UGH! Olen puhunut

8

547

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JAA MÄÄ VAI

      Taitaa jätkä olla aika katkera! Häviäjien ei kannata uhoilla tuollaisilla. JAA MÄÄ VAI? JAA MÄÄ VAI?? JAA MÄÄ VAI???

    • Porin suunnasta

      Tiekkö.. KETÄÄN EI KIINNOSTA ::D:D:D:D

      btw aika kovia vitsejä ootte keksiny HPK:sta nyt jo melkein harmittaa ku luin noi.. Saatte itkee niin paljon ku haluatte mutta mestaruutta meiltä ei vie kukaan pois, ei edes porilainen itkullaa

    • Kerho

      muutamia versioita hämeenlinnalaisten - lopputuloksen valossa ehkä totuudenmukaisempia - HPK-lyhenteestä:
      - Huonot Puolustajat Kiertäneet
      - Heikot Porilaiset Kumonneet
      - Hävinneiden Porilaisten Kiduttajat
      - Hameässät Pudottaneet Kiekkotaiturit
      - Hymyilevät Porilaisten Kaatajat
      - Helposti Poimittu Kultamitali
      - Hopeaa Porilaisille Kerhonmollaajille
      - Hävinneet Porilaiset Kettuilevat
      - Hirnuvat Pallokerhon Kultamitalille
      - Hävinneiden Porilaisten Kerho

      UGH! Olen puhunut, vain muutamia mainiten!

      • HPK-fani

        HPK - Hoidettiin Poika Kotiin


    • Ilves-fanittaja

      Voiko kukaan olla noin katkera, kun monta päivää finaalin jälkeen tulee itkemään tuollaisia asioita? Kaipa se kuuluu siihen porilaiseen mentaliteettiin, että ollaan tollasia paskaperseitä.

    • mää,

      Siis paljonko mahtuu halliin porukkaa?
      7000-8000?????
      Rinkelinmäelle mahtuu 5000..
      Mahtaako sillä olla osuutta metelin tasoon?

    • PeliMies

      ITKE POIKA ITKE! MESTARUUS ON NYTTE HÄMPTONISSA SILLE EI VOI MITÄÄN

      • isomäen

        6500 ja se ei vaikuta metelin tasoon koska elyseelle mahtuu 11500 ja kun se joskus on täys niin ei siellä meteliä ole. T:turkulainen pelejä katsova


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4839
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1722
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1468
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1326
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1218
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1000
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      885
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      859
    Aihe