Koskien uusia vahvistuksia. Näin tiedotti Radio Mega.
Kärpillä klo 14.00 tiedotustilaisuus tänään.
24
1076
Vastaukset
- Väärin
Konkurssista siellä tiedotetaan. Puolen Suomen elättämältä joukkueelta on eurot loppu, eikä kepulimafia uskalla junailla lisää.
- Raksila
Aika vaisua.
- oyks
ne sen Normion hommas?
- Laura1
oyks kirjoitti:
ne sen Normion hommas?
Tietynlaista kovuutta hyökkäykseen. Voi olla hyvä veto, uskoisin:)
oyks kirjoitti:
ne sen Normion hommas?
En minäkään keksi ensimmäistäkään syytä mitä käyttöä Normiolla on Kärpissä.
- Laura1
rosewater kirjoitti:
En minäkään keksi ensimmäistäkään syytä mitä käyttöä Normiolla on Kärpissä.
se,että Kärpät tarvitsee todella fyysistä pelaajaa myös. Tottahan on,että Kärpillä on monia samantyyppisiä pelaajia joukkueessa. Voi olla, että KJ on nyt oikessa tässä hankinnassaan. Toivon niin:)
Laura1 kirjoitti:
se,että Kärpät tarvitsee todella fyysistä pelaajaa myös. Tottahan on,että Kärpillä on monia samantyyppisiä pelaajia joukkueessa. Voi olla, että KJ on nyt oikessa tässä hankinnassaan. Toivon niin:)
Luonnollisesti toivon, että Normio onnistuu Kärpissä ja hänestä tulee tekijämies. Epäilen vain, että Normion fyysisyys on kovasti liioiteltua, mutta annetaan miehen itsensä näyttää mikä on miehiään.
Minua vain surettaa, että meiltä lähtee mainiot Saarenheimo ja Haataja, jotka olivat takuuvarmoja suorittajia ja raatajia ja erinomaisia etenkin alivoimalla. Epäilen kovasti, että Normiolla on suuret vaikeudet täyttää noita vaatimuksia.- Laura1
rosewater kirjoitti:
Luonnollisesti toivon, että Normio onnistuu Kärpissä ja hänestä tulee tekijämies. Epäilen vain, että Normion fyysisyys on kovasti liioiteltua, mutta annetaan miehen itsensä näyttää mikä on miehiään.
Minua vain surettaa, että meiltä lähtee mainiot Saarenheimo ja Haataja, jotka olivat takuuvarmoja suorittajia ja raatajia ja erinomaisia etenkin alivoimalla. Epäilen kovasti, että Normiolla on suuret vaikeudet täyttää noita vaatimuksia.Mulla alkaa olla sellainen aavistus, että KJ haluaa nyt porukkaa, joka taklaa kovaa. Eiväthän Kärpän pelaajat niitä tilanteita ole ennenkään aristelleet, mutta tavaramerkkinä on kyllä ollut paremminkin taitokiekko.Pääasia ettei tule sellaista porukkaa, joka pelaa sikakiekkoa.Sellaista ei Kärpät tarvitse.
- .......
rosewater kirjoitti:
Minua vain surettaa, että meiltä lähtee mainiot Saarenheimo ja Haataja, jotka olivat takuuvarmoja suorittajia ja raatajia ja erinomaisia etenkin alivoimalla. Epäilen kovasti, että Normiolla on suuret vaikeudet täyttää noita vaatimuksia.haatajaa pidetty vai halusiko itse lähtä? hyvä raataja ja osaa kyllä paikoista tehdä myös maalit.
Laura1 kirjoitti:
Mulla alkaa olla sellainen aavistus, että KJ haluaa nyt porukkaa, joka taklaa kovaa. Eiväthän Kärpän pelaajat niitä tilanteita ole ennenkään aristelleet, mutta tavaramerkkinä on kyllä ollut paremminkin taitokiekko.Pääasia ettei tule sellaista porukkaa, joka pelaa sikakiekkoa.Sellaista ei Kärpät tarvitse.
Itse näen terveenä Kärppien tilanteen niin kauan kuin runko on kunnossa. Kärppien runko on v -83 syntyneissä pelaajissa ( /- 1 v). Toisin sanoen mitä enemmän Kärpissä on tätä ikäluokkaa, sitä luottavaisempi olen. Nämä voitti aikoinaan B-nuorissa kultaa ja olisivat tehneet sen A-nuorissakin jos ei jo 7 pelaajaa olisi ollut edustuksen matkassa.
Näistä -83:sta olemme menettäneet Joni Pitkäsen (hopeakauden jälkeen), Jussi Jokisen, Henrik Juntusen ja Pekka Rinteen (kahden kultakauden jälkeen) ja nyt olemme menettämässä vielä Pekka Saarenheimon ja Juha-Pekka Haatajan. Osalle menetyksiä emme mahda mitään, mutta nuo kotimaahan menetetyt on minusta vaikeuksien kaivamista nenästä.
Edelleen katson Kärpillä olevan ensi kaudellakin todella iskukykyinen joukkue, mutta...ollaanko kajottu jo liikaa runkoon?....... kirjoitti:
haatajaa pidetty vai halusiko itse lähtä? hyvä raataja ja osaa kyllä paikoista tehdä myös maalit.
En tiedä, tekisi mieli kysyä mieheltä itseltään. Arvokas pelaaja, mutta vielähän hänen lähtönsä ei ole varmaa, joten kädet ristissä täällä ollaan.
- Laura1
rosewater kirjoitti:
Itse näen terveenä Kärppien tilanteen niin kauan kuin runko on kunnossa. Kärppien runko on v -83 syntyneissä pelaajissa ( /- 1 v). Toisin sanoen mitä enemmän Kärpissä on tätä ikäluokkaa, sitä luottavaisempi olen. Nämä voitti aikoinaan B-nuorissa kultaa ja olisivat tehneet sen A-nuorissakin jos ei jo 7 pelaajaa olisi ollut edustuksen matkassa.
Näistä -83:sta olemme menettäneet Joni Pitkäsen (hopeakauden jälkeen), Jussi Jokisen, Henrik Juntusen ja Pekka Rinteen (kahden kultakauden jälkeen) ja nyt olemme menettämässä vielä Pekka Saarenheimon ja Juha-Pekka Haatajan. Osalle menetyksiä emme mahda mitään, mutta nuo kotimaahan menetetyt on minusta vaikeuksien kaivamista nenästä.
Edelleen katson Kärpillä olevan ensi kaudellakin todella iskukykyinen joukkue, mutta...ollaanko kajottu jo liikaa runkoon?Tarkoitan siis, että onko välttämättä aina joukkueelle hyväksi, jos porukat ei muutu paljoo olleskaan? Näen myös vahvuutena sen, että saadaan uutta näkemystä peliin, jos KJ on kuuntelevalla korvalla. On varmasti kiva pelata, kun kaikki tuntee toisensa, mutta voiko se myös alkaa tympäsemään ja näkymään lätkässä jossain vaiheessa. Uudet naamat piristävät työssä kuin työssä;) No, tää oli puoliksi leikkiä,mutta osa tottakin. Muuttuuko mikään riittävästi samojen heppujen kesken. Jääkiekkohan on nopea laji myös erilaisine pelivariaatioineen.
Laura1 kirjoitti:
Tarkoitan siis, että onko välttämättä aina joukkueelle hyväksi, jos porukat ei muutu paljoo olleskaan? Näen myös vahvuutena sen, että saadaan uutta näkemystä peliin, jos KJ on kuuntelevalla korvalla. On varmasti kiva pelata, kun kaikki tuntee toisensa, mutta voiko se myös alkaa tympäsemään ja näkymään lätkässä jossain vaiheessa. Uudet naamat piristävät työssä kuin työssä;) No, tää oli puoliksi leikkiä,mutta osa tottakin. Muuttuuko mikään riittävästi samojen heppujen kesken. Jääkiekkohan on nopea laji myös erilaisine pelivariaatioineen.
Kyllä se on pääsäintöisesti hyväksi, että ketjut pysyvät yhdessä. Tällöin pelaajien kesken tilanteita sovitaan ja kentällä se näkyy parempana yhteispelinä, kun pelaajat "lukevat" toistensa ajatuksia. Kyse on vain siitä, että pistänpä kiekon tuonne, kun sinne se ruukaa aina luistella. Olen tästä myös kysynyt pelaajilta ja tietyissä asioissa joitakin kikkoja saatetaan käyttää vuosien tauon jälkeenkin. Pelaajat myös pelaavat mielellään samoissa ketjukoostumuksissa.
Jonkinasteinen uusiutuminenkin on hyväksi ja yleensä kilpailu pelipaikoista saa pelaajat yrittämään kovemmin. Jos joukkueessa on 25 pelaajaa ja ura kestää keskimäärin 10 v, niin se tietäisi 2-3 pelaajan vuosivaihtoa tasaisella tahdilla. Itse näkisin, että 2-5 on optimaalinen tilanne, 5-10 siedettävä ja jos puolet joukkueesta vaihtuu, niin silloin kerjätään jo vaikeuksia. Tämä tietenkin koskien parasta eli pelaavaa kokoonpanoa. Näitä nuoria ja ns ylimääräisiä pelaajia sen sijaan voi vaihtaa huoletta enemmänkin, koska se taas ei näy niin suorituksessa.
Näinpäsd kaupungilla yhtä pelaajaa ja vaikka päätään puisteli, niin pikkasen jo hymyäkin löytyi. Ymmärsi kyllä, että ajan myötä pronssikin saa arvoa. Vaan tiukkaa se tekee pelaajilla, tiukempaa kuin meille katsojille.- Laura1
rosewater kirjoitti:
Kyllä se on pääsäintöisesti hyväksi, että ketjut pysyvät yhdessä. Tällöin pelaajien kesken tilanteita sovitaan ja kentällä se näkyy parempana yhteispelinä, kun pelaajat "lukevat" toistensa ajatuksia. Kyse on vain siitä, että pistänpä kiekon tuonne, kun sinne se ruukaa aina luistella. Olen tästä myös kysynyt pelaajilta ja tietyissä asioissa joitakin kikkoja saatetaan käyttää vuosien tauon jälkeenkin. Pelaajat myös pelaavat mielellään samoissa ketjukoostumuksissa.
Jonkinasteinen uusiutuminenkin on hyväksi ja yleensä kilpailu pelipaikoista saa pelaajat yrittämään kovemmin. Jos joukkueessa on 25 pelaajaa ja ura kestää keskimäärin 10 v, niin se tietäisi 2-3 pelaajan vuosivaihtoa tasaisella tahdilla. Itse näkisin, että 2-5 on optimaalinen tilanne, 5-10 siedettävä ja jos puolet joukkueesta vaihtuu, niin silloin kerjätään jo vaikeuksia. Tämä tietenkin koskien parasta eli pelaavaa kokoonpanoa. Näitä nuoria ja ns ylimääräisiä pelaajia sen sijaan voi vaihtaa huoletta enemmänkin, koska se taas ei näy niin suorituksessa.
Näinpäsd kaupungilla yhtä pelaajaa ja vaikka päätään puisteli, niin pikkasen jo hymyäkin löytyi. Ymmärsi kyllä, että ajan myötä pronssikin saa arvoa. Vaan tiukkaa se tekee pelaajilla, tiukempaa kuin meille katsojille.Se tekisi koko kuvion totaalisesti uusiksi, eikä sitä voi tehdä ilman riittävää aikaa.Toisaalta uusien pelaajien "sisäänajo" vie aina aikansa. Kai se tässäkin on se paljon kehuttu kultainen keskitie paras vaihtoehto. Sopivasti vanhaan perustuen uutta verta putiikkiin sekä muualta että omista junnuista.
Pelaajat tekevät hommaa työkseen, joten kyllä se varmaan koville ottaa, jos asiat ei mene niinkuin ajatteli. Ehkä se on myös pelaajakohtaistakin. Toinen ottaa raskaammin ja toinen näkee jo valoa sieltä tunnelin päästä. Katsojana helpompaa varmasti ja itse ainakin olen iloinen pronssistakin. Laura1 kirjoitti:
Se tekisi koko kuvion totaalisesti uusiksi, eikä sitä voi tehdä ilman riittävää aikaa.Toisaalta uusien pelaajien "sisäänajo" vie aina aikansa. Kai se tässäkin on se paljon kehuttu kultainen keskitie paras vaihtoehto. Sopivasti vanhaan perustuen uutta verta putiikkiin sekä muualta että omista junnuista.
Pelaajat tekevät hommaa työkseen, joten kyllä se varmaan koville ottaa, jos asiat ei mene niinkuin ajatteli. Ehkä se on myös pelaajakohtaistakin. Toinen ottaa raskaammin ja toinen näkee jo valoa sieltä tunnelin päästä. Katsojana helpompaa varmasti ja itse ainakin olen iloinen pronssistakin.Kärppien ketjuista yksi parhaiten toimineista hajoaa, kun Tenkrat lähti Sveitsiin. Ei se uusiutuminen aina hyvä asia ole. On meinaan tuo Tenki sellainen pelaaja, jota on vaikea paikata.
- Laura1
rosewater kirjoitti:
Kärppien ketjuista yksi parhaiten toimineista hajoaa, kun Tenkrat lähti Sveitsiin. Ei se uusiutuminen aina hyvä asia ole. On meinaan tuo Tenki sellainen pelaaja, jota on vaikea paikata.
Tenki on kyllä vallan loistava tapaus. Toivottavasti viihtyy tosi huonosti uudessa seurassa ja palaa taas takaisin, heh..
Lukon Teemu Normio siirtyy Kärppiin (3v) ja Jyri Junnilan jatkosopimus.
- tpsonvaanparas
tässä ollut kaikki??
tpsonvaanparas kirjoitti:
tässä ollut kaikki??
Tähän hätään oli. Sitä Vahalahti huhua ei kannata ottaa ihan todesta, sillä Kärppien sentteriosasto on jo miehitetty.
- tpsonvaanparas
rosewater kirjoitti:
Tähän hätään oli. Sitä Vahalahti huhua ei kannata ottaa ihan todesta, sillä Kärppien sentteriosasto on jo miehitetty.
on kylläkin laituri, mut np.
tpsonvaanparas kirjoitti:
on kylläkin laituri, mut np.
Oikeassa olit, itselleni on jostain syystä jäänyt kuva, että olisi sentteri. Tässä se nähtiin taas se minun asiantuntemus.
- tpsonvaanparas
rosewater kirjoitti:
Oikeassa olit, itselleni on jostain syystä jäänyt kuva, että olisi sentteri. Tässä se nähtiin taas se minun asiantuntemus.
sattuu parhaimmillekkin :D
rosewater kirjoitti:
vielä miehitetty, Piku lähtee änäriin, niin Kärppiin jää kolme sentteriä: Bros, Paakkolanvaara ja Sahlstedt. Ehkä Kärppiin tulee uusi sentteri tai sit ei, aika näyttää...
- Jep jep
Se ilmoittaa luopuvansa liiga paikasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619404Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492940Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja402726- 572581
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971985- 981882
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai241836Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä511382Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1101244- 281231