Hei! Olen yrittänyt etsiä Lucky Strike merkkisiä savukkeita Jyväskylästä, mutta huonoin tuloksin. Tietääkö joku mistä liikkeistä ko. savukkeita olisi mahdollista saada?
Mistä Lucky Strike -savukkeita?
10
5053
Vastaukset
- lucky luke
Foorumin R:ltä ja varmaan muutkin R:t myy, eikö sitä oo esim Prisman tupakka automaatissa :|
- Etsijä
Kiitos paljon. Täytyy käydä katsastamassa tilanne.
- The_Angel_Eye
Etsijä kirjoitti:
Kiitos paljon. Täytyy käydä katsastamassa tilanne.
Kyllä täällä Oulussa Lucky Striket ostetaan ihan lähi ärriltä tai huoltoasemilta...
- R.T
Kyllä minä ainakin olen joskus kauan aikaa sitten jyväskylässä käydessäni asioinut Lucky Striken merkeissä siinä r-kioskilla,joka on kävelykadun varrella.
Neste-huoltoasemilla Luckiesit on myös usein valikoimassa.Marketeissa harvemmin näkee.
Vaan onhan tuokin maineikas merkki ryhtiään menettänyt.90-luvun lopulla se oli vielä aivan toinen tuote.- Etsijä
Totta puhut. Kävin tässä vähän aikaa sitten pyörähtämässä paikallisessa marketissa ja kahdessa lähikaupassa, mutta mistään ei ko. merkkiä löytynyt vaikka muita tupakkeja oli hyllyt täynnä.
- The_Angel_Eye
Etsijä kirjoitti:
Totta puhut. Kävin tässä vähän aikaa sitten pyörähtämässä paikallisessa marketissa ja kahdessa lähikaupassa, mutta mistään ei ko. merkkiä löytynyt vaikka muita tupakkeja oli hyllyt täynnä.
Vihreä luckies on paskaa...
- Kick The Chair
The_Angel_Eye kirjoitti:
Vihreä luckies on paskaa...
Viimeeksi näin Lucky Strike- tupakkia Nummelan Citymarketin tupakkahyllyssä. Oli mittava valikoima, mutta vihdoin tuo satumaisen hyvä merkki sattui silmääni. Jos en olisi alaikäinen, olisin ostanut sitä pari askia varastoon.
- petepete01
haa löyty avaamaton lucky strike aski minkä ostin 7 vuotiaana kaverilta 20 vuotta sitte.
- luckystrikelover
Tampereelta löytyy lucky strikeä stockmannilta ja tuulensuun läheiseltä r-kioskilta.
- jyväskyläläinen93
Mutta tässä puhuttiin jyväskylästä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624392Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551833Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141553Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !401331Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681093- 58939
- 79925
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.170855Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54821- 39791