Arvoisat asiantuntijat,
Clio on menossa syksyllä vaihtoon, mutta täksi kesäksi tarvitaan vielä siedettävät renkaat kuluneitten tilalle. Mikä olisi siis edullisin tapa hankkia sellaiset renkaat, joilla selviää muutaman kuukauden. Myydäänkö käytettyjä ja missä? Entä uudet? Mistä kannattaisi pääkaupunkiseudulla etsiä moisia. Rengaskoko lienee 175/65R14.
Käytettyjä renkaita
Vain täksi kesäksi
5
840
Vastaukset
- Jamppa1
pörssi tms. Varsinkin pienemmillä rengasliikkeillä on yleensä käytettyjäkin kaupan.
- iski
mulla ois clion renkaat .ajettu 2kk.tuusulassa vanteilla 120 eu ois pyynti .puh 0400504903 tuusulassa
- esko
Pasilan Ekorengas
Aleksis Kivenkatu 17 b
On valikoimaa eikä maksa satasia. - olen saanut
Autohajottamoilla on aivan kelvollisia vanteilla tai ilman. Olen ainakin kaksi kertaa hakenut sieltä. Aina ei tosin löydy just haluamaasi kokoa.
saat ilmaseks, kerro mihin tuon. [email protected]
tai 040 878 3031
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62459Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant722291- 2001286
- 1121112
- 711088
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig220932Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi211909Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �10837- 47779
Ylipainoiset naiset ovat kokeneet kiusallisen ilmiön deittaillessa
Moni pluskoon nainen kertoo kohtaavansa deittailussa yllättävän ja kiusallisen ilmiön: alussa on luvassa romanssi, mutta52766